اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970508307927201

رزانا فود، ارائه‌دهنده محصولات غذایی خانگی در نمایشگاه الکامپ97

کد: 13970508307927201

https://goo.gl/vPtW9g

، قزوین , (اخبار رسمی): رزانا فود، ارائه‌کننده خوردنی‌های خوشمزه به مصرف‌کنندگان است. این استارتاپ به ارائه موادمصرفی ارگانیک و خانگی پرداخته است. در این سامانه می‌توان مواد مصرفی از شیر، سس، رب، لواشک و ... را به سهولت و با اطمینان از کیفیت خریداری کرد.

رزانا فود، ارائه‌دهنده محصولات غذایی خانگی در نمایشگاه الکامپ97
رزانا فود، ارائه‌دهنده محصولات غذایی خانگی در نمایشگاه الکامپ97

این روزها خیلی‌ها به دنبال محصولات خانگی و ارگانیک رفته‌اند. رزانا فود با تامین محصولات غذایی خانگی، دغدغه تامین این محصولات را رفع کرده است.

با کمک رزانا نه تنها افرادی که جویای محصولات خانگی سالم هستند راحت‌تر خواهند بود بلکه با کمک رزانا، افرادی که توانایی ارائه محصولات خانگی را دارند نیز مشغول به فعالیت خواهند شد و خواهند توانست به اقتصاد خانواده خود کمک کنند.

سعید سپهر مدیر فنی تیم رزانا در خصوص شیوه رعایت بهداشت در ارائه این محصولات خانگی گفت: ما در رزانا پروتکل‌های خاصی را لحاظ کرده‌ایم تا افرادی که در رزانا به ارائه محصول می‌پردازند و اصطلاحا ما به آنها رزبانو می‌گوییم تنها با داشتن کارت بهداشت و در صورت تایید بهداشتی بودن محصولات‌شان بتوانند فعالیت کنند.

وی در ادامه با اشاره به اینکه کیفیت محصول و رضایت مشتری در اولویت کار رزانا است گفت ما در رزانا امکان نظرسنجی از جانب مشتریان را نیز فراهم کرده‌ایم. از این طریق مشتریان می‌توانند نظرات خود را نسبت به یک رز بانو بیان کنند و در صورتی که رزبانویی تاییدیه لازم را دریافت نکند از سیستم خارج خواهد شد.

سپهر در ادامه افزود ما برای بهبود هر چه بهتر سیستم و محصولات ارائه شده، در کنار محصول اصلی خریداری شده یک تست کوچک از آن را نیز برای خریدار توسط سفیر خود ارسال می‌کنیم تا با ضمانت 360 درجه بتوانیم رضایت مشتری را کسب کنیم.

مدیر فنی تیم رزانافود در ادامه افزود: فعلا در تهران مشغول به فعالیت هستیم اما امیدواریم به سرعت بتوانیم دایره فعالیت خود را در باقی شهرهای ایران نیز گسترش دهیم.

رزانا فود در نمایشگاه الکامپ97 متولد شده است و به مناسبت تولد خود به بازدیدکنندگان در کنار ارائه تست‌های خوشمزه از محصولات خانگی خود، کد تخفیف برای بعد از نمایشگاه نیز ارائه می‌دهد.

علاقه‌مندان به همکاری با رزانا فود به عنوان رز می‌توانند به سایت این شرکت به آدرس  rosanafood.com مراجعه کنند و فرم درخواست را تکمیل کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

رزانا

این شرکت با هدف ارائه خدمات فنی و تولید محصولات با دانش فنی ، علمی و بومی شروع به فعالیت نموده است تا با ورود در عرصه شیمی سبز و استفاده از فناوری نانو و همچنین ترکیبات گیاهی برگرفته از دل طبیعت محصولاتی نوین برای مصرف کنندگان نوگرا و نواندیش ارائه نماید . در همین راستا و در جهت شناساندن خط مشی شرکت و همراه کردن مصرف کنندگان محترم که مشتریان ما خواهند بود ، این مجموعه با شرکت در نمایشگاههای داخلی و بین المللی و همچنین برگزاری سمینار های آموزشی سعی می نماید مخاطبین محترم را با دیدگاههای شرکت همراه و همسان کند . در ادامه این مجموعه قصد دارد تا با ارائه محصولات جدید در زمینه های بهداشتی و آرایشی با مزیت گیاهی و طبیعی بودن ،سهم مناسبی از بازار مصرف اینگونه محصولات در داخل و خارج از کشور را به خود اختصاص دهد . هدف نهایی ما ایجاد خط تولیدی است که محصول نهایی آن منحصر بفرد باشد و بتواند مشتریان را جذب نماید. در نتیجه هدف ما ایجاد بازاری است که تنها به قیمت محصول متکی نباشد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]