اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970310298517639

ساخت استراحتگاهی زیبا با مواد ضایعاتی از جمله داربست

کد: 13970310298517639

https://goo.gl/KiJMUv

، تهران , (اخبار رسمی): این پروژه در ویتنام کلید خورده است و نام آن Re-ainbow است. این اصطلاح از ترکیب کلمات استفاده مجدد و رنگین‌کمان در انگلیسی است.

ساخت استراحتگاهی زیبا با مواد ضایعاتی از جمله داربست
Re-ainbow

هدف از این پروژه استفاده بهینه از مواد ضایعات و انرژی است

این پروژه در ویتنام کلید خورده است و نام آن Re-ainbow است. این اصطلاح از ترکیب کلمات استفاده مجدد و رنگین‌کمان در انگلیسی است. این ساختمان مستطیلی تمام آن از مواد بازیافتی به خصوص داربست تهیه شده است. معماران این ساختمان در پروژه قبلی خود یک خانه بامبو که مقاوم در برابر سیل است ساخته‌اند و معتقد هستند که این یک پروژه چند منظوره برای جامعه است که هر دو شکل استاتیک و پویا را توصیف می‌کند.

این ساختمان کوچک با یک کلینیک بهداشتی و یک سرویس بهداشتی میزبانی می‌کند. دیوارها به صورت پارتیشن‌های متحرک هستند که می‌توانید در مواقع لازم آن‌ها را تنظیم و یا تغییر دهید.

فضای خارجی پوشیده شده از داربست ساخته شده است می‌تواند برای کلاس درس، تئاتر و غیره باشد. در سقف این داربست‌ها پانل خورشیدی تعبیه شده است که با استفاده از آن نورپردازی و گرایش لازم تامین می‌شود و آب باران در مخازن پشت بام برای استفاده مجدد جمع‌آوری می‌شود.

هدف از این پروژه کمک به بهبود توانایی عمومی برای انطباق و واکنش به تغییرات آب‌وهوایی از طریق استفاده مجدد از مواد ضایعات و استفاده موثر از انرژی است. با وجود مواد محدود، معماران این ساختار را برای جلوگیری از توفان‌های سنگین که شایع هستند، طراحی شده‌اند. اطراف ساختمان می‌تواند برای فعالیت‌‌های ورزشی و در فضای باز از جمله والیبال، بدمینتون و پرش طولانی استفاده شود.

علاقه‌مندان برای مشاهده تصاویر بیشتر به وبسایت داربستان مراجعه کنید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

داربستان

داربستان مرجع تخصصی خدمات در حوزه صنعت ساختمان و داربست

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

مسکن و ساختمان