اطلاعات تماس
  • 021558*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970327300788967

رونمایی از سایت استار کانکس باهدف افزایش دانش و آشنایی با کانکس

کد: 13970327300788967

https://goo.gl/8pkwBz

، تهران , (اخبار رسمی): با هدف افزایش دانش و آشنایی با کانکس و ارائه بهترین محصولات با بهترین قیمت و کیفیت، از سایت استار کانکس اینترنشنال به آدرس www.starconex.com در تاریخ 27 آذرماه 1397 رونمایی شد.

رونمایی از سایت استار کانکس باهدف افزایش دانش و آشنایی علاقه مندان به کانکس
رونمایی از سایت استار کانکس باهدف افزایش دانش و آشنایی با کانکس

به گزارش استار کانکس اینترنشنال، سایت www.starconex.com که یک سایت معرفی محصولات شرکت استار کانکس و راهنمایی مشتریان است، با ارائه سرویس‌ها و خدمات جدیدی در این حوزه قصد دارد دانش و آشنایی مردم را با کانکس افزایش دهد و دسترسی به بهترین محصولات با بهترین قیمت و کیفیت را تسهیل کند.

افشین دهقان، مسئول آی تی استار کانکس اینترنشنال در زمینه ضرورت‌ها و دلایل راه‌اندازی این وب‌سایت گفت: «از آنجایی که سایت مناسبی در زمینه معرفی و فروش کانکس‌ها و سازه‌های پیش‌ساخته موجود نبود و مردم فریب عوامل کلاهبردار و سودجو را می‌خوردند لازم دانستم که یک وب سایت در زمینه معرفی و فروش کانکس را ارائه دهم که مرجع خوبی برای به دست آوردن قیمت کانکس و بهترین متریال‌های مصرفی در ساخت کانکس باشد.

وی در زمینه امکانات و خدمات این سایت و تمایز آن افزود: « در این سایت تا جایی که توانسته‌ایم به راهنمایی مشتریان برای خرید یک محصول با کیفیت و خوب پرداخته‌ایم.»

گفتنی است استار کانکس اینترنشنال، به مناسبت این رونمایی، اقدام به تخفیف‌های چشمگیری در فروش کانکس کرده و علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه فعالیت‌ها و خدمات آن می‌توانند به سایت استار کانکس اینترنشنال به آدرس www.starconex.com مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت استار کانکس

شرکت استار کانکس در سال 1365 در شهر تهران تاسیس شد و در طی سالیان متمادی همواره با رعایت تمام اصول فنی و کیفی، ساخت کانکس و تجهیز پروژه‌های زیرساختی را در کشور با موفقیت کامل به اتمام رسانده است.

اطلاعات تماس
  • 021558*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

تجارت و بازار | مسکن و ساختمان