اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13971005335988175

برگزاری جشن اهدای اسباب بازی برای کودکان محروم منطقه 17 تهران

کد: 13971005335988175

https://goo.gl/Vk6iuM

، تهران , (اخبار رسمی): جشن اهدای اسباب بازی و جنگ شادی ویژه کودکان بازمانده از تحصیل و محروم منطقه 17 به همت انجمن خیریه قصه اسباب بازی‌ها و فرهنگ‌سرای بهاران برگزار می‌شود.

برگزاری جشن اهدای اسباب بازی برای کودکان محروم منطقه 17 تهران
برگزاری جشن اهدای اسباب بازی برای کودکان محروم منطقه 17 تهران

به گزارش روابط عمومی قصه اسباب بازی‌ها، جشن اهدای اسباب بازی و جنگ شادی ویژه کودکان بازمانده از تحصیل و محروم منطقه 17 روز پنجشنبه 6دی ماه در مرکز همایش‌های فرهنگ سرای بهاران با حضور جمعی از کودکان بازمانده از تحصیل و محروم منطقه 17 با اجرای برنامه‌های شاد و متنوع فرهنگی هنری از جمله اجرای نمایش، موسیقی، مسابقه و اهدای اسباب بازی برگزار می‌شود.

در این جشن که با هدف حمایت از کودکان محروم، آموزش و ایجاد فرصت بازی و یادگیری برای آنها تدارک دیده شده است، خانه قرآن فرهنگ سرای بهاران، انجمن خیریه قصه اسباب بازی‌ها، اداره بازیافت و معاونت ترافیت شهرداری منطقه 17 در ایستگاه‌های نقاشی، کاردستی، گریم و قصه‌گویی با موضوع حفظ محیط زیست پذیرای کودکان خواهند بود.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

انجمن خیریه قصه اسباب بازی ها

“قصه اسباب بازی‌ها” نهادی مردمی و مستقل می‌باشد که تنها با حمایت دوستداران کودکان مشغول به فعالیت است. هدف ما ایجاد فضاهای بازی برای کودکانیست که داشتن اسباب بازی و استفاده از امکانات تفریحی شاید در رویایشان باشد. در اولین قدم ما با جمع آوری اسباب بازی‌های دست دوم و سایر ملزومات کودکان ضمن کمک به حفظ سلامت محیط زیست، آنها را پس از تفکیک و تنظیف به چرخهٔ بازی کودکان باز می‌گردانیم.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

شهر و جامعه | سرگرمی و تفریح