اطلاعات تماس
  • 021886*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970419304239081

راهنمای خرید اسپیکر بلوتوثی قابل حمل

نکات مهم در خرید اسپیکرهای بلوتوثی

کد: 13970419304239081

https://goo.gl/wwudAj

، تهران , (اخبار رسمی): کاربردی‌ترین مدل اسپیکرهای قابل‌حمل، نوع بلوتوثی آن‌ها است. این اسپیکرها برد خوبی دارند؛ خیلی سریع به دستگاه شما متصل می‌شوند و انواع کوچک‌تر آن‌ها به راحتی قابل حمل هستند. اما ویژگی‌های یک اسپیکر خوب چیست؟

نکات مهم در خرید اسپیکرهای بلوتوثی
نکات مهم در خرید اسپیکرهای بلوتوثی

اسپیکر بلوتوثی اومایک با بلوتوث به گوشی موبایل یا پخش‌کننده صوتی متصل می‌شود؛ قابل حمل است و به دلیل ظرفیت بالای باتری لیتیوم یونی‌اش، قابلیت پخش موسیقی بین 5 تا 7 ساعت را تنها با یکبار شارژ دارد

کیفیت صدا

مهم‌ترین ویژگی یک اسپیکر، کیفیت صدای آن است. علاوه بر صدای رسا، لازم است اسپیکر شما قابلیت تفکیک صدا را هم داشته باشد. میزان وات، معیار مهمی است که باید برای تشخیص میزان بلندی صدا بسنجید.

عمر باتری

یکی دیگر از ویژگی‌های مهم، میزان ظرفیت باتری است. اگر قصد تهیه یک اسپیکر مسافرتی را دارید انتخاب مدلی که فقط 2 ساعت قابلیت پخش مداوم موسیقی را دارد منطقی به نظر نمی‌رسد.

مقاوم در برابر نفوذ آب

اسپیکری که ضد آب باشد و بتواند روی آب شناور بماند حتما برای خرید گزینه مناسب‌تری است؛ مخصوصا اگر بخواهید از آن در سفرهای بین شهری یا محیط باز استفاده کنید.

قابلیت پاسخ‌دهی به تلفن همراه

اگر با بلوتوث تلفن همراه‌تان به اسپیکر متصل شوید امکان زنگ خوردن گوشی وجود دارد. پس بهتر است اسپیکری را انتخاب کنید که دارای میکروفن باشد تا بتوانید حین رانندگی به تماس‌های تلفنی پاسخ دهید.

بررسی اسپیکر بلوتوثی اومایک

اسپیکر بلوتوثی برند اومایک با 740 گرم وزن، قابلیت پخش موسیقی بین 5 تا 7 ساعت را تنها با یک بار شارژ دارا است؛ مجهز به میکروفن برای پاسخگویی به تماس‌ها است و جالب‌تر از همه اینکه علاوه بر ضد آب بودن روی آب شناور می‌ماند و از کیفیت صدای به نسبت بالایی برخوردار است؛ بنابراین می‌تواند گزینه خوبی برای انتخاب از بین انواع مدل‌های موجود در بازار باشد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

دکانت

شرکت کسب و کار الکترونیک رابین با برند تجاری دکانت در اواخر سال ۱۳۹۳ فعالیتهای خود را در راستای هر چه بهتر شدن فرآیند خرید از سایتهای اینترنتی ایران که روز به روز در حال گسترش هستند آغاز نمود. این شرکت مبنای کاری خود را بر اساس بازاریابی صحیح کلیه محصولاتی که در ایران اطلاع رسانی درستی بر روی آنها صورت نپذیرفته است شکل گرفته و در این راستا از افرادی مجرب و نخبه استفاده نموده است. لازم به یادآوری است که این شرکت دارای شریک تجاری به نام شرکت راهکارهای همراه کارینا است که سابقه طولانی در زمینه فعالیتهای مخابراتی و ارتباط با تمامی اپراتورهای مطرح تلفن همراه کشور را دارد.

اطلاعات تماس
  • 021886*****
[نمایش اطلاعات]