اطلاعات تماس
  • 021773*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970427305619268

خرید فرش کاشان با مناسب‌ترین قیمت ممکن در تهران

کد: 13970427305619268

https://goo.gl/2UfRRR

، تهران , (اخبار رسمی): فروشگاه فرش کوروش انواع فرش‌های مرغوب کاشان را با طرح و نقشه‌ها، رنگ‌ها، شانه و تراکم مختلف، در شرق تهران و در منطقه تهرانپارس عرضه می‌کند.با مراجعه به فروشگاه فرش کوروش می‌توانید محصولات متفاوت تولیدی فرش کاشان را مشاهده کرده و با توجه به نیاز و سلیقه خود، یه قیمت کارخانه خریداری کنید.

خرید فرش کاشان با مناسب ترین قیمت ممکن در تهران
خرید فرش کاشان با مناسب‌ترین قیمت ممکن در تهران

عرضه با قیمت کارخانه در تهران

فروشگاه فرش کوروش  انواع فرش‌های مرغوب کاشان را با طرح و نقشه‌ها، رنگ‌ها، شانه و تراکم مختلف، در شرق تهران و در منطقه تهرانپارس عرضه می‌کند. با مراجعه به فروشگاه فرش کوروش می‌توانید محصولات متفاوت تولیدی فرش کاشان را مشاهده کرده و با توجه به نیاز و سلیقه خود، با قیمت کارخانه خریداری کنید.

فروشگاه فرش کوروش به علت عرضه فرش باکیفیت کاشان با قیمت کارخانه در شهر تهران، سرآمد تمامی فروشگاه‌ها بوده و اعتماد و رضایت مشتری، هدف اول این فروشگاه است. عوامل مختلفی نظیر دوام، ثبات رنگ، نرمی و لطافت و نخ مرغوب و همچنین بافت، تعیین‌کننده کیفیت یک فرش هستند که یکی از بهترین و باکیفیت‌ترین فرش‌های ایران براساس این معیارها، فرش کاشان است.

فروشگاه کوروش افتخار داشته در چند سال گذشته تسهیلاتی را فراهم کند که خریداران بتوانند خرید فرش باکیفیت کاشان را در شرق تهران و در منطقه تهرانپارس با قیمت درب کارخانه انجام دهند. در ادامه، پس از بیان مقدمه‌ای در رابطه با فرش ایران و طرح‌ها و نقش‌ها و جایگاه آن، خدمات فروشگاه کورش معرفی خواهند شد. 

تقسیم‌بندی طرح‌های فرش ایران 

طرح‌های فرش ایرانی دارای دو نوع کلی طرح‌های برگرفته از طبیعت و طرح‌های برگرفته از مصنوعات بشری مانند آنچه به تاریخ و ابنیه و اقوام و ... مربوط است، می‌باشند.

طرح‌های برگرفته از طبیعت، خود شامل سه دسته و عبارت از طرح فرش ایرانی با نقشمایه اصلی سطح‌ها، خط‌ها، جسم‌ها و اشیاء، طرح فرش ایرانی با نقشمایه اصلی صورت خیالی و یا حقیقی جانداران و طرح فرش ایرانی با نقشمایه‌ اصلی طبیعت سبز و مشهور به آن هستند. نوع دوم طرح‌های فرش ایرانی، طرح‌های برگرفته از مصنوعات انسان بودند که شامل پنج گروه طرح فرش ایران مشهور به نام ایلات عشایر، اقوام و افراد، طرح فرش ایران مشهور به ابنیه تاریخی، دینی، مذهبی، طرح فرش ایران مشهور به نام شهرها و مکان‌ها، طرح فرش ایران تلفیقی، اقتباسی، و طرح فرش ایران مشهور به نام نقش و نقشمایه آن هستند.

انواع طرح‌های فرش در فروشگاه فرش کوروش عرضه می‌شود.

انواع طرح و نقشه در بافت فرش

طراحان فرش برای ایده پردازی، از طرح‌ها و نقشه‌های مختلفی استفاده می‌کنند. در واقع چنین نقشه‌هایی منابع الهام آن‌ها هستند. از جمله طرح‌های مختلف مورد استفاده می‌توان طرح‌های مذهبی، طرح‌های مربوط به طبیعت مانند گل و منظره، طرح‌های اروپایی، طرح‌های مینیاتوری، طرح‌های زیرپایی، طرح‌های حیوانات، طرح‌های تندیس و ... را نام برد.

مجلات، کتاب‌ها و سایت‌هایی نیز وجود دارند که این طرح‌ها را برای به کارگیری و ایده‌برداری به قیمت‌های متفاوت برای استفاده طراحان ارائه می‌دهند. طراح فرش فقط با دیدن آن طرح‌های متفاوت، ایده خواهد گرفت و پس از آن فقط کافی است ایده‌اش را پیاده‌سازی کند.

طرح‌های قالی براساس این که خواستگاهش از کجا بوده یعنی نقشه و طرح آن در بین عشایر و ایلات یا در دست طراحان شهر ظهور کرده به دو دسته طرح‌های ایلیاتی و طرح‌های شهری گروه‌بندی شده‌اند.

طرح ایلاتی جزء کهن‌ترین و اصیل‌ترین طرح‌های ایرانی است که بیشتر بدون نقشه بافته می‌شده و به اصطلاح، ذهن بافت است. طرح شهری که معمولاً در فرش‌های روستایی و مراکز شهری بافته می‌شده است پیچیده‌تر و دارای خطوط منحنی بیشتری است. برای بافتن چنین طرح‌هایی بر روی قالی به خاطر پیچیدگی آن، باید از نقشه استفاده شود.

امروزه طراحان از کاغذ شطرنجی میلی‌متری برای طراحی نقشه استفاده می‌کنند. مزایای استفاده از نقشه در فرش عبارت‌اند از افزایش سرعت بافت، افزایش دقت در بافت، به‌کارگیری طرح‌های متنوع برای بافت فرش، سهولت پیاده‌سازی طرح‌ها روی فرش، آموزش آسان، زیبایی و یک‌دست شدن بافت فرش، افزایش کیفیت و جاودان شدن طرح‌ها و نقشه‌های فرش‌ها. بهترین نقشه‌های فرش کاشان را می‌توان در فروشگاه فرش کوروش مشاهده، انتخاب و با قیمت درب کارخانه خریداری کرد.

طراحان معاصر فرش ایران

طرح فرش ایران ترکیبی از اعتقادات، هنر، صنعت و فرهنگ اقوام ایرانی است که در قرن‌های گذشته تا به حال شکل گرفته کاستی‌هایش برطرف شده و به اوج خود رسیده ‌است.

کسر بزرگی از این موفقیت، حاصل ذهن، تخیل و دست طرّاحان از گذشته با به الان است. طراحی فرش کاری است که تقریباً در تمام خطه پهناور ایران زمین انجام می‌شده است. بدین جهت تکنیک‌ها و فن‌های خاصی دارد که برخی از طراحان در آن‌ها چیره دست‌تر هستند.

اهم طراحان معاصر فرش در ایران، طراحان فرش کاشان، طراحان فرش تبریزی، طراحان فرش تهران، طراحان و نقاشان آزاد، طراحان و نقاشان شرکت فرش، طراحان فرش کرمان، طراحان فرش اصفهان و طراحان فرش مشهد هستند.

طراحان فرش کاشان

یکی از نکات بسیار مهم در خرید فرش توجه به طرح و انتخاب نقش و طرح دلخواه مصرفه کننده است. در بین طراحان معاصر فرش در ایران و به صورت خاص در بین طراحان چیره‌دست، استاد و توانمند فرش کاشان، که هنرمند و صاحب ذوق بوده و با هنر طراحی فرش خود، چشم‌های بینندگان را از هرجایی در داخل و خارج از کشور به طرف خود جلب می‌کنند می‌توان میرزا نصرالله صانعی (نقّاش زاده)، محمّد افسری، سیّد رضا صانعی، حسین تقدیسی، محمّد صنیعی، امیر کریم‌پور و عبّاس محتشم‌زاده را نام برد.

اشخاصی که ساکن شرق تهران هستند می‌توانند به راحتی با مراجعه به فروشگاه فرش کوروش که بهترین فرش‌های کاشان را با قیمت درب کارخانه می‌فروشد اقدام به خرید فرش نفیس کاشان کنند و بدین ترتیب گوشه‌ای از زیبایی اصیل و بی‌بدیل فرش کاشان و فرش ایران را به خانه‌ برده و به اهل منزل هدیه کنید.  

فروش فرش کاشان و قیمت فرش کاشان

بهترین قیمت فرش کاشان از متراژهای مختلف فرش و انواع مختلف فرش مانند فرش سجاده‌ای کاشان، تابلوفرش و موارد مشابه را به قیمت درب کارخانه و در شرق تهران (تهران‌پارس) در فروشگاه کوروش تجربه کرده و با خیالی آسوده این هنر اصیل ایرانی را به منزل ببرید. فروشگاه فرش کوروش یکی از بهترین فروشگاه‌های باسابقه و مطرح فرش کاشان در تهران است که سال‌ها به فروش فرش کاشان اشتغال داشته است.

 علاقه‌مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با فروشگاه فرش کوروش به شماره ۰۹۱۰۱۵۵۶۱۶۸ – ۰۲۱۷۷۳۲۰۰۳۱ تماس بگیرند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فروشگاه فرش کوروش

فرش کوروش بزرگترین مرجع فروش فرش و تابلو فرش ماشینی ایران با امکان خرید حضوری در فروشگاه تهران در نمایشگاهی وسیع با بالاترین تنوع فرش ماشینی به صورت فروش مستقیم از کارخانه راه اندازی شد.

اطلاعات تماس
  • 021773*****
[نمایش اطلاعات]