اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970713320119191

از 24 شهریور تا  27 شهریور 1397

شیرینی الف، با هدف برندینگ در نمایشگاه بین‌المللی شیرینی و شکلات شرکت کرد

کد: 13970713320119191

https://goo.gl/WqLH7Z

، تهران , (اخبار رسمی): فعالان صنعت شیرینی و شکلات  با حضور در نمایشگاه بین‌المللی شیرینی و شکلات ایران دستاوردها و توانمندی‌های‌شان را به علاقه‌مندان ارایه کردند.

گردهمایی فعالان صنعت شیرینی و شکلات  در هفدهمین دوره نمایشگاه شیرینی تهران
شیرینی الف، با هدف برندینگ در نمایشگاه بین‌المللی شیرینی و شکلات شرکت کرد

به گزارش روابط عمومی مجموعه فروشگاه‌های زنجیره‌ای شیرینی الف، نمایشگاه بین‌المللی شیرینی و شکلات ایران با حضور صدها مجموعه و شرکت فعال در حوزه شیرینی و شکلات از 24 شهریور تا 27 شهریور 1397 در محل نمایشگاه‌های بین المللی تهران برگزار شد.

علی گودرزی مدیرعامل مجموعه فروشگاه‌های زنجیره‌ای شیرینی الف با اعلام این حضور، درباره جایگاه و اهمیت این نمایشگاه گفت: نمایشگاه بین‌المللی شیرینی و شکلات هر سال یک‌بار با هدف معرفی دستاوردهای تازه حوزه صنعت شیرینی و شکلات به علاقه‌مندان، متخصصان و کارشناسان برپا می‌شود.

وی در ادامه با تشریح اهداف و دستاوردهای حضور در این نمایشگاه افزود: مجموعه فروشگاه‌های زنجیره‌ای شیرینی الف با هدف معرفی برند و نمایش دستاوردهای خود در این نمایشگاه حضور چشمگیر و خاصی داشته است.

مدیرعامل مجموعه فروشگاه‌های زنجیره‌ای شیرینی الف به دستاورد این رویداد برای شرکت‌هایی با روابط عمومی قوی اشاره و تصریح کرد: در روزهای برگزاری نمایشگاه بستر مناسبی جهت ایجاد ارتباط‌هایی جدید و موثر میان مجموعه‌های حاضر در نمایشگاه وجود داشت و بهره‌مندی از این موقعیت ارتباط مستقیمی با توان روابط عمومی آن مجموعه دارد.

علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر از وبسایت www.shirinialef.org بازدید کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شیرینی الف

مجموعه فروشگاه های زنجیره ای شیرینی الف فعالیت خود را از سال 1391 با رویکرد تولید صنایع غذایی با کیفیت برپایه کیک، شیرینی آغاز نموده است.در سال های کوتاه فعالیت مجموعه فروشگاه های زنجیره ای الف این مجموعه توانست تا با رویکردهای مدرن تجاری و مشتری مداری و استفاده از بهترین مواد غذایی جزئی از 100 شرکت برتر ایران گردد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

صنایع غذایی و کشاورزی