اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970427305638809

در تاریخ 25 مرداد توسط گروه کشت و دام محسن فارم برگزار می‌شود

دوره آموزشی شناخت و کاربرد پر مصرف‌ترین داروها و مکمل‌های خوراکی و تزریقی

کد: 13970427305638809

https://goo.gl/ZBNXRu

، تهران , (اخبار رسمی): در تاریخ 25 مرداد ماه سال جاری،  دوره‌ای با عنوان دوره آموزشی «شناخت و کاربرد پر مصرف‌ترین داروهای خوراکی و تزریقی» در تهران برگزار خواهد شد تا علاقه مندان موضوع بهداشت و نگهداری اصولی دام سبک از این فرصت بهره ببرند.

 دوره آموزشی شناخت و کاربرد پر مصرف ترین داروهاو مکملهای خوراکی و تزریقی
دوره آموزشی شناخت و کاربرد پر مصرف‌ترین داروها و مکمل‌های خوراکی و تزریقی

به گزارش روابط عمومی کشت و دام محسن فارم، سید محسن رضوی با بیان این خبر، درباره اهمیت و دلایل برگزاری این دوره گفت: همانطور که می‌دانیم یکی از معضلات نگهداری دام سبک عدم آگاهی اولیه از بیماری‌ها و نحوه استفاده از داروهای پیشگیرانه از بیماری است.

وی در زمینه نکات آموزشی این دوره و مزایای آن برای شرکت‌کنندگان افزود: در این دوره کارخانه‌های معتبر داروی دامی و همچنین داروها و مکمل‌های پر مصرف دام سبک معرفی می‌شوند.

متولی برگزاری این دوره تاکید کرد: شرکت در این دوره آموزشی به کلیه دامداران که به سلامت گله خود اهمیت می‌دهند توصیه می‌شود.

گفتنی است این دوره آموزشی از 1397/05/25 در یک روز برگزار می‌شود.

علاقه‌مندان برای اطلاعات بیشتر و ثبت‌نام در این دوره، می‌توانند به سایت www.mohsenfarm.ir مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

گروه کشت و دام محسن فارم

گروه کشت و دام محسن فارم در سال 1392 با حضوری جمعی از متخصصین و کارشناسان بخش کشاورزی،دامداری و IT فعالیت خود را آغاز کرد. هدف از تاسیس این گروه تغییر نگرش و ایجاد تحول بنیادی در حلالترین و پربرکت ترین و پر درآمد ترین مشاغل دنیا که همان کشاورزی و دامداری است میباشد. هیچ میدانید این مشاغل تا سال 2020 جز 5 شغل پر درآمد دنیا میباشد؟؟ مقالات، کتب و محصولات محسن فارم فقط برای همین منظور ارایه میگردد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]