اطلاعات تماس
  • 021886*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970405302309081

تغییر دکوراسیون با هزینه کم

یک تغییر اساسی با کاغذدیواری‌های پوستری

کد: 13970405302309081

https://goo.gl/27hARR

، تهران , (اخبار رسمی): اگر به فکر تغییر حال و هوای فضای زندگی‌ هستید ممکن است رنگ کردن دیوارها ایده خوبی باشد اما استفاده از کاغذدیواری ایده بهتری است؛ هم طرح‌ها متنوع‌تر هستند و هم زمان کوتاهی را صرف نصب کردن خواهید کرد.

یک تغییر اساسی با کاغذدیواری های پوستری
onewall

نصب کاغذدیواری‌های پوستری وان وال به راحتی نصب یک تابلو است. آن‌ها قابل شستشو، قابل بازیافت و دوست‌دار محیط زیست‌اند و فضای زندگی شما را متفاوت می‌کنند.

کاغذدیواری‌های پوستری وان وال، کاغذدیواری‌هایی هستند که فضای زندگی را دگرگون می‌کنند. این پوسترها، روی یک دیوار می‌نشینند و در خانه یا محل کار یک تغییر اساسی ایجاد خواهند کرد.

کاغذدیواری‌های دوستدار محیط زیست

کاغذدیواری‌های وان وال در فرانسه، آلمان و دیگر کشورهای اروپایی تولید می‌شوند. تمام آن‌ها قابل بازیافت هستند؛ در تولیدشان هیچ ماده سمی به کار برده نمی‌شود و برای محیط زیست مشکلی ایجاد نمی‌کنند. نصب این کاغذدیواری‌های چندتکه به راحتی نصب یک تابلو است به طوری که هر شخص خود می‌تواند انجامش دهد.

براساس حال و هوای خود، بهترین طرح را انتخاب کنید

اشخاصی که اهل تابستان هستند و در میان مشغله کار و زندگی دلشان برای آفتاب گرفتن در سواحل شنی تنگ می‌شود از بین طرح‌های رویایی دریا و ساحل می‌توانند یکی را انتخاب کنند.

البته وان وال‌ها، فکر هر فضا و همه سلیقه‌ها را کرده‌اند. هر شخصی از بین 200 طرحی که کاغذدیواری‌های پوستری دارند می‌توانند براساس حال و هوای خود بهترین طرح را انتخاب کنند.

یک آتلیه خانگی بسازید

عکاسی در یک عصر پاییزی در جنگل را انتخاب می‌کنید یا کنار یک کلبه چوبی؟ شاید انتخاب شما ایستادن کنار پل بروکلین باشد یا برج ایفل؛ بعضی‌ها هم ممکن است دلشان بخواهد کنار نقاشی معروف گورخر اثر پاتریس مورسیانو یک عکس یادگاری بگیرند. با استفاده این عکس‌ها در وان وال‌ها، خانه به یک آتلیه خانگی تبدیل خواهد شد.

خاص و متفاوت

در یک نظرسنجی 87درصد کسانی که وان وال خود را انتخاب کرده‌اند، گفته‌اند احساس خاص و متفاوت بودن می‌کنند. این نظرسنجی نشان داد این افراد در اولین آشنایی با کاغذدیواری‌های پوستری اقدام به خرید کرده‌اند و نتیجه جالب اینکه آن‌ها ضمن جستجوی کاغذدیواری با وان وال‌های شرکت دکانت برخورد کرده‌اند. مصاحبه شوندگان اغلب از طبقه متوسط رو به بالا، تحصیل کرده و علاقه مند به یک تغییر اساسی در ریتم یکنواخت زندگی‌شان بوده‌اند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

دکانت

شرکت کسب و کار الکترونیک رابین با برند تجاری دکانت در اواخر سال ۱۳۹۳ فعالیتهای خود را در راستای هر چه بهتر شدن فرآیند خرید از سایتهای اینترنتی ایران که روز به روز در حال گسترش هستند آغاز نمود. این شرکت مبنای کاری خود را بر اساس بازاریابی صحیح کلیه محصولاتی که در ایران اطلاع رسانی درستی بر روی آنها صورت نپذیرفته است شکل گرفته و در این راستا از افرادی مجرب و نخبه استفاده نموده است. لازم به یادآوری است که این شرکت دارای شریک تجاری به نام شرکت راهکارهای همراه کارینا است که سابقه طولانی در زمینه فعالیتهای مخابراتی و ارتباط با تمامی اپراتورهای مطرح تلفن همراه کشور را دارد.

اطلاعات تماس
  • 021886*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

مسکن و ساختمان | دکوراسیون و منزل