اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970426305460011

حال و هوای مشترکین دفترشما در نمایشگاه اینوتکس ۲۰۱۸

کد: 13970426305460011

https://goo.gl/yV4UYP

، تهران , (اخبار رسمی): این روزها استارتاپ‌ها با کمک دفتر کار مجازی هزینه‌های خود را حسابی کاهش داده‌اند. در این گزارش با ۴ استارتاپ حاضر در اینوتکس که از سرویس‌های دفترشما استفاده کردند آشنا می‌شوید.

حال و هوای مشترکین دفترشما در نمایشگاه اینوتکس ۲۰۱۸
حال و هوای مشترکین دفترشما در نمایشگاه اینوتکس ۲۰۱۸

با دفتر کار مجازی می‌توانید بدون نیاز پرداخت هزینه اجاره‌بها، حقوق پرسنل و هزینه‌های جاری یک دفتر کارحقیقی، کسب‌وکار را راه‌اندازی کنید

به گزارش روابط عمومی دفترشما هفتمین رویداد بین‌المللی نوآوری و فناوری نمایشگاه اینوتکس ۲۰۱۸، رویدادی تخصصی حوزه تکنولوژی و نوآوری در ایران است که از ۱۴ تا ۱۶ تیرماه ۱۳۹۷ در محل نمایشگاه‌های تخصصی شهرداری تهران (بوستان گفتگو) برگزار شد.

یکی از مهمترین بخش‌های نمایشگاه اینوتکس ۲۰۱۸ امسال «استیج» بود که در قالب یک برنامه سه روزه با هدف بررسی چالش‌های استارتاپی ایران طراحی شده بود. استارتاپ‌های ایرانی این روزها با چالش‌های مختلفی دست و پنچه نرم می‌کنند.

در این برنامه به موضوعاتی چون سرمایه‌گذاری اولیه و کلان، موضوعات حقوقی، مشکلات توسعه فنی و رشد استارتاپ‌ها پرداخته شد.

اما مورد توجه‌ترین بخش نمایشگاه‌ها مربوط به غرفه‌های استارتاپی بود. این نمایشگاه امسال میزبان ۱۵۰ استارت‌آپ، ۱۶ شتاب‌دهنده، ۱۱ سرمایه‌گذار خطرپذیر و بیش از ۱۰۰ شرکت دانش‌بنیان در این نمایشگاه بود. بسیاری از این استارتاپ‌ ها برای مدیریت تماس‌های خود از خدمات دفتر کار مجازی دفترشما استفاده می‌کردند. در این گزارش به معرفی ۴ استارتاپ حاضر در اینوتکس که از سرویس‌های دفترشما استفاده کردند، پرداخته می‌شود.

وقتی که ارزان‌ترین تاکسی آنلاین را پیدا می‌کنید!

تاکسی‌چی اپلیکیشن مقایسه قیمت تاکسی‌های اینترنتی است؛ آرمان ارباب‌زاده، مدیرعامل این استارتاپ توضیح می‌دهد: «با استفاده از اپلیکیشن تاکسی‌چی کاربران می‌توانند در هر شهری که هستند، قیمت تمامی تاکسی‌های اینترنتی که در آن شهر فعال هستند، را داشته باشند و مناسب‌ترین را انتخاب کنند.»

جالب است که بدانیددوستان تاکسی چی اخیرا مشترک دفترشما شده‌اند و از کاربران تازه دفترشما هستند. حالا با تاکسی چی ‌می‌توانید مسیر خود را انتخاب کرده و از بین قیمت‌ها ارزان‌ترین و بهترین تاکسی آنلاین را برای آن مسیر انتخاب کنید!

آچر فرانسه‌ای که همه دنبالش هستیم!

نکسو، بستری قدرتمند است برای ارائه خدمات مورد نیاز شهروندان در بستر موبایل. خدماتی مانند خدمات فنی ساختمان، منازل، اتومبیل و … . این اپلیکیشن با دارا بودن مزایایی همچون مدیریت زمان، گارانتی، ارتباط مستقیم با برندهای مطرح حوزه ارائه خدمات شهری، تضمین کیفیت خدمات و قطعات استفاده شده، سعی در خلق ارتباطی ارزشمند با کاربر دارد.

سرویس‌های آنلاین ارائه خدمات شهری با استقبال خوبی روبرو بوده‌اند. به جز نکسو استارتاپ‌های دیگری هم در همین حوزه مشغول به فعالیت هستند که از خدمات تلفن گویا و یا منشی مجازی دفترشما برای مدیریت تماس‌ها و کاهش هزینه‌های خود استفاده می‌کنند. 

از بابت کارهای حقوقی کسب و کار خیالتان راحت باشد!

وندا تک، استارتاپی است که مثل ما به سایر کسب‌وکارها خدمات می‌دهد. آنها هم از مشترکین دفترشما هستند و پیشنهادهای خوبی برای عملکرد بهتر سرویس‌های دفتر کار مجازی داشتند.

وندا تِک، یک پلتفرم خدمات حقوقی آنلاین است. خدماتی شامل بانک اسناد حقوقی و قرارداد ها، مشاوره حقوقی تخصصی برای هر قرارداد، امکان درخواست طراحی، تنظیم و بررسی قراردادهای حقوقی برای کسب‌وکارها است. استارتاپ‌های خدمات حقوقی می‌توانند سهم خوبی از بازار داشته باشند.

در خانه باشید ولی سمینار را بروید!

دوستان ایسمینار نه تنها مشترک سرویس‌های دفترشما هستند بلکه دوست و همکار دفترشما در کمپین‌های استارتاپی که هر چند وقت برای معرفی خدمات استارتاپ‌های ایرانی برپا می‌شود هم هستند.

ایسمینار اولین پلتفرم تخصصی مدیریت و برگزاری وبینار هم است.

مشترک دفترشما هستید؟ 

دفترشما این آمادگی را دارد که از کسب‌تان گزارش تهیه کرده و در سایت و شبکه‌های اجتماعی خود منتشر کند.علاقه‌مندان در صورت تمایل می‌توانند درخواست خود را به آدرس [email protected] ایمیل کنند.

دفترشما چطور به استارتاپ‌ها کمک می‌کند؟

«دفتر شما» یک شرکت دانش بنیان در زمینه فناوری اطلاعات و ارتباطات است که خدمات دفتر کار مجازی به مشتریان ارائه می‌کند و آن‌ها را از صرف هزینه و زمان زیاد برای اجاره دفتر کار، استخدام منشی و حتی خرید خط تلفن ثابت تهران بی نیاز می‌سازد.

بسیاری از این استارتاپ‌ها از خدمات دفتر شما از جمله سرویس منشی مجازی و تلفن گویا استفاده می‌کنند.

گفتنی است دفتر کار مجازی پدیده‌ای به نسبت نوین در سطح جهان است که در پاسخ به نیاز راه‌اندازی و توسعه کسب‌وکارهای خانگی، یا کوچک و متوسط شکل گرفته است. دفتر کار مجازی جایگزینی مناسب برای دفتر کار سنتی است، با دفتر کار مجازی می‌توانید بدون نیاز پرداخت هزینه اجاره بها، حقوق پرسنل و هزینه‌های جاری یک دفتر کارحقیقی، کسب‌وکار خود را راه‌اندازی کنید و از امکانات مختلف یک دفتر کار همچون شماره تلفن اختصاصی، فکس اینترنتی، تلفن گویا، کنفرانس تلفنی و منشی مجازی استفاده کنید.

 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

دفترشما

خدمات دفتر شما ریشه در زمینه دورکاری مرکز تماس و اپراتوری دارد. این موسسه اعتقاد دارد که دفتر کار و کلیه امور مربوطه می‌بایست به صورت دورکاری انجام شود و آمادگی خود را برای ارائه هرگونه خدمات دفتری اعلام می کند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]