اطلاعات تماس
  • 021966*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 13971108343649433

بنگاه املاک مجازی؛ هومینگ

کد: 13971108343649433

https://goo.gl/epGXPG

، (اخبار رسمی): برای آن‌ها که اجاره‌نشین هستند، پیدا کردن خانه‌ای مناسب یکی از دغدغه‌های بزرگ و همیشگی‌ است. هومینگ با طراحی یک اپیلیکیشن ساده برای کاربران ایرانی این فرصت را ایجاد کرده است که مالکان و جویندگان خانه به راحتی ملک خود را برای اجاره یا فروش در معرض دید کاربران بگذارند.

بنگاه املاک مجازی؛ هومینگ
بنگاه املاک مجازی؛ هومینگ
بنگاه املاک مجازی؛ هومینگ
بنگاه املاک مجازی؛ هومینگ

هر سال چند روز از وقت اعضای خانواده‌های اجاره‌نشین صرف این می‌شود که جایی مناسب برای سکونت پیدا کنند و علاوه بر وقت و انرژی، فشارهای روحی ناشی از این کار پر دردسر آن را به کابوسی آزار دهنده تبدیل می‌کند.

شاید تصور بر این باشد که خرید خانه از اجاره‌ی آن دردسر کمتری دارد.

اما معمولا زمان محدود برای انتخاب خانه‌ی مناسب، نوسانات بازار و محدودیت‌های فیزیکی برای پیدا کردن و بازدید از همه‌ی گزینه‌های موجود همیشه خریداران خانه‌ را اذیت کرده است.

بارها پیش آمده که خریداری بعد خرید یک ملک متوجه شده گزینه‌ی مناسب‌تری هم در نزدیکی‌اش بوده، اما او متوجه نشده است.

از زاویه دید موجران و فروشندگان خانه هم دغدغه‌های عدیده‌ای وجود دارد.

پیدا کردن مستاجر مناسب در کمترین زمان ممکن از مشکلات مالکان منازل استیجاری است و فروشندگان هم باید در حداقل زمان ممکن ملک‌شان را به پول نزدیک کنند تا در این چرخه‌ی اقتصادی عقب نیافتند.

امروزه با استفاده از اینترنت و دسترسی به شبکه سریع انتقال اطلاعات بسیاری از موانع فیزیکی از سر راه بسیاری از مشاغل و صنوف برداشته شده است.

در حوزه مسکن نیز فعالان بازار در تمام نقاط جهان سعی کردند خیلی سریع خود را با تکنولوژی جدید تطبیق بدهند. در ایران نیز هومینگ یکی از پیشگامان این عرصه است.

هومینگ با طراحی یک اپلیکیشن ساده برای کاربران ایرانی این فرصت را ایجاد کرده است که مالکان به راحتی ملک خود را برای اجاره یا فروش در معرض دید کاربران بگذارند و نسبت به فروش مسکن و رهن مغازه خود بپردازند.

به نحوی که دیگر لازم نباشد کسی برای یافتن یک آپارتمان ۸۰ متری یا صد متری هر روز صبح صفحات آگهی روزنامه‌ها را ورق بزند و دور یک آگهی چند کلمه‌ای بدون داشتن کوچکترین تصویر ذهنی خط بکشد و آن را مناسب تلقی کند.

در هومینگ این امکان وجود دارد که مالکان ویژگی‌های ملک خود را با جزئیات ثبت کنند. 

آدرس، متراژ، امتیازات ویژه، ملحقات، مشاعات و ... به راحتی در سایت هومینگ قابل ثبت هستند.

در مقابل مستاجرین و خریداران می‌توانند با استفاده از فیلترهای متعدد منزل، باغ یا امکانات مورد نظرشان را به سادگی پیدا کنند و گزینه‌های مناسب را با استفاده از عکس‌ها و توضیحات صاحبان ملک بررسی کنند.

اگر برای کسی مهم است که منزل مورد نظرش برای خرید یا اجاره حتما پارکینگ داشته باشد، کافی‌ است گزینه‌ی پارکینگ را تیک بزند تا خانه‌هایی دارای پارکینگ برایش فهرست شوند.

دسته بندی بر اساس متراژ، تعداد خواب و ... به سادگی کاربر را به طرف گزینه مطلوب‌تر هدایت می‌کند تا بتواند خانه مد نظر خود را اجاره یا خریداری کند و قرارداد اجاره خانه یا قرارداد خرید آن را به سهولت نهایی کند.

علاقه‌مندان برای آشنایی با هومینگ می‌توانند ابتدا به وب‌سایت هومینگ به آدرس homing.co رفته و اپلیکیشن هومینگ را هم همانجا دانلود کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

هومینگ

هومینگ ارائه دهنده هوشمند خدمات خرید، فروش، رهن، اجاره ملک و مستغلات و سایر خدمات جانبی ملک.

اطلاعات تماس
  • 021966*****
[نمایش اطلاعات]