اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970319299328973

ساخت تیزر تبلیغاتی و موشن گرافیک

قیمت انواع تیزر تبلیغاتی

کد: 13970319299328973

https://goo.gl/GggiSp

، تهران , (اخبار رسمی): قیمت انواع تیزر تبلیغاتی با توجه به سبک متفاوت است. در این مطلب در خصوص سبک‌های مختلف تیزر تبلیغاتی و موشن گرافیک و قیمت‌های آنها توضیحاتی ارائه خواهد شد.

قیمت انواع تیزر تبلیغاتی
انواع تیزر تلبیغاتی و قیمت آنها | علی موحد

1-تیزر تبلیغاتی وایت‌بردی:

تیزر تبلیغاتی وایت بردی را می‌توان در دسته‌ی موشن گرافیک‌ها قرار داد. نحوه اجرای این نوع تیزر به این صورت است که تصویر ساز پلان‌ها را نسبت به سناریو طراحی می‌کند و‍ سپس در بخش تولید تیزر، موشن گرافیست با دست، تمام این طرح را می‌کشد و نسبت به سناریو، عنصرهای لازم را در تصویر استفاده می‌کند و کار خود را تمام می‌کند. بعد از موشن گرافیست کار برای صداگذاری به استودیو صدا می‌رود و نریشن و افکت صوتی مورد نیاز در آن قرار می‌گیرد و کار به اتمام می‌رسد.

قیمت تیزر وایت بردی:

این نوع تیزرها تقریبا از 1,200,000 هزار تومان قیمت‌گذاری می‌شود و این قیمت نسبت به سناریو و زمان ویدئو متغیر است.

2-تیزر تبلیغاتی موشن گرافیک

این نوع از تیزر تبلیغاتی یکی از مرسوم‌ترین نوع تیزرهای تبلیغاتی است که بهترین و تاثیرگذارترین روش برای معرفی محصول و خدمات است در این نوع تیزر سبک‌های مختلفی اعم از دو بعدی، سه بعدی و وایت بردی که به آن اشاره کردیم را می‌توان مشاهده کرد. در تیزر تبلیغاتی موشن گرافیک  در مرحله اول سناریو و استوری‌بورد آن طراحی می‌شود و سپس در اختیار تصویرساز قرار می‌گرد و بعد موشن گرافیست به تصاویر جان می‌بخشد و آن را متحرک می‌کند و طبق روال همیشه به دست تدوینگر و صداگذار می‌رود و کار نهایی می‌شود.

قیمت موشن گرافیک دوبعدی:

در موشن گرافیک قیمت‌گذاری براساس زمان و سناریو انجام می‌شود که پایه قیمت حدودا از 2,000,000 تومان شروع می‌شود.

قیمت موشن گرافیک سه بعدی:

در این سبک از موشن گرافیک به علت ساخت مدل‌های سه بعدی و رندریگ بالا نسبت به موشن گرافیک دو بعدی قیمت بالاتری دارد که حدودا می‌توان آن را از 3,000,000 تومان قیمت‌گذاری کرد.

3-تیزر تبلیغاتی استاپ موشن

در تیزر استاپ موشن با پیکسلیشن قوانین و تکنولوژی خاصی اجاره می‌شود که در این نوع نسبت به سناریو تمام عنصرها به صورت ماکت طراحی و ساخته می‌شود و سپس با علمی خاص آنها را به حرکت در می‌آورند. این سبک یکی از جذاب‌ترین سبک‌های تیزر است و مورد توجه زیادی قرار می‌گیرد.

قیمت تیزر استاپ موشن:

تقریبا برای این نوع تیزرها نمی‌توان قیمت مشخصی را اعلام کرد چون قیمت این تیزر به سناریو و عنصر مورد استفاده شده بستگی دارد. اما به طور کلی می‌توان پایه‌ترین قیمت شروع آن را از 8,000,000 تومان قیمت‌گذاری کرد. البته همه چیز بستگی به خواسته‌ی مشتری و سناریو کار دارد حتی ممکن این قیمت کمتر هم بشود.

4- تیزر تبلیغاتی رئال

در این سبک از تیزر همان‌طور که از اسم آن پیدا است همه چیز واقعی است، از لوکیشن و عوامل انسانی گرفته تا محصول. در این سبک عوامل انسانی مانند فیلمبردار، گریمور، صدابردار، نورپرداز و ...بیشترین زحمت را می‌کشند.

قیمت تیزر تبلیغاتی رئال:

در تیزر تبلیغاتی رئال همانطور که گفتیم افراد زیادی و عوامل دیگری درگیر تولید هستند از همین رو هزینه‌ی این نوع تیزرها نسبت به سبک‌های دیگر بیشتر است شروع قیمت این نوع سبک حدودا 10,000,000 الی 12,000,000 تومان می‌تواند قیمت گذاری شود البته این سبک هم مانند سبک‌های دیگر به سناریو و عوامل مورد نیاز بستگی دارد.

علاقه‌مندان برای استعلام قیمت دقیق می‌توانند به این صفحه مراجعه کرده و برای مشاهده نمونه کارها از تمامی سبک‌ها نیز به بخش نمونه کارها مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

علی موحد

ساخت تیزر تبلیغاتی و موشن گرافیک | علی موحد

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

تبلیغات و روابط عمومی