اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970328300978175

قصه اسباب بازی‌ها برگزار می‌کند؛

پویش مردمی تجهیز اتاق بازی برای کودکان محروم مریوان

کد: 13970328300978175

https://goo.gl/TtfvSj

، تهران , (اخبار رسمی): پویش مردمی تجهیز اتاق بازی برای کودکان محروم به همت انجمن خیریه قصه اسباب بازی‌ها (قاب) و امید تجارت آغاز به کار کرد.

پویش مردمی تجهیز اتاق بازی برای کودکان محروم مریوان
آغاز پویش مردمی تجهیز اتاق بازی برای کودکان محروم مریوان

انجمن خیریه قصه اسباب بازی‌ها که تاکنون 15 اتاق بازی برای کودکان محروم از بازی، در نقاط مختلف کشور احداث کرده است، می‌خواهد شانزدهمین اتاق بازی را با همیاری مهرورزان این سرزمین در شهر مریوان بسازد

به گزارش روابط عمومی قاب، انجمن خیریه قصه اسباب‌بازی‌ها که نهادی مستقل، غیردولتی و مردمی است، در نظر دارد با برگزاری کمپین تجهیز اتاق بازی برای کودکان محروم، شانزدهمین اتاق بازی مخصوص کودکان محروم را در مریوان احداث کند.

براساس این گزارش، قصه اسباب بازی‌ها با کمک دوست داران کودکان، تاکنون 15 اتاق بازی در نقاط مختلف ایران از جمله الیگودرز (لرستان)، نهبندان (خراسان جنوبی)، حسن آباد فشافویه (قم)، جرگلان (بجنورد)، نقده (آذربایجان غربی)، مرز ایران و ترکمنستان، مرز ایران و افغانستان تجهیز کرده‌اند تا فرصت بازی کردن را برای کودکان محروم این سرزمنین که از کمترین امکانات تفریحی برخوردار نیستند، فراهم کنند.

بر این اساس، خیرین می‌توانند تا 25 تیرماه با مراجعه به سایت امید تجارت به آدرس  http://omidetejarat.com/PlanDetail-2068 با پرداخت مبالغ نقدی، در احداث اتاق بازی برای کودکان محروم مریوان مشارکت کنند و از طریق سایت، صفحه اینستاگرام و کانال تلگرامی انجمن در جریان مراحل تکمیل اتاق بازی قرار گیرند.

طبق اعلام انجمن، درآمد حاصل از این کمپین صرف آماده‌سازی اتاق، خرید کفپوش و دیوارپوش و تهیه اسباب بازی‌های مناسب برای کودکان شده و سایر وسایل بازی با لطف کودکانی (قهرمانان بخشش)  که اسباب بازی‌های مازادشان را اهدا می‌کنند، تامین می‌شود.

گفتنی است، انجمن خیریه قصه اسباب بازی‌ها که با هدف ارتقای سطح بهداشت روانی کودکان از طریق بازی – آموزش و بازی درمانی، ترویج فرهنگ بخشش از سنین کودکی، آموزش مهارت‌های اجتماعی از طریق بازی، ایجاد فضاهای بازی در نقاط محروم برای کاهش فشارهای ناشی از ترس و اضطراب در کودکان و ... در حال فعالیت است دست به ابتکاری جالب زده و با جمع آوری اسباب بازی‌های دست دوم و قابل استفاده ضمن کمک به حفظ سلامت محیط زیست، آنها را پس از تفکیک و تنظیف به چرخه بازی کودکان در مناطق محروم باز می‌گردانند.

خیرین و علاقه‌مندان به مشارکت می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر از طریق سایت انجمن خیریه اسباب بازی‌ها  و یا راه‌های ارتباطی زیر با انجمن در ارتباط باشند:

آدرس صفحه اینستاگرام: https://www.instagram.com/gheseh_asbabbazia/

آدرس کانال تلگرام: http://tsear.ch/channel/gheseh94

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

انجمن خیریه قصه اسباب بازی ها

“قصه اسباب بازی‌ها” نهادی مردمی و مستقل می‌باشد که تنها با حمایت دوستداران کودکان مشغول به فعالیت است. هدف ما ایجاد فضاهای بازی برای کودکانیست که داشتن اسباب بازی و استفاده از امکانات تفریحی شاید در رویایشان باشد. در اولین قدم ما با جمع آوری اسباب بازی‌های دست دوم و سایر ملزومات کودکان ضمن کمک به حفظ سلامت محیط زیست، آنها را پس از تفکیک و تنظیف به چرخهٔ بازی کودکان باز می‌گردانیم.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]