اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13980422384829120

قبل از نمایشگاه الکامپ 98 خبری شد

نسخه تحت وب نرم افزار CRM الماس

کد: 13980422384829120

http://bit.ly/30stslQ

، تهران , (اخبار رسمی): مدیر فروش نرم افزار سی آر.ام الماس به مناسبت حضور گروه رکاما در الکامپ 98 بیان کرد: با توجه به نیاز بازار، اولین نسخه تحت وب نرم افزار CRM الماس در غرفه گروه رکاما رونمایی می‌شود. نرم افزار CRM تحت وب الماس با اتصال کامل به نسخه ویندوزی برای اولین بار به صورت نرم افزار CRM هیبریدی عمل می‌کند.

نسخه تحت وب نرم افزار CRM الماس
مدیریت ارتباط با مشتریات تحت وب CRM

این نسخه دارای قابلیت‌های کامل عمومی یک نرم افزار CRM است.

این نسخه از نرم افزار CRM برای کارکردن کاربران و اپراتورهای نرم افزار CRM طراحی شده است. کاربران این نرم افزار CRM می‌توانند علاوه بر لذت بردن از محیط زیبا و کاربرپسند آن، اطلاعات مورد نیاز خود را در زمان ارتباط با مشتری در نرم افزار CRM وارد کنند. 

از جمله امکانات قابل باین نرم افزار CRM می‌توان مواد زیر را نام برد.

1- ثبت اطلاعات عمومی مشتری و مخاطب در نرم افزار CRM

2- مدیریت یادآوری‌ها و وظایف

3- ثبت تماس‌ها (موضوعات، کلمات کلیدی)

4- نمایش پاپ آپ‌های تماس

5- اتصال به ویپ

قابلیت مهم این نرم افزار این است که کاربران تحت ویندوز متناسب با نیازهای خود از هر دو محیط می‌توانند استفاده کنند.

مهندس رضوان در خصوص اینکه آیا همه امکانات نسخه ویندوزی به نسخه تحت وب نرم افزار CRM منتقل شده است، افزود: «رکاما کلا قصد این کار را ندارد، چون زمان بسیار زیادی را باید صرف این موضوع کرد و مطابق شرایط امروز، ضرورتی برای این کار نیست. مهم این است کامل‌ترین نرم افزار CRm ایران را ارائه کردیم. تنها نقصی که بر ما وارد بود نداشتن نسخه تحت وب بود. که فقط با دید رقابت وارد این عرصه شدیم. 

نرم افزار CRM الماس علاوه بر کامل بودن، امن‌ترین هم است. این نرم افزار در 4 سطح می‌تواند امنیت اطلاعات مشتریان را تضمین کند. اگر وارد عرصه جدیدی شویم، ایجاد چنین هسته محکم امنیتی، هم زمان‌بر و هم هزینه‌ساز است که با توجه به شرایط فعلی اقتصاد، ضرورت ندارد.

علاقه‌مندان می‌توانند اطلاعات بیشتر را از سایت www.rokama.ir  کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

هولدینگ رکاما (الماس)

هولدینگ رکاما با توکل بر خدا ، امیدبه توانمندسازی کارمندان ، حضور در بازارهای متنوع ،فراگیرنمودن راهکارهای کارا و ساده و دستیابی به رضایتمندی مشتریان بسیار، در سال 92 تاسیس گردید. رسالت هولدینگ رکاما،ایجاد فرهنگ ارائه خدماتی بالاتراز انتظار مخاطب می باشد. رُکاما می کوشد تا معیاری برای مقایسه کیفیت خدمات و محصولات گردد. با اطمینان خاطر به صندلی خود تکیه دهید و از محصولات و خدمات رُکاما بهره ببرید.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]