اطلاعات تماس
  • 021966*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970510309176066

هومینگ؛ مرجع فروش، اجاره و خدمات املاک

کد: 13970510309176066

https://goo.gl/e2B2VS

، (اخبار رسمی): هومینگ در حوزه املاک و مستغلات و خدمات وابسته به آن فعالیت می کند و پشتیبانی خوب و همراهی امین برای صاحبان و جویندگان خانه در تمامی مراحل هست، تمام خدمات وب سایت و اپلیکیشن هومینگ رایگان تعریف شده است.

گفت و گو با شیوا یزدانفر مدیرمارکتینگ هومینگ
هومینگ؛ مرجع فروش، اجاره و خدمات املاک
گفت و گو با شیوا یزدانفر مدیرمارکتینگ هومینگ
هومینگ؛ مرجع فروش، اجاره و خدمات املاک

یزدانفر در رابطه با توضیح خدمات هومینگ، گفت: هومینگ در حوزه املاک و مستغلات فعالیت می‌کند و یک سامانه هوشمند است که برای رهن، اجاره و خرید و فروش املاک و مستغلات به کار می‌رود در 15 استان نمایندگی فعال داریم و تمام نمایندگی‌های ما همه امکانات ملک را در اختیار صاحبان ملک قرار می‌دهند.

وی ادامه داد: هر کسی که تمایل داشته باشد در پلتفرم هومینگ که شامل وب سایت و اپلیکیشن است، ملک خود را ثبت کند، ما عکاسی رایگان برای این کار داریم و عکاس به مکان  ارسال می‌شود و به رایگان عکاسی می‌کند و اطلاعات ملک را ثبت می‌کند.

او افزود: حدود 10 هزار فایل بر روی پلتفرم هومینگ موجود است و با قابلیت فیلترینگ تخصصی به مخاطب امکان جست و جوی گسترده را می‌دهد از طرف دیگر مالکین هم می‌توانند با هدف اینکه بازدید های زائد را به حداقل برسانند، از این امکانات استفاده کنند.

وی در خصوص هدف از شرکت در الکامپ، گفت: هدف این است که مخاطبین با برند ما بیشتر آشنا شوند و ما فضایی را دایره وار تهیه کردیم که نمادی از یک خانه است.

یزدانفر در انتها، راه‌های دسترسی به هومینگ را توضیح داد و گفت: با وب سایت  homing.co  و اپلیکیشن هومینگ می‌توانید به ما دسترسی پیدا کنید.

 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

هومینگ

هومینگ ارائه دهنده هوشمند خدمات خرید، فروش، رهن، اجاره ملک و مستغلات و سایر خدمات جانبی ملک.

اطلاعات تماس
  • 021966*****
[نمایش اطلاعات]