اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970321299808973

ساخت تیزر تبلیغاتی و موشن گرافیک

استارت‌آپ (startup) ویدئو چیست؟

کد: 13970321299808973

https://goo.gl/9NkLKn

، تهران , (اخبار رسمی): استارت آپ ویدئو، یک ویدیو متحرک کوتاه است که یک ایده کسب‌وکار را در سریع‌ترین راه، ساده و متقاعدکننده ارائه می‌کند.

استارت‌آپ (startup) ویدئو چیست؟
استارت‌آپ (startup) ویدئو چیست؟

استارت آپ ویدئو ، یک ویدیو متحرک کوتاه است که یک ایده کسب‌وکار را در سریع‌ترین راه ، ساده و متقاعد کننده ارائه می‌کند. به زبان ساده، ترکیبی از تصاویر جذاب و انیمیشن‌های جذاب است که به سرعت توجه تماشاگر را جذب می‌کند. این ویدئو هم اطلاعاتی و هم آموزشی است و در کمتر از 90 ثانیه، هر آنچه شرکت مدنظر دارد بیان می‌کند. اطلاعات ارائه شده در این ویدئوها شامل پاسخ به سوالاتی همچون چگونه به مشتریان کمک می‌کنند ، چگونه مشکلات آنها را حل می‌کنند، و توضیح می‌دهد که چرا آنها بهترین فروشنده در بازار برای حل این مشکل هستند.

استارت آپ ویدئو چیست؟ و 5 ویژگی آن:

این ویدیوهای کوتاه و متقاعدکننده در چند سال گذشته محبوبیت زیادی به دست آورده‌اند. بسیاری از بازاریابان معتبر در حال حاضر از آنها برای بهبود ارتباطات بازاریابی خود استفاده می‌کنند. شما باید بخشی از این بازی نیز باشید. بنابراین، برای ادامه یادگیری در مورد این ابزار فوق العاده، با ویژگی‌های اصلی این ویدئو بیشتر آشنا خواهید شد:

کوتاه: به طور کلی فیلم‌های بازاریابی متحرک بین 60 تا 90 ثانیه طول می‌کشند، نه بیشتر از آن. آنها بسیار ساده هستند.

ساده: این ویدئوها به عنوان ساده و مختصر شناخته شده است. آنها از ساختار روایی کلاسیک پیروی می‌کنند تا به سناریو منسجم و قابل درک باشند.

تمرکز : در ویدیوهای بازاریابی، توضیح باید همیشه روی یک مخاطب خاص هدف و مشکلات آنها باشد. افرادی که قصد تماشای آن را داشته باشند، (باید به افرادی که می‌خواهید مراجعه کنید متمرکز شود). 

شخصیت‌های متحرک: شخصیت‌های کارتونی، خنده‌دار و جذاب برخی از ویژگی‌های قابل توجه این فیلم‌ها هستند. آنها به ایجاد طنز، احساسات و شخصیت به داستان کمک می‌کنند.

رنگارنگ: موشن گرافیک به طور کلی با پالت رنگی شرکت ساخته می‌شوند. این کمک می‌کند تا هویت نام تجاری را تقویت و باعث شناسایی نام تجاری شود.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

علی موحد

ساخت تیزر تبلیغاتی و موشن گرافیک | علی موحد

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

تبلیغات و روابط عمومی