اطلاعات تماس
  • 021774*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970508308249332

گفت و گو با هادی آقاسی مدیر مجموعه سرخبر

«سرخبر»، سامانه ارائه خلاصه اخبار داغ در نمایشگاه الکامپ

کد: 13970508308249332

https://goo.gl/s8v75r

، تهران , (اخبار رسمی): سرخبر سامانه‌ای است که با کمک هوش مصنوعی همه اخبار را خوانده و مهمترین‌ها را در گروه‌های مرتبط به علاقه‌مندان نشان می‌دهد.

«سرخبر»، سامانه ارائه خلاصه اخبار داغ روز در نمایشگاه الکامپ
«سرخبر»، سامانه ارائه خلاصه اخبار داغ در نمایشگاه الکامپ
«سرخبر»، سامانه ارائه خلاصه اخبار داغ روز در نمایشگاه الکامپ
«سرخبر»، سامانه ارائه خلاصه اخبار داغ در نمایشگاه الکامپ

آقاسی در توضیح این مجموعه، گفت: کار سرخبر، این است که خبرها را از کل مجموعه خبرگزاری‌ها و شبکه‌های اجتماعی می‌خوانیم و خبرها را به صورت دسته بندی شده و مرتب در اختیار کاربران قرار می‌دهیم.

وی ادامه داد: مجموعه‌ای که ما داریم با استفاده از هوش مصنوعی خبرها را دسته بندی می‌کند موضوعات داغ روز را استخراج می‌کند و همه خبرها را با استفاده از گرایش‌هایی که در مورد آن خبر وجود دارد در یک موضوع نشان می‌دهد یعنی خبرهای اضافه و تکراری را حذف می‌کند و موضوعات و کلمات کلیدی داغ را نشان می‌دهد.

هادی آقاسی افزود: ما همچنین برای شرکت‌ها پانل‌هایی را در نظر گرفته‌ایم که در این پانل‌ها شرکت‌ها می‌توانند خلاصه موضوعات داغ را ببینند خبرهایی که به نفع شرکتشان است یا علیه آن‌ها است را به صورت آنلاین پیگیری کنند، سیستم آنلاین هشدار خبری داریم که کارمندان شرکت‌ها را از خبرها و موضوعاتی که در مورد آنها است باخبر می‌کند وهمچنین خلاصه موضوعات داغ را به صورت کاملا اتوماتیک و با استفاده از هوش مصنوعی در اختیار آنها قرار می‌دهد.

آقاسی با اشاره بر استفاده از هوش مصنوعی در این مجموعه، ادامه داد: ما اینجا با افتخار می‌توانیم بگوییم که همه الگوریتم‌های هوش مصنوعی خودمان را خودمان پیاده‌سازی کردیم و با استفاده از این الگوریتم‌ها کاملا اتوماتیک همه مواردی که گفته شد انجام داده‌ایم و هیچ کاری به صورت دستی انجام نمی‌شود، همه مراحل تحویل اخبار و انتخاب سایت‌هایی که باید بررسی شود و شبکه های اجتماعی همگی به صورت کامل اتوماتیک در سرخبر بررسی می‌شود و این گزارش به شرکت‌ها ارائه می‌شود.

وی د رخصوص هدف از حضور در الکامپ، اظهار کرد: برای اولین بار است که در نمایشگاه الکامپ حضور داریم و هدف از حضور ما ارائه سرویسی است که در حال ارائه آن هستیم تا بتوانیم در آینده شرکت‌هایی را جذب کنیم.

کاربران می‌توانند با مراجعه به سایت sarkhabar.ir آغاسی ادامه داد: کلیه اخبار و موضوعات داغ روز را با گرایشات مختلفی که در خبرگزاری‌های مختلف ارائه شده است ببیند و هر موضوعی که علاقه داشتند باز کنند و جزییات بیشتر را مطالعه کنند.

وی در انتها راه‌‌های دسترسی به سرخبر را توضیح دادد و گفت: همچنین ما یک کانال خبری با نام @sarkhabar   داریم که کاربران می‌توانند ترندها و دسته بندی اخبار روز را مشاهده کنند و یا از اپلیکیشن ما را از سایت دانلود کرده و به مشاهده اخبار بپردازند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

سرخبر

حوزه فعالیت های شرکت فرآیند مدار نت عبارتند از: تولید نرم افزار سازمانی با جریان کاری (Workflow-Base) طراحی سایت های حرفه ای خدمات نگهداری و توسعه سایت از خدمات هاست، بهینه سازی موتور جستجوی وب (سئو)، راه اندازی شبکه های اجتماعی و غیره تولید اپلیکیشن های موبایل تولید ربات های حرفه ای و هماهنگ با سایر نرم افزارهای کاری مشتری تولید نرم افزارهای توسعه فروش بازاریابی و محاسبه پورسانت راه اندازی شبکه های گسترده VOIP تولید نرم افزارهای اتوماسیون و پورتال های سازمانی

اطلاعات تماس
  • 021774*****
[نمایش اطلاعات]