اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970302297156094

جدیدترین نسخه آنتی ویروس‌های تحت شبکه WFBS ترندمیکرو منتشر شد

کد: 13970302297156094

https://goo.gl/CLL5Xp

، تهران , (اخبار رسمی): کمپانی امنیتی ترندمیکرو جدیدترین نسخه آنتی ویروس‌های تحت شبکه کلاس WFBS را منتشر کرد. نصب و راه‌اندازی و مدیریت بسیار آسان، همراه با حفاظت حداکثری از کسب‌و‌کارها از جمله ویژگی‌های آنتی‌ویروس‌های Trend Micro WFBS است.

جدیدترین نسخه آنتی ویروسهای تحت شبکه WFBS ترندمیکرو منتشر شد.
آنتی ویروس WFBS ترندمیکرو - پی سی سیلین

نسخه‌های اصلی و اورژینال آنتی‌ویروس‌های ترندمیکرو از سال 2009 میلادی توسط شرکت دورانتاش در ایران توزیع می‌شوند

به گزارش روابط عمومی شرکت دورانتاش؛ غول امنیتی ترندمیکرو (Trend Micro) که در برخی کشورها با نام پی سی سیلین نیز شناخته می‌شود، جدیدترین نسخه آنتی‌ویروس‌های تحت شبکه WFBS را ارائه کرد.

آنتی‌ویروس‌های WFBS ترندمیکرو براساس گزارشات مختلف از جمله IDC, Gartner و Canalys از پر فروش‌ترین آنتی‌ویروس‌های تحت شبکه در دنیا هستند و با آنتی‌ویروس‌های Symantec Endpoint Protection رقابت بسیار نزدیکی دارند.

در نسخه 10 (2018) آنتی ویروس‌های Worry Free Business Security علاوه بر افزوده شدن ویژگی‌ها و تکنولوژی‌های جدید مانند یادگیری ماشینی، برخی ویژگی‌های نسخه‌های 9.5 نیز بهبود یافته است.

نسخه‌های اصلی و اورژینال آنتی ویروس‌های ترندمیکرو از سال 2009 میلادی توسط شرکت دورانتاش در ایران توزیع می‌شوند.

ترندمیکرو آنتی‌ویروس‌های تحت شبکه دیگری با نام OfficeScan XGen و Deep Security ارائه می‌دهد که عمدتآ توسط کمپانی‌های بزرگ و بسیار بزرگ خریداری و استفاده می‌شوند.

از جمله شرکای استراتژیک شرکت ژاپنی بین‌المللی ترندمیکرو می‌توان به کمپانی‌های Cisco، IBM ،DELL ،HP ،RSA ،VMware ،Amazon ،Facebook و IBM اشاره کرد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت دورانتاش

شرکت دورانتاش پیشرو در ارائه راهکارهای امنیتی و نرم افزارهای آنتی ویروس برای کاربران خانگی ، شرکتها ، سازمانها و موسسات در تمام محیطهای فیزیکی ، مجازی و ابری و از با سابقه ترین شرکتهای عرضه کننده محصولات امنیتی معتبر در ایران است. مشتری مداری ، ارائه اطلاعات صحیح همراه با راهکارهای مفید از اهداف دورانتاش و عمل به این اهداف از زمان تاسیس شرکت دورانتاش در سال 1385، سرلوحه فعالیتهای شرکت قرار داده شده است. www.ddn.ir

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]