اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970502306797639

وسیله‌ای پرکاربرد برای کسانی که با داربست سر و کار دارند

کد: 13970502306797639

https://goo.gl/osLsm9

، تهران , (اخبار رسمی): یکی از مشکلات شرکت‌های داربستی این است که وقتی می‌خواهند داربست را اجرا کنند از خطرات سطوحی که داربست در آن سوار می‌شود خبر ندارند و در بیشتر مواقع به تجربیات گذشته خود رجوع می‌کنند.

وسیله ای پرکاربرد برای کسانی که با داربست سر و کار دارند
وسیله‌ای پرکاربرد برای کسانی که با داربست سر و کار دارند

در اروپا مرکزی وجود دارد با نام مرکز دسترسی و داربست (NASC) که وظیفه این مرکز ارائه آزمون‌هایی برای تست داربست است. این مرکز دو نوع آزمون انجام می‌دهد 1- آزمون تست لنگرگاه که بررسی عمیق بار به روی داربست‌ها است. 2- تست داربست‌های نصب شده که باید بررسی شود آیا این داربست‌ها به درستی نصب شده است یا خیر.

به همین دلیل آنها نیاز به وسیله‌ای دارند که بتوانند بار وارد شده به داربست‌ها را کنترل کند. نام این وسیله را می‌توان تست بار داربست نامید از ویژگی‌های این محصول می توان به وزن سبک و قابل حمل، پوشش پلاستیکی مقاوم در برابر ضربه، کیت تستر داربست تمامی انواع لنگر را که معمولا برای اتصال پیچ‌های داربست استفاده می‌شود تا حداکثر بار کششی 20kN آزمایش می‌کند.

یکی از مشکلات شرکت‌های داربستی این است که وقتی می‌خواهند داربست را اجرا کنند از خطرات سطوحی که داربست در آن سوار می‌شود خبر ندارند و در بیشتر مواقع به تجربیات گذشته خود رجوع می‌کنند. وسیله‌ای که در ادامه خواهید دید می‌تواند خطرات احتمالی از این قبیل را به صورت شگفت‌انگیز بر طرف کند. وسیله‌ای که با آن شرکت‌های داربستی می‌توانند فشار روی داربست‌های نصب شده را کنترل کنند تا از خطرات احتمالی جلوگیری شود.

در کشور ایران به دلیل استفاده از داربست‌های سنتی خطرات زیادی وجود دارد و اکثر داربست‌های مورد استفاه در پروژه دست دوم بوده که کیفیت لازم را ندارد. در کشورهای دیگر هر کسب و کاری رشد می‌کند و در آن کسب و کار اختراعات جدید به وجود می‌آید و حتی شرکت‌هایی برای خلق کردن و فروش این اختراعات به شرکت‌ها به وجود می‌آیند اما در ایران متاسفانه ما تولید تجهیزات خاصی در کسب و کارها نداریم فقط به صورت انگشت شمار برخی از نخبگان اختراعاتی انجام می‌دهند که آن هم به دلیل عدم حمایت از بین می‌رود.

علاقه‌مندان در وبلاگ داربستان می‌توانند با آخرین تکنولوژی‌های روز دنیا آشنا شوند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

داربستان

داربستان مرجع تخصصی خدمات در حوزه صنعت ساختمان و داربست

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

صنعت و تولید | مسکن و ساختمان