اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970419304259191

با هدف به روزرسانی و دسترسی بهتر به جدیدترین اطلاعات مجموعه شیرینی الف انجام شد

ارتقا و بهینه‌سازی سایت مجموعه فروشگاه‌های زنجیره‌ای شیرینی الف  

کد: 13970419304259191

https://goo.gl/pjAohj

، تهران , (اخبار رسمی): باتوجه به درخواست‌های مکرر کاربران، وب سایت جدید مجموعه فروشگاه‌های زنجیره‌ای شیرینی الف از اول اردیبهشت ماه 1397 به‌روزرسانی و به صورت رسمی فعالیت خود را در دوره تازه آغاز کرد.

ارتقا و بهینه سازی سایت مجموعه فروشگاه های زنجیره ای شیرینی الف  
شعبه لاهیجان مجموعه فروشگاه های زنجیره ای شیرینی الف

به گزارش روابط عمومی مجموعه فروشگاه‌های زنجیره ای شیرینی الف، وب‌سایت این شرکت فعال در صنایع کیک و شیرینی کشور از تاریخ اول اردیبهشت ماه 1397 به‌روز رسانی شده و با شمایل و امکاناتی تازه به آدرس  www.shirinialef.org در دسترس مشتریان و علاقه‌مندان قرار گرفت.

بر اساس این گزارش، در به روزرسانی تازه وب‌سایت، بخش‌های اطلاعات تماس شعب به فهرست وب‌سایت اضافه و بخش مشاهیر الف که شامل فیلم‌ها و عکس‌های حاوی حضور بزرگان عرصه‌های مختلف هنری، ورزشی، علمی و ... و فیلم‌های جدید از شعبات مجموعه فروشگاه‌های زنجیره‌ای شیرینی الف است، برای مخاطبان میسر شده است.

گودرزی مدیریت انفورماتیک و امور مشتریان  مجموعه فروشگاه‌های زنجیره‌ای شیرینی الف با اعلام این خبر گفت: رفع خلاءهای موجود در ارتباط بین مجموعه و جامعه هدف شیرینی الف و ارتقای سطح کیفی خدمات شرکت پس از این به روز رسانی مد نظر است.

وی ادامه داد: به روزرسانی اطلاعات شعب، دسترسی بهتر به جدیدترین اخبار مجموعه فروشگاه‌های زنجیره ای شیرینی الف میسر شده است. او همچنین همگامی مجموعه با علم روز را از مهمترین سیاست‌های شرکت برشمرد و افزود: پس این به روزرسانی به دنبال برنامه‌های جدیدتر در حوزه انفورماتیک هستیم.

گفتنی است وب‌سایت این مجموعه همزمان با افتتاح شعبه حدید این مجموعه، رونمایی شد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شیرینی الف

مجموعه فروشگاه های زنجیره ای شیرینی الف فعالیت خود را از سال 1391 با رویکرد تولید صنایع غذایی با کیفیت برپایه کیک، شیرینی آغاز نموده است.در سال های کوتاه فعالیت مجموعه فروشگاه های زنجیره ای الف این مجموعه توانست تا با رویکردهای مدرن تجاری و مشتری مداری و استفاده از بهترین مواد غذایی جزئی از 100 شرکت برتر ایران گردد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

صنایع غذایی و کشاورزی