اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970410302929120

تولید اپلیکیشن ثبت و ضبط مکالمات تلفن همراه متصل به CRM مدیریت ارتباط با مشتریان

تواناسازی ثبت و ضبط خودکار مکالمات تلفن همراه روی نرم‌افزار CRM

کد: 13970410302929120

https://goo.gl/GXGjUx

، تهران , (اخبار رسمی): از روش‌های توانمندسازی نرم‌افزارهای ارتباط با مشتریان، ایجاد ارتباط مؤثر باتجهیزات ارتباطی و ثبت داده‌های تبادل شده با مشتریان است. یک وجه تمایز نرم‌افزارهای CRM موجود، داشتن این قابلیت‌ها است. نرم‌افزار CRM الماس با ارائه ابزاری جدید توانسته ثبت و ضبط خودکار مکالمات را به قابلیت‌های خود بیافزاید.

تواناسازی ثبت و ضبط خودکار مکالمات تلفن همراه روی نرم افزار CRM
محیط گزارشات نرم افزار اندروید

 این امکان جدید علاوه بر ثبت راحت‌تر اطلاعات و نگهداری آسان و بدون هزینه سوابق تماس، کمک شایانی در کاهش هزینه‌های بازاریابی تلفنی می‌کند

اپلیکیشن مدیریت تماس‌های تلفن همراه

از روش‌های توانمندسازی نرم‌افزارهای ارتباط با مشتریان، ایجاد ارتباط مؤثر با تجهیزات ارتباطی و ثبت داده‌های تبادل شده با مشتریان است. یک وجه تمایز نرم‌افزارهای CRM موجود، داشتن این قابلیت‌ها است. نرم افزار CRM الماس با ارائه ابزاری جدید توانسته ثبت و ضبط خودکار مکالمات را به قابلیت‌های خود بیافزاید.

کاربران نرم افزار CRM الماس، علاوه بر امکان اتصال به تلفن شهری ، VOIP، فکس، سانترال، ایمیل، تلگرام و پیامک که می‌تواند ثبت و ضبط خودکار داده‌های تبادل شده با مخاطبین و مشتریان را انجام دهد، هم اکنون با در اختیار گرفتن ابزاری در گوشی‌های اندروید کارمندان و مدیران شرکت، می‌توانند با خیالی آسوده، داده‌های تبادل شده از تنها حلقه جدا افتاده از ثبت اطلاعات ارتباطی یعنی گوشی‌های همراه را را نیز مورد استفاده قرار دهند. 

این امکان با قرا گرفتن کنار ماژول اندرویدی که قبلا توسط الماس ارائه شده بود، ضمن تکمیل لذت کار با نرم‌افزار CRM الماس (www.almascrm.com)، خیال مدیران را راحت می‌کند که دیگر مکالمات به طور کامل در پرونده مخاطبین موجود خواهد بود. 

این امکان به محض دریافت مکالمه، علاوه بر ثبت مدت مکالمه، ثبت شماره‌ی تماس  و نمایش نام و نام خانوادگی مشتری یا مخاطب که از لیست مخاطبین نرم افزار فراخوانی کرده، به ضبط اتوماتیک مکالمه می‌پردازد و پس از پایان مکالمه (ورودی یا خروجی) با اتصال به بانک اطلاعاتی CRM اطلاعات ثبت شده را به پرونده مخاطب تعریف شده انتقال می‌دهد یا اگر برای شماره ثبت شده‌ی مشتری قبلا اطلاعاتی ثبت نشده باشد با نمایش عنوان مخاطب ناشناس و ایجاد پرونده برای او امکان نگهداری سوابق را ایجاد می‌کند  تا هر زمان برای شماره، نام و نام خانوادگی ثبت شد. سوابق از دست نرفته باشد. 

این امکان جدید علاوه بر ثبت راحت‌تر اطلاعات و نگهداری آسان و بدون هزینه سوابق تماس، کمک شایانی در کاهش هزینه‌های بازاریابی تلفنی می‌کند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

هولدینگ رکاما (الماس)

هولدینگ رکاما با توکل بر خدا ، امیدبه توانمندسازی کارمندان ، حضور در بازارهای متنوع ،فراگیرنمودن راهکارهای کارا و ساده و دستیابی به رضایتمندی مشتریان بسیار، در سال 92 تاسیس گردید. رسالت هولدینگ رکاما،ایجاد فرهنگ ارائه خدماتی بالاتراز انتظار مخاطب می باشد. رُکاما می کوشد تا معیاری برای مقایسه کیفیت خدمات و محصولات گردد. با اطمینان خاطر به صندلی خود تکیه دهید و از محصولات و خدمات رُکاما بهره ببرید.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]