اطلاعات تماس
  • 021284*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970320299668979

ورود صنعت ساختمان در بازار استارت‌آپ‌ها

رقابت نفسگیر در بازار مصالح ساختمانی و نیروی کار ساختمان

کد: 13970320299668979

https://goo.gl/BUEFn1

، تهران , (اخبار رسمی): پای صنعت ساختمان به بازار استارت‌آپ‌ها باز شد. اپلیکیشن ساختمانیار، بستری برای فعالیت اهالی صنعت ساختمان است. در این بستر شاغلان صنعت ساختمان در یک شبکه به فروش مصالح، پیمانکاری، استعلام و مناقصه برای پروژه‌های کوچک می‌پردازند.

ورود بازار صنعت ساختمان در بازار استارت آپ ها
با ساختمانیارقیمت های آنلاین مصالح ساختمانی را داشته و با رقابتی ترین قیمت مصالح خودرا تهیه کنید

در سالیان گذشته وقتی یک پروژه ساختمانی نیاز به مصالحی داشت اگر پروژه شخصی بود، بعد از قیمت گرفتن از مصالح فروش همیشگی و مقداری چانه‌زنی سفارش داده می‌شد و اگر پروژه مقداری بزرگتر بود مدیر پروژه موظف بود از ۳ مصالح فروش استعلام قیمت گرفته و از یکی از آنها که مناسب‌ترین قیمت را داده خرید را انجام دهد.

اکنون با گسترش شبکه‌های ارتباطی این روند جای خود رابه یک سامانه و بانک اطلاعاتی که هر روز بر تعداد کاربران آن افزوده می‌شود داده شده است. کاربران سامانه ساختمانیار متشکل از مدیران، سازندگان پروژه‌های ساختمانی و تولیدکنندگان، فروشندگان، واردکنندگان ابزارآلات و محصولات ساختمانی، پیمانکاران و نیروهای کار و متخصصین صنعت ساختمان است که از کل ایران گردهم آمده‌اند.

کاربران برای هر پروژه‌ای که نیاز به کالا و یا نیروی کار دارد حتی به میزان کم، می‌توانند درخواست خود را با جزئیات کامل در اپلیکیشن وارد کرده و منتظر پیشنهاد قیمت از سمت فروشندگان و خدمات‌دهندگان شوند و پس از بررسی و چت آنلاین با پیشنهاددهندگان و بررسی امتیازات و نظرات مشتریان قبلی او تصمیم خود را گرفته و خرید را انجام دهند.

در ذیل گفتگویی با ایده پرداز و مدیر تیم این اپلیکیشن، علی سلطانیه انجام شده که به تفصیل می‌خوانید:

ساختمانیار دقیقا چیست؟

- ساختمانیار در اصل دو محصول است یکی اپلیکیشن مناقصه ساختمانیار و دومی فروشگاه مزایده ساختمانیار که در حال حاضر اپلیکیشن مناقصه فعالیت خود را آغاز کرده و در ماه آینده فروشگاه مزایده نیز کار خود را آغاز خواهد کرد.

این اپلیکیشن برای چه کسانی تهیه شده است ؟

اپلیکیشن ساختمانیار که روی تلفن همراه فعالان صنعت ساختمان نصب می‌شود و کاربران آن شامل سه دسته است، 1-فروشندگان مصالح و تجهیزات ساختمانی 2- خریدارانی که نیاز به گروه‌های مختلف محصولات ساختمانی دارند  3- نیروهای کار ساختمانی اعم از فردی یا گروهی که شامل پیمانکاران و نیروهای متخصص در صنعت ساختمان است

در حقیقت ما یک بانک اطلاعاتی کامل از فعالین صنعت ساختمان گردهم آورده‌ایم.

کاربرد اپلیکیشن مناقصه ساختمانیار چیست؟

نحوه کار اپلیکیشن به این ترتیب است که سازندگان مدیران پروژه‌های ساختمانی در صورتی که مصالح و یا نیروی کاری نیاز داشتند آن را به عنوان درخواست با نام و مشخصات کامل محصول که شامل گروه‌های مختلف مصالح ساختمانی است در اپلیکیشن ثبت می‌کنند و این درخواست برای فروشندگانی که آن گروه محصول را می‌فروشند قایل مشاهده است. هر کدام از فروشندگان کمترین قیمت که برای‌شان مقدور است را با توجه به نام و کیفیت محصول و اینکه تولید چه کارخانه‌ای است را به همراه شرایط دریافت خود به خریدار ارسال و خریدار با توجه به سوابق فروشنده و امتیازی که از فروش محصولات قبلی کسب کرده است و نظرات سایر خریداران، یکی از این فروشندگان را انتخاب و سوالات خود را راجع به محصول به صورت چت در اپلیکیشن از فروشنده می‌پرسد. در نهایت در صورت تفاهم این معامله بین خریدار و فروشنده انجام می‌پذیرد.

در مورد نیاز به نیروی کار نیز دقیقا به همین ترتیب است و پس از آن هر کدام امتیاز و نظر خود را در پروفایل خریدار و فروشنده ثبت می‌کنند.

در صورتیکه کسی بخواهد خرید مصالح انجام دهد حتما باید مناقصه برگزار کند؟

خیر اگر کسی عجله داشته باشد یا نخواهد سفارش خود را ثبت کند می‌تواند وارد بخش لیست قیمت محصولات یا نیروهای کار شده و کالا یا خدمت مورد درخواست خود را جستجو و قیمت‌هایی که تامین‌کنندگان قرار داده‌اند را بررسی و از تامین کننده‌ای که مناسب‌ترین و بهترین کالا را قرار داده خرید کنند.

کاربرد فروشگاه مزایده ساختمانیار چیست؟

بخش دیگر ساختمانیار مزایده کالاهای ساختمانی نو و استفاده شده و افراد نیاز به کار است که در سایت فروشگاه ساختمانیار انجام می‌پذیرد. به این ترتیب که فروشندگان مصالح و تجهیزات ساختمانی و یا هر فردی که یک کالای ساختمانی دارد و می خواهد بفروشد در سایت فروشگاه ثبت نام کرده و عکس، توضیحات و مشخصات، تعداد موجودی، قیمت پایه و همینطور زمان پایان مزایده را برای کالای خود تعیین و منتظر اعلام پیشنهادات قیمت تا پایان وقت مزایده می‌شود و پس از آن خریدار برنده مزایده می‌تواند وجه را پرداخت و کالای خود را تحویل بگیرد.

در صورتی‌که خریدار وجه را پرداخت نکرد و فروشنده کالای معیوب یا خارج از توافق را فرستاد چکار باید کرد؟

برنده مناقصه ابتدا وجه را به صورت امانت برای ساختمانیار واریز و پس از ارسال کالا در صورتی‌که از سمت خریدار تایید شد مبلغ برای فروشنده واریز می‌شود.

چگونه می‌توان این اپلیکیشن را تهیه کرد؟

برای اندروید از طریق سایت کافه بازار و برای نسخه ios از سیب اپ می‌توان اپلیکیشن ساختیار را تهیه کرده و یا در سایت ساختمانیار تمام موارد قابل دریافت را مشاهده کنند. 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

ساختمان یار

اپلیکیشن سفارش مصالح و نیروی کار ساختمانی

اطلاعات تماس
  • 021284*****
[نمایش اطلاعات]