اطلاعات تماس
  • 011۵۴۲*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970306297718606

نخستین دوره مسابقات سازه‌های ماکارونی در دانشگاه آیندگان برگزار شد.

کد: 13970306297718606

https://goo.gl/vCxFMj

، تنکابن , (اخبار رسمی): نخستین دوره مسابقات کشوری تحت عنوان سازه های ماکارونی که با همت معاونت پژوهش و فناوری، دکتر فائزه نجاتی، همکاری ایران خرپا و به میزبانی دانشگاه آیندگان در سالن اجتماعات پارک مادر در روزهای سه شنبه و چهارشنبه 25 و 26 اردیبهشت ماه و با استقبال بی نظیر اساتید و دانشجویان رشته عمران برگزار شد.

نخستین دوره مسابقات سازه های ماکارونی در دانشگاه آیندگان برگزار شد.
نخستین دوره مسابقات سازه‌های ماکارونی در دانشگاه آیندگان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه آینده،نخستین دوره مسابقات کشوری تحت عنوان سازه های ماکارونی که با همت معاونت پژوهش و فناوری، دکتر فائزه نجاتی، همکاری ایران خرپا و به میزبانی دانشگاه آیندگان در سالن اجتماعات پارک مادر در روزهای سه شنبه و چهارشنبه 25 و 26 اردیبهشت ماه برگزار شد، با استقبال بی نظیر اساتید و دانشجویان رشته عمران مواجه گشت.

در این رقابت 30 تیم از 9 استان کشور با 76 سازه شرکت کردند. رقابت در دو گرایش سنگین و راندمانی برگزار شد و تیم ها در دو روز پیاپی به رقابت پرداختند.

مهندس نوری داور مسابقه در پاسخ به این سوال که تفاوت بین گرایش سنگین و راندمانی چیست ابراز داشت: در بخش سازه های سنگین سازه تا 500 گرم وزن دارد و هرچه بار بیشتری را تحمل کند مناسب تر است اما در بخش راندمانی هرچه نسبت بار تحمل شده به وزن سازه بیشتر باشد، بهتر است.

معصومی دبیر اجرایی مسابقه در خصوص تعداد تیم های شرکت کننده در گرایش راندمانی و سنگین گفت: در این مسابقه 56 سازه در گرایش راندمانی و 26 سازه در گرایش سنگین به رقابت پرداختند.

دکتر حسین معصومی در مراسم اختتامیه بیان کرد: این مسابقه با حمایت های بی دریغ دکتر نجفی، رئیس دانشگاه، و همت معاونت پژوهش و فناوری، دکتر فائزه نجاتی، برگزار شد. وی خاطر نشان کرد: هدف از برگزاری این مسابقه ایجاد روحیه رقابت سالم، تقویت همکاری و کار گروهی و ایجاد محیطی مفرح و شاد برای دانشجویان بوده است. در پایان وی از داوران و شرکت کنندگان و تیم اجرایی مسابقه تشکر و قدرددانی نمود.

برندگان مسابقه به صورت زیر اعلام شد:

 بخش راندمانی: تیم نان استاپ از دانشگاه سما اسلامشهر مقام اول ، تیم سازآپ کیان پاد بصورت آزاد از زنجان مقام دوم و تیم کی نو از دانشگاه آزاد اسلامشهر عنوان سوم را دریافت کردند.

در گرایش سنگین: تیم رایکا بصورت آزاد از اسلامشهر مقام اول، تیم آنزان تراس از دانشگاه اشرفی اصفهان مقام دوم و تیم باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان بصورت آزاد از زنجان مقام سوم را اخذ نمودند.

دکتر معصومی همچنین ابراز داشت: 9 تیم مازندرانی نیز در این دوره از مسابقات (4 تیم از دانشگاه آیندگان، 4 تیم از دانشگاه شفق و 1 تیم از دانشگاه آزاد واحد رامسر)  شرکت کرده بودند. وی افزود جوایز این دو گرایش در مجموع 12 میلیون تومان بوده است.

لازم به ذکر است رکورد مسابقات در گرایش سنگین در این رقابت ها شکسته شد. سازه با وزن 495 گرم توانست 1016 کیلوگرم بار را تحمل کند.

در مراسم اختتامیه بعد از اهدای جوایز به برندگان و تیم داوران تندیس مسابقه نیز به رسم یادبود اهدا شد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

دانشگاه آیندگان

مؤسسه آموزش عالی غیردولتی- غیرانتفاعی آیندگان در جهت ارتقای علوم و تکنولوژی کشور و تربیت نیروی متخصص به استناد مصوبه شورای گسترش وزارت علوم با هدف ارتقاء سطح علمی جامعه،گسترش آموزش عالی کشور،فراهم آوردن زمینه مناسب جهت بکارگیری پتانسیل علمی جامعه و ایجاد زمینه های مناسب برای فعالیت همه جانبه مردمی در جهت اعتلای آموزشو پرورش کشور در سال ۱۳۸۵ ایجادو تاسیس گردیده است.

اطلاعات تماس
  • 011۵۴۲*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

علم و آموزش | مسابقه و فراخوان