اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970507307737201

استارتاپ رزانا، در الکامپ97 متولد شد

کد: 13970507307737201

https://goo.gl/j4MLv3

، قزوین , (اخبار رسمی): نیما زارعی، مدیرعامل استارتاپ رزانا در معرفی این استارتاپ گفت: این استارتاپ در حوزه ارائه محصولات سالم و طبیعی کار می‌کند. رزانا یک استارتاپ ساده، خوشمزه و دوست‌داشتنی است که سه محصول دارد، یکی محصولات خانگی و محلی، دسته دوم محصولات ارگانیک و دسته سوم فینگرفودها را شامل می‌شود.

استارتاپ رزانا، در الکامپ97 متولد شد
استارتاپ رزانا، در الکامپ97 متولد شد
استارتاپ رزانا، در الکامپ97 متولد شد
استارتاپ رزانا، در الکامپ97 متولد شد

نیما زارعی در خصوص محصولات خانگی و محلی که در رزانا ارائه می‌شود گفت: ما بهترین تامین‌کنندگان را انتخاب می‌کنیم، بهترین محصولات را گلچین می‌کنیم و همچنین در گرفتن کارت بهداشت و فرایند تولید و بسته‌بندی‌ محصولات نیز به آنها کمک می‌کنیم و در نهایت محصولات خانگی با نظارت رزانا به صورت پلمپ شده و استاندارد آماده تحویل می‌شوند.

برای استفاده از این سیستم کافی است به سایت مراجعه کرده و محصول و تولیدکننده آن را انتخاب کنید. با مشاهده تصویر آشپزخانه هر تولیدکننده و امتیازی که دیگران به او داده‌اند محصول را خریداری کنید.

وی در خصوص محصولات ارگانیک ارائه شده توسط این استارتاپ هم افزود: این محصولات همگی از شرکت‌هایی تامین‌ می‌شوند که دارای استانداردهای انجمن ارگانیک هستند.

9 ماه پیش اجرای رزانا شروع شد و اکنون در نمایشگاه الکامپ این استارتاپ در الکامپ 97 متولد شد. 

زارعی از این که تاکنون بازدیدها و بازخوردها از این استارتاپ بسیار خوب بوده می‌گوید و ادامه می‌دهد خوشحالیم که نتیجه کار خود را در این نمایشگاه می‌بینیم. 

مدیرعامل رزانا مزیت کار خود نسبت به دیگر رقبا می‌گوید: ما در انتخاب محصولات خانگی رقیب داریم اما تفاوت اصلی ما با دیگر استارتاپ‌های این حوزه این است که ما غذا ارائه نمی‌دهیم و در واقع ما محصولات غذایی همچون مربا، ترشی، لواشک، سبزیجات خشک، آبلیمو و ... را به دست مشتری می‌رسانیم.

وی در ادامه در خصوص آینده کار خود اعلام کرد: ما در کنار ارائه خدمات متفاوت درصدد هستیم تولیدکنندگان خود را به گسترش حوزه فعالیتشان ترغیب کنیم تا بتوانند محصولات بهتری با رعایت اصول بهداشتی ارائه دهند و از طرفی هم مشتریان را راضی نگهدارند.

علاقه‌مندان جهت آشنایی با این استارتاپ تازه متولد شده و نوپا می‌توانند به نمایشگاه الکامپ 97 مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

رزانا

این شرکت با هدف ارائه خدمات فنی و تولید محصولات با دانش فنی ، علمی و بومی شروع به فعالیت نموده است تا با ورود در عرصه شیمی سبز و استفاده از فناوری نانو و همچنین ترکیبات گیاهی برگرفته از دل طبیعت محصولاتی نوین برای مصرف کنندگان نوگرا و نواندیش ارائه نماید . در همین راستا و در جهت شناساندن خط مشی شرکت و همراه کردن مصرف کنندگان محترم که مشتریان ما خواهند بود ، این مجموعه با شرکت در نمایشگاههای داخلی و بین المللی و همچنین برگزاری سمینار های آموزشی سعی می نماید مخاطبین محترم را با دیدگاههای شرکت همراه و همسان کند . در ادامه این مجموعه قصد دارد تا با ارائه محصولات جدید در زمینه های بهداشتی و آرایشی با مزیت گیاهی و طبیعی بودن ،سهم مناسبی از بازار مصرف اینگونه محصولات در داخل و خارج از کشور را به خود اختصاص دهد . هدف نهایی ما ایجاد خط تولیدی است که محصول نهایی آن منحصر بفرد باشد و بتواند مشتریان را جذب نماید. در نتیجه هدف ما ایجاد بازاری است که تنها به قیمت محصول متکی نباشد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]