اطلاعات تماس
  • 021333*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970407302579101

سود پرک

معرفی محصول شیمیایی سود پرک

کد: 13970407302579101

https://goo.gl/4WukdX

، تهران , (اخبار رسمی): در این مطلب به معرفی سود پرک پرداخته شده است و با کاربردهای مختلف آن در صنایع گوناگون آشنا خواهید شد. همچین با خاصیت شیمیایی این ماده‌ی مفید آشنا خواهید شد.

معرفی محصول شیمیایی سود پرک
معرفی محصول شیمیایی سود پرک

سود پرک ماده‌ای شیمیایی است که خواص آن فراوان است و رنگی سفید دارد. این ماده‌ی شیمیایی به صورت پولک یا پرک است که در تمام صنایع تولیدی به عنوان ماده‌ی اولیه از آن استفاده می‌شود

سود پرک ماده‌ای شیمیایی است که خواص فیزیکی و شیمیایی آن فراوان است و رنگی سفید دارد. این ماده‌ی شیمیایی به صورت پولک یا پرک است که در تمام صنایع تولیدی به عنوان ماده‌ی اولیه از آن استفاده می‌شود.

نام دیگر این ماده‌ی شیمیایی کاستیک سودا است و در صنعت پتروشیمی این ماده پرکاربرد با انجام عملیاتی با استفاده از سدیم هیدروکسید تولید می‌شود. سود مایع پس از فرآیندهایی با تبخیر آب و با روش ممبران، به سود پرک تبدیل می‌شود که انجام این فرآیند تولید کاملا مطابق با استاندارد جهانی است. این ماده‌ی شیمیایی پس از تولید با استفاده از سیستم‌های خنک‌کننده‌ای به پولک‌ها یا پرک‌هایی تبدیل می‌شود.

کاربردهای سودپرک در صنایع مختلف

ممبران همان دیواره‌های متخلخل است که بسیاری تولیدکنندگان این ماده‌ی شیمیایی از این فناوری استفاده می‌کنند. در تولید سود پرک نباید هیچگونه آهن یا جیوه‌ای وجود داشته باشد تا بتوان با اطمینان از آن در صنایع غذایی استفاده کرد که ممبران دارای همچنین قابلیتی برای تولید سود پرک است.

از سود پرک می‌توان در گسترده‌ترین موارد ممکن استفاده‌های گوناگون کرد و تقریبا تمام صنایع موجود از این ماده برای ساخت محصولات خود استفاده می‌کنند. سود پرک در صنعت نفت، شویندگی و بهداشتی، غذایی، سرامیک سازی، الکل‌سازی، لبنیات، خودروسازی، چرم و کارخانجات پنبه و ... استفاده می‌شود. برای تلخی‌گیری زیتون و شیرین‌ساختن آن از سود پرک استفاده می‌شود و برای کنترل چربی‌زدایی و پساب‌ها و در صنعت کاغذسازی نقش بسیار مؤثری دارد. همچنین برای تصفیه آب از سود پرک نیز استفاده می‌شود. بسیاری از صنایع عرضه‌کننده‌ی میوه و سبزیجات برای لکه‌گیری آن از سود پرک استفاده می‌کنند. 

سود پرک در ترکیبات دارویی و ساخت الیاف مصنوعی ابریشم کاربردهای فراوانی دارد و در صنایع آبکاری، نساجی، تولید کاکائو و کارامل از آن استفاده می‌شود.

بسیاری از کارخانه‌ها برای شستشوی لوله‌های دستگاه‌های صنعتی از این ماده استفاده می‌کنند.

بسته‌بندی سود پرک

سود پرک با استفاده از کیسه‌های دو جداره یا لمینت‌دار بسته‌بندی می‌شوند که با دوخت مناسب و مخصوصی آکبند می‌شود. دلیل آن که این ماده باید به خوبی با کیسه‌ی مخصوصی بسته‌بندی شود این است که رطوبت هوا را جذب می‌کند و در حمل‌ونقل باید به خوبی تحت پوشش محافظی قرار گیرد.

 بسته‌بندی‌های سود پرک با توجه به نیاز مشتری به او تحویل داده می‌شود که مقدار وزن 25 کیلویی تا یک تنی آن که به صورت شرینگ و پالت عرضه و ارائه می‌شود موجود است.

سود پرک فرمول شیمیایی NaOH است که با ترکیب با آب، خاصیت قلیایی مانند پیدا می‌کند که به یون‌های سدیم مثبت و اکسیژن با بار منفی تفکیک می‌شود و عنوان یک باز قوی به خود خواهد گرفت.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

سینا تولید

واردات مواد اولیه کشاورزی، شیمیایی و معدنی

اطلاعات تماس
  • 021333*****
[نمایش اطلاعات]