اطلاعات تماس
  • 021284*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970915331948979

محصول تازه ساختمان یار رونمایی شد

ارائه اتاق گفتگو به بازار صنعت ساختمان

کد: 13970915331948979

https://goo.gl/jMMe8y

، تهران , (اخبار رسمی): امکانات تازه اپلیکیشن ساختمان یار، با نام اتاق گفتگوی صنعت ساختمان در اپلیکیشن ساختمان یار رونمایی و به بازار عرضه شد. هدف از این بخش ارتباط بیشتر میان تامین‌کنندگان محصولات ساختمانی و نیروهای متخصص این صنعت و مدیران پروژه های ساختمانی و ارتباط و همفکری بیشتر میان این آنها بوده است.

ارائه اتاق گفتگو به بازار  صنعت ساختمان
ارائه اتاق گفتگو به بازار صنعت ساختمان

این محصول که در حوزه ارتباط فعالان صنعت ساختمان ارایه می‌شود، با نیازسنجی دقیق بازار توانسته ویژگی‌های تازه‌ای نظیر همفکری، مشورت در کارهای اجرایی و ارتباط با همکاران ساختمانی را ارائه کند

به گزارش روابط عمومی ساختمان یار، آذر ماه 97، اپلیکیشن ساختمان یار میزبان رونمایی از اتاق گفتگوی فعالین حوزه ساختمان، محصول تازه این شرکت بود.

بر اساس این گزارش، این محصول که در حوزه ارتباط فعالان صنعت ساختمان ارایه می‌شود، با نیاز سنجی بازار توانسته ویژگی‌های تازه‌ای نظیر همفکری، مشورت در کارهای اجرایی، اعلام نیاز، ارتباط با همکاران ساختمانی را ارائه کند تا این خدمت تازه ارتباط جمعی فعالان ساختمانی را برای مصرف‌کنندگان فراهم کند.

این اتاق گفتگو دارای محاسنی  اعم از در جریان قرار گرفتن امور تازه این صنعت از جمله بخشنامه‌ها ی جدید، مصالح ساختمانی نوین، معماری سبک جدید و به طور کلی در جریان قرار گرفتن از ترند روز است و می‌تواند باعث ایجاد ارتباطات بزرگی با اعضای موثر صنعت ساختمان شود.

علی سلطانیه مدیرعامل ساختمان یار، تولید این محصول را نتیجه نظرسنجی از کاربران و همفکری تیم ساختمان یار و در نتیجه انجام کار در این مجموعه دانست و گفت: کارهای تحقیقاتی و فنی برای تولید این محصول از ابتدای پاییز97 آغاز و امسال آماده رونمایی شد.

وی همچنین اضافه کرد بخشی جدید با عنوان اعلام موارد مشارکت در ساخت و اطلاعات املاک کلنگی نیز در اپلیکیشن ساختمان یار اضافه شده که صحبت و همفکری راجع به موارد اعلامی با سایر متخصصان  در این بخش نیز می‌تواند یکی دیگر از کاربردهای اتاق گفتگو باشد.

سلطانیه، زمان عرضه این محصول به بازار را آذر ماه 97 اعلام و ادامه داد: البته این قسمت نیز مانند بخش‌های دیگر اپلیکیشن ساختمان یار در مرحله MVP (کمینه محصول پذیرفتنی) جهت گرفتن بازخورد از کاربران اپلیکیشن است و پس از تایید نهایی کاربران، به صورت کامل‌تر تولید و عرضه می‌شود.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

ساختمان یار

اپلیکیشن سفارش مصالح و نیروی کار ساختمانی

اطلاعات تماس
  • 021284*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

مسکن و ساختمان