اطلاعات تماس
  • 021773*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 13971025340549268

فروش مستقیم محصولات کارخانه فرش کاشان در فروشگاه فرش کوروش

فرش باکیفیت کاشان را به قیمت کارخانه در تهران خرید کنید

کد: 13971025340549268

https://goo.gl/bC53PT

، تهران , (اخبار رسمی): فروشگاه فرش کوروش، انواع فرش‌ کاشان باکیفیت را با طرح و نقشه‌ها، رنگ‌ها، شانه و تراکم متنوع، تولید و روانه بازار می‌کند. هر جای ایران، تنها با ورود به سایت bfarsh.com که مربوط به نمایشگاه بزرگ فرش کوروش است می‌توان اقدام به خرید اینترنتی فرش کاشان کرد.

فرش باکیفیت کاشان را به قیمت کارخانه در تهران خرید نمایید
فرش باکیفیت کاشان را به قیمت کارخانه در تهران خرید کنید
فرش باکیفیت کاشان را به قیمت کارخانه در تهران خرید نمایید
فرش باکیفیت کاشان را به قیمت کارخانه در تهران خرید کنید
فرش باکیفیت کاشان را به قیمت کارخانه در تهران خرید نمایید
فرش باکیفیت کاشان را به قیمت کارخانه در تهران خرید کنید

فروش فرش کاشان، کیفیت برتر

فروشگاه فرش کوروش، انواع فرش‌کاشان باکیفیت را با طرح و نقشه‌ها، رنگ‌ها، شانه و تراکم متنوع، تولید و روانه بازار می‌کند. دیگر لزومی ندارد که حتماً به فروشگاه‌ها مراجعه کرد. در هر کجای ایران، تنها با ورود به سایت bfarsh.com که مربوط به نمایشگاه بزرگ فرش کوروش است می‌توان اقدام به خرید اینترنتی فرش کاشان کرده و از قیمت و کیفیت مناسب آن بهره‌مند شد. با مراجعه به این سایت می‌توان فرش‌های مختلف تولید شده توسط کارخانه فرش کاشان را مشاهده و پس از ارزیابی‌های لازم برای خرید فرش، اقدام کرد. خریداران از محصولات متنوع این مجموعه که سرآمد بازار فرش هستند، من‌جمله فرش سجاده‌ای، رضایت کامل داشته‌اند.

معمولاً عوامل مختلفی وجود دارند که کیفیت یک فرش را رقم می‌زنند. برخی از این عوامل عبارت‌ هستند از دوام، ثبات رنگ، نرمی و لطافت، نخ مرغوب و بافت. با توجه به این معیارها، سجاده فرش و سایر محصولات تولید شده توسط کارخانه فرش کاشان جزء بهترین‌ها به شمار می‌روند. به همین دلیل در راستای ارائه خدمات بهتر در کشور، سایت bfarsh.com امکان خرید آنلاین فرش کاشان را برای مخاطبان خود فراهم کرده است. در این سایت، انواع متفاوت روش‌های خرید از جمله، حراج، پرداخت در محل و ... امکان‌پذیر هستند.

طرح‌های مختلف فرش ایرانی

در مجموع دو نوع طرح اصلی در ایران مرسوم بوده و هستند که عبارت‌ هستند از طرح‌های اتخاذ شده از طبیعت و طرح‌های مربوط به مصنوعات انسان مثل چیزهایی که به تاریخ و بناها و اقوام و امثال آن مرتبط هستند. آن دسته از طرح‌هایی که از طبیعت گرفته می‌شوند شامل سه دسته هستند: طرح فرش ایرانی با نقش‌مایه اصلی صورت خیالی و یا حقیقی جانداران، طرح فرش ایرانی با نقش‌مایه اصلی سطح‌ها، خط‌ها، جسم‌ها و اشیاء و طرح فرش ایرانی با نقش‌مایه‌ اصلی طبیعت سبز.

طرح‌های فرش ایرانی که از مصنوعات بشر گرفته شده‌اند نیز شامل 5 دسته هستند: طرح فرش ایران مشهور به ابنیه تاریخی، دینی، مذهبی، طرح فرش ایران مشهور به نام ایلات عشایر، اقوام و افراد، طرح فرش ایران مشهور به نام شهرها و مکان‌ها، طرح فرش ایران تلفیقی اقتباسی، و طرح فرش ایران مشهور به نام نقش و نقش‌مایه. انواع مختلف طرح‌های فرش در سایت bfarsh.com و همچنین در فروشگاه فرش کوروش قابل خرید هستند. با گزینه‌های زیادی که برای انتخاب‌ در پیش روی خریدار قرار دارد، رضایت مشتری به دست می‌آید که بزرگ‌ترین هدف این مجموعه است.

طرح و نقشه‌های مورد استفاده در بافت فرش

خوشبختانه ایران یکی از کشورهای غنی از لحاظ هنر فرش‌بافی به شمار می‌رود که پیشینه قابل‌توجهی دارد. ایرانیان به جهت ایده پردازی و خلق آثار جدید، از طرح‌ها و نقشه‌های متفاوت و ترکیب آن‌ها استفاده می­‌کنند. این نقشه‌ها و محیط پیرامون، منابعی برای الهام گرفتن طراحان خوش ذوق و هنرمند ایران زمین هستند. با تمام این‌ها به‌طور کلی از طرح‌های متفاوت موجود می‌توان طرح‌های مذهبی، مربوط به طبیعت مانند گل و منظره، طرح‌های اروپایی، مینیاتوری، زیرپایی، حیوانات، طرح‌های تندیس و ... را نام برشمرد. در هر کدام از دسته‌های مذکور، طرح‌های مختلف و خلاقیت‌های فراوانی وجود دارد. بسیاری از مجله‌ها، کتاب‌ها و سایت‌ها هم در این زمینه مشغول کسب و کار هستند و این طرح‌ها را برای استفاده و ایده‌پردازی به طراحان دیگر می‌فروشند.

یک طراح حرفه‌ای فقط کافی است چند طرح‌ متفاوت را ببیند و ایده بگیرد تا طرح نو خلق کند. پیاده‌سازی این ایده‌ها با همکاری سایر فعالان صنعت فرش، موجب خلق آثار زیبایی مانند فرش کاشان می‌شوند. البته طبقه‌بندی انواع طرح‌ها به اینجا ختم نمی‌شود. طبق این که خواستگاه طرح‌ها از کجا بوده یعنی آن نقشه طرح، در بین عشایر یا در بین طراح‌های شهری ظهور کرده به دو بخش طرح‌های ایلاتی و طرح‌های شهری طبقه‌بندی می‌شوند.

گروه طرح ایلاتی از قدیمی‌ترین و اصیل‌ترین طرح‌های ایرانی به شمار می‌رود. این طرح‌ها در بیشتر اوقات، بدون نقشه بافته می‌شده‌اند که به‌اصطلاح، ذهن بافت نامیده می‌شوند. گروه دیگر یعنی طرح‌های شهری از پیچیدگی بیشتری برخوردار هستند و خط‌های منحنی بیشتری دارند. جهت بافت این طرح‌ها، لازم است که از نقشه استفاده شود زیرا پیچیده‌تر از طرح‌های ذهن بافت هستند. در حال حاضر از کاغذ شطرنجی میلی‌متری و همچنین برنامه‌های کامپیوتری برای طراحی نقشه استفاده می‌شود. استفاده از نقشه مزایایی دارد که برخی از آن‌ها عبارت‌ هستند از بیشتر شدن سرعت بافت، بیشتر شدن دقت، استفاده از طرح‌های مختلف، تسهیل پیاده‌سازی طرح‌ها، تسهیل آموزش، افزایش زیبایی و یکپارچگی بافت، بهبود کیفیت و جاودان شدن طرح‌ها و نقشه‌ها. بهترین نقشه‌ها را در فروشگاه فرش کوروش و سایت بی فرش، مشاهده، انتخاب و با قیمت مناسب خریداری کنید.  

طراحان فرش کاشان

میرزا نصرالله صانعی (نقّاش زاده)، محمّد افسری، سیّد رضا صانعی، حسین تقدیسی، محمّد صنیعی، امیر کریم‌پور و عبّاس محتشم‌زاده از جمله طراحان زبردست معاصر فرش در ایران، طراحانی چیره دست، استاد و توانمند هستند. این افراد هنرمند و صاحب ذوق با هنر طرّاحی فرش خود، با همکاری با کارخانه فرش کاشان، از داخل و خارج از کشور، توجه علاقه‌مندان را به خود و به فرش کاشان جلب کرده‌اند. علاقه‌مندان در هر جای ایران پهناور که زندگی می‌کنند می‌توانند به راحتی با ورود به سایت فروشگاه فرش کوروش به نام bfarsh.com مرغوب‌ترین فرش‌های ایران را با قیمت مناسب، مشاهده و اقدام به خرید کنند. با خرید محصولات فرش کاشان مانند فرش سجاده‌ای کاشان و امثال آن، نه تنها خاطره‌ای زیبا از خرید فرش خواهید داشت بلکه گوشه‌ای از زیبایی اصیل و بی‌بدیل فرش کاشان که نماد هنر ایران است را به خانه‌ خواهید برد.   

خرید اینترنتی فرش کاشان | قیمت فرش کاشان

با رشد تکنولوژی و فناوری اطلاعات و ارتباطات، فروشگاه فرش کوروش نیز به این نتیجه رسید که جدای از ارائه خدمات حضوری فروش محصولات نفیس فرش کاشان در تهران، بهتر است که امکان خرید آنلاین فرش را نیز برای تمامی مردم ایران فراهم کند. با توجه به این هدف، سایت بی فرش، خدمات ارزنده‌ای به مخاطبان خود ارائه می‌دهد. می‌توان از این فروشگاه‌هیا معتبر اقدام به خرید کرده و از این هنر، نهایت لذت و استفاده را برد. مناسب‌ترین قیمت‌های فرش کاشان را در خانه و از طریق اینترنت تجربه کرد و با خاطری آسوده اقدام به خرید کرد.

علاقه‌مندان به کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره تلفن‌2177320031 تماس حاصل کنند و یا به سایت bfarsh.com مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فروشگاه فرش کوروش

فرش کوروش بزرگترین مرجع فروش فرش و تابلو فرش ماشینی ایران با امکان خرید حضوری در فروشگاه تهران در نمایشگاهی وسیع با بالاترین تنوع فرش ماشینی به صورت فروش مستقیم از کارخانه راه اندازی شد.

اطلاعات تماس
  • 021773*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

علم و آموزش