اطلاعات تماس
  • 021558*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970410302958967

کانکس فست فود در استارکانکس

کد: 13970410302958967

https://goo.gl/71dCJr

، تهران , (اخبار رسمی): با رشد جمعیت جهان و به دنبال آن ماشینی شدن زندگی، اشخاص به دنبال افزایش سرعت در روند زندگی خود هستند، از طرفی طبخ و صرف غذا یکی از موارد زمان‌بر است، شرکت استار کانکس روش‌­های متنوعی برای رفع این مشکل ارائه کرده است توضیح داده می‌شود.

کانکس فست فود در استارکانکس
کانکس فست فود در استارکانکس

کانکس فست فود

با رشد جمعیت جهان و به دنبال آن ماشینی شدن زندگی، اشخاص به دنبال راهکارهایی برای افزایش سرعت در روند زندگی خود هستند، از طرفی طبخ و صرف غذا که همواره یکی از مواردی زمان‌بر است و گاهی تهیه غذاهای خانگی به دلیل شاغل بودن زن و مرد امکان‌­پذیر نبوده است، به همین دلیل غذای آماده یا همان فست‌فود سال­‌ها است که به عنوان بخشی از وعده‌­های غذایی انسان را تشکیل می­‌دهد.

کانتینر فست‌فود یا دکه غذای آماده، امروزه همه جا به راحتی قابل دسترسی است، این سازه­‌ها علاوه­ بر کارآفرینی و اشتغال­‌زایی باعث شده‌­اند تا بسیاری از شهروندان غذای سالم و ارزان قیمتی را به راحتی و با صرف کمترین زمان به دست آورند . شرکت استار کانکس روش‌­های متنوعی برای ساخت این نوع کانتینر ارائه کرده است که در ادامه توضیح داده خواهد شد.

کانتینر فست فود چیست؟

شاید تاکنون در مسیرهای پر تردد سازه­‌های پیش ساخته‌­ای را برای غذای آماده و یا ارائه ساندویچ دیده باشید که در اصطلاح به آن­ها کانکس فست‌فود یا کانتینر فست‌فود گفته می‌­شود. کانکس و کانتینر دو مفهوم مجزا از یکدیگر هستند. در این مقاله، ساخت این سازه با کانتینر مورد ارزیابی قرار می‌گیرد. کانتینر­ها ساز­ه‌­های فولادی و محکمی هستند که در حمل‌ونقل کالا از آن­ها استفاده شده و معمولا دارای اشکال مکعب مستطیلی هستند. شرکت استارکانکس در ایران به عنوان اولین تولیدکننده این سازه با تغییر در ساختار کانتینر و ایجاد عایق در بدنه و لحاظ کردن مسائل بهداشتی با استفاده از ابزارآلات مخصوص و داشتن یک طرح از پیش تعیین شده به تولید این سازه پرداخته است.

مشخصات کانکس فست فود

از کانتینر 20 فوتی با ابعادی به طول 6 متر و عرض 4/2 متری برای ساخت کانکس فست فود استفاده می­‌شود. برای مکان­‌هایی که فضای بزرگی در اختیار دارند استفاده از کانتینر 40 فوت مناسب‌­­تر است.

برای ایجاد کاربری فست‌فود در کانتینر باید امکاناتی در آن تعبیه شود که مهم­ترین آن­ها، ایجاد بازشو برای برقراری ارتباط با فضای بیرون و مشتریان است. اولین مرحله برای ایجاد کانکس فست‌فود طراحی نمای بیرونی بوده که می‌­توان با استفاده از رنگ­‌آمیزی و تزئین با چوب و متریال طبق سلیقه شخصی خود آن را انجام دهید و ایجاد نورپردازی و روشنایی مناسب برای فضای بیرونی جزء کارهای اولیه است.

مرحله بعدی محل کانتینر فروش را که از قبل مشخص و برش داده‌­ایم را به وسیله روش‌­های مختلف مانند لولا و جک یا درب ریلی باز و بسته می­‌کنیم و برای فضای داخلی از بدنه فولادی کانتینر به عنوان عایق حرارتی مانند پلی یورتان یا پشم سنگ پوشانده تا از گرم شده یا سرد شدن بیش از حد داخل جلوگیری کرده و سپس از طریق پوشش­‌هایی مانند ورق استیل که مورد تایید بهداشت است روی آن پوشیده می‌شود. در مرحله آخر نیز کف‌­سازی که می‌تواند از جنس سرامیک یا ورق‌­های آلومینیومی باشد، برق­‌کشی و سیستم تهویه، ساخت کابینت‌­ها و کانتینرها، تجهیزات پخت‌وپز را انجام داد.

به دلیل وزن این کانتینر که در حدود 5/2 تن است امکان جا­به­‌جایی آن با استفاده از ماشین کیوسک امکان‌­پذیر نیست و برای این منظور می‌توان از کانکس فست‌فود سیار که برای این کاربری طراحی و تولید شده است استفاده کرد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت استار کانکس

شرکت استار کانکس در سال 1365 در شهر تهران تاسیس شد و در طی سالیان متمادی همواره با رعایت تمام اصول فنی و کیفی، ساخت کانکس و تجهیز پروژه‌های زیرساختی را در کشور با موفقیت کامل به اتمام رسانده است.

اطلاعات تماس
  • 021558*****
[نمایش اطلاعات]