اطلاعات تماس
  • 011۵۴۲*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970119290348606

کارگاه اشتغال و کارآفرینی ورزش در دانشگاه آیندگان برگزار شد

کد: 13970119290348606

https://goo.gl/94wAvh

، تنکابن , (اخبار رسمی): با حمایت‌های دکتر سید اسماعیل نجفی، رئیس دانشگاه و به همت معاونت دانشجویی و فرهنگی، دکتر همایون بهشتی، رئیس دانشکده علوم انسانی، دکتر حسن تقی‌پور و اداره تربیت‌بدنی، هادی فرهنگی اولین کارگاه اشتغال و کارآفرینی ورزش در دانشگاه آیندگان برگزار شد.

برگزاری کارگاه اشتغال و کارآفرینی ورزش برگزار شد.
کارگاه اشتغال و کارآفرینی ورزش در دانشگاه آیندگان برگزار شد

با توجه به اینکه ورزش کردن برای سلامتی بدن لازم و مفید بوده و جز نیازهای اولیه انسان در زندگی است، می‌توان با تأمین زیرساخت‌ها در این حوزه، جدای از تأمین سلامت شهروندان اقدام به اشتغال‌زایی کرد. یکی از راه‌های آشنایی با نحوه اشتغال‌زایی برگزاری کارگاه‌ها و کلاس‌های آموزشی است. در این راستا دانشگاه آیندگان اقدام به برگزاری کارگاه نموده است.

این کارگاه تحت عنوان اولین کارگاه اشتغال و کارآفرینی در ورزش در دانشگاه آیندگان، روز چهارشنبه مورخ 9/ 12/ 96 در سالن اجتماعات دانشگاه با حضور دکتر برومند، رئیس اداره اشتغال و کارآفرینی ورزش کشور، دکتر محمدی، معاون مدیرکل اشتغال و کارآفرینی ورزش و جوانان استان مازندران، دکتر فضلی، عضو انجمن اشتغال و کارآفرینی و مدیر گروه تربیت‌بدنی دانشگاه شهید بهشتی و جمع زیادی از بزرگان شهری و ورزشکاران برگزار شد.

در ابتدای کارگاه دکتر نجفی، ریاست دانشگاه آیندگان، ضمن خوش‌آمد‌گویی به مهمانان حاضر در جلسه به بیان اهمیت کار و کارآفرینی مخصوصاً در قشر جوان و تحصیل‌کرده و لزوم برگزاری کارگاه‌های مشابه پرداختند.

در بخش اول این کارگاه دکتر برومند به بحث تخصصی در مورد کارآفرینی و اشتغال در ورزش پرداخته سپس شغل‌های روز دنیا در ارتباط با کارشناسان تربیت‌بدنی مانند ارتباط دیابت و تربیت‌بدنی را معرفی کردند.

در بخش بعدی این کارگاه ابتدا دکتر هدی نجاتی بحث‌های مهمی در خصوص معرفی کارآفرین، کارآفرینی و خلاقیت، صحبت‌های کارآفرینان بزرگ دنیا، مبانی کارآفرینی و انواع آن و اشتغال ارائه کردند.

در ادامه دکتر خلخالی، ریاست دانشگاه آزاد اسلامی واحد رامسر، در خصوص چگونگی تربیت افراد خلاق و کارآفرین و آشنایی دانش آموزان و دانشجویان با مبحث کارآفرینی و ایجاد اشتغال صحبت کردند.

در پایان دکتر برومند ادامه مباحث خود در خصوص کارآفرینی را ارائه و نوید رونمایی از اپلیکیشن ورزشی که بروزترین و کاراترین اپلیکیشن موجود در رابطه با ورزش است را برای بعد از تعطیلات نوروز دادند.

در پایان کارگاه، به افراد شرکت‌کننده گواهی پایان دوره اهدا شد.

 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

دانشگاه آیندگان

مؤسسه آموزش عالی غیردولتی- غیرانتفاعی آیندگان در جهت ارتقای علوم و تکنولوژی کشور و تربیت نیروی متخصص به استناد مصوبه شورای گسترش وزارت علوم با هدف ارتقاء سطح علمی جامعه،گسترش آموزش عالی کشور،فراهم آوردن زمینه مناسب جهت بکارگیری پتانسیل علمی جامعه و ایجاد زمینه های مناسب برای فعالیت همه جانبه مردمی در جهت اعتلای آموزشو پرورش کشور در سال ۱۳۸۵ ایجادو تاسیس گردیده است.

اطلاعات تماس
  • 011۵۴۲*****
[نمایش اطلاعات]