اطلاعات تماس
  • 021774*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970507307899332

رونمایی از سامانه هوش مصنوعی سرخبر در نمایشگاه الکامپ

کد: 13970507307899332

https://goo.gl/ADr7Bs

، تهران , (اخبار رسمی): سامانه هوشمند خبری سرخبر، مرجع خبری هوشمندی است که اخبار لحظه به لحظه بیش از 100 خبرگزاری و پایگاه اطلاع‌رسانی معتبر را در سریع‌ترین زمان ممکن در اختیار کاربران قرار می‌دهد. این سامانه با استفاده از فناوری هوش مصنوعی اخبار داغ و مهم را شناسایی کرده و بر اساس سلایق مخاطب در اختیار وی قرار می‌دهد.

رونمایی از سامانه هوش مصنوعی سرخبر در نمایشگاه الکامپ
سرخبر

در فضای مجازی، اخبار و اطلاعات به صورت بسیار سریع و در ابعاد گسترده انتشار پیدا می‌کنند. سایت‌ها و خبرگزاری‌های زیادی در این فضا مشغول فعالیتند که هر کدام با روش‌های متفاوتی سعی در بهبود کیفیت محتوای تولیدی خود و افزایش سرعت ارسال اخبار دارند تا بتوانند از سایر رسانه‌ها پیشی گرفته و مخاطبین بیشتری جذب کنند.

سایت سرخبر دست به خلاقیتی جدید زده که نمونه آن نه تنها در ایران که در جهان نیز به ندرت یافت میشود و می تواند در کسب دانش شرکت ها و افزایش تولید و توسعه کسب و کارها بسیار مفید باشد.

در این سایت با بهره برداری از هوش مصنوعی، گروه‌بندی خودکار اخبار صورت می‌گیرد. به این معنی که شما در هر روز چند موضوع مهم خبری یا دانشی را مشاهده می‌کنید. علاوه بر این اگر تمایل داشتید اطلاعات بیشتری از یک موضوع خبری کسب کنید، می‌توانید با کلیک بر روی گروه مورد نظر سایر اخبار مربوط به آن خبر را مشاهده کنید. این مطالعات شامل مطالب تمامی خبرگزاری‌ها در مورد خبر مربوطه، فیلم‌ها و عکس‌های منتشرشده در آن مورد، نظرات موافق و مخالف خبر مورد نظر و... است. بدین ترتیب هیچ خبری از چشم شما پنهان نخواهد ماند. همچنین این سامانه می‌تواند اخبار داغ و مهم را شناسایی کرده و براساس سلایق مخاطب در اختیار وی قرار دهد.

ماموریت اصلی سامانه سرخبر، اطلاع رسانی موضوع/دانش مورد نیاز کاربر در سریعترین زمان ممکن است؛ به گونه ای که کاربران در حداقل زمان ممکن بتوانند از دنیای اطراف و رقیبان خود باخبر شوند. سامانه سرخبر از به روزترین متدهای برنامه نویسی تحت وب و آخرین تکنولوژی‌های روز این حوزه بهره می‌برد.

سامانه هوشمند خبری سرخبر، دارای سه محصول مجزاست که هر یک از آنها مشتریان مخصوص به خود را دارد. اولین و مهمترین محصول، سایت سرخبر است که زیربنا و شاکله اصلی این سامانه را تشکیل می دهد. محصول دوم که ویژه سرویسهای خبری است پنل تخصصی مدیریت خبرگزاری‌ها است. در نهایت، سومین محصول که مختص نهادها و سازمان‌های خصوصی و دولتی است، »پنل سازمانی« نام دارد.

این سامانه در نمایشگاه الکامپ رونمایی و در اختیار عموم قرار گرفت. علاقه‌مندان می توانند برای مشاهده اخبار دسته بندی شده به آدرس www.sarkhabar.ir مراجعه کنند. 

منتظر حضور گرم شما در سالن 8 غرفه 61 هستیم 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

سرخبر

حوزه فعالیت های شرکت فرآیند مدار نت عبارتند از: تولید نرم افزار سازمانی با جریان کاری (Workflow-Base) طراحی سایت های حرفه ای خدمات نگهداری و توسعه سایت از خدمات هاست، بهینه سازی موتور جستجوی وب (سئو)، راه اندازی شبکه های اجتماعی و غیره تولید اپلیکیشن های موبایل تولید ربات های حرفه ای و هماهنگ با سایر نرم افزارهای کاری مشتری تولید نرم افزارهای توسعه فروش بازاریابی و محاسبه پورسانت راه اندازی شبکه های گسترده VOIP تولید نرم افزارهای اتوماسیون و پورتال های سازمانی

اطلاعات تماس
  • 021774*****
[نمایش اطلاعات]