اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970518310587968

پرفروش‌ترین اسپیکرهای بلوتوثی قابل حمل JBL

کد: 13970518310587968

https://goo.gl/kv5ppW

، تهران , (اخبار رسمی): برای خرید یک محصول هیچ راهنمایی بهتر از تجربه سایر کاربران نیست. در این گزارش، پر فروش‌ترین اسپیکرهای بلوتوثی JBL و نقاط ضعف و قوت آنها بررسی شده‌ است.

معرفی پرفروش‌ترین اسپیکرهای بلوتوثی قابل حمل JBL
پر فروش‌ترین اسپیکرهای بلوتوثی JBL

این گزارش می‌تواند یک راهنمای واقعی برای کاربرانی باشد که قصد خرید اسپیکر بلوتوثی همراه JBL دارند. چرا که هیچ راهنمایی بهتر از تجربه سایر کاربران نخواهد بود

اسپیکرهای وایرلس به دلیل حذف محدودیت‌های سیم، کاربری ساده، حمل آسان و ارائه قابلیت‌های مختلف کنار قیمت مناسب به یکی از پرفروش‌ترین گروه محصولات سال‌های اخیر تبدیل ‌شده‌ است. به دلیل محبوبیت بالای این اسپیکرهای بی‌سیم تولیدکنندگان مختلفی به طراحی و تولید انواع آن‌ها روی آورده‌اند. در این میان JBL نیز با ارائه نمونه‌های مختلف اسپیکر، از رقبا عقب نمانده‌ است. در ادامه چند اسپیکر برتر جی بی ال که به ترتیب از نظر کاربران کیفیت بالاتری داشته‌اند معرفی خواهد شد.

با توجه به اینکه طرفدار زیاد و امتیاز بالا در نظرسنجی‌ها به معنای عدم وجود نقطه ضعف نیست، درباره‌ی هریک از بلندگوهای وایرلس JBL به نقطه ضعف‌ها نیز اشاره شده‌است. این گزارش می‌تواند یک راهنمای واقعی برای کاربرانی باشد که قصد خرید اسپیکر بلوتوثی همراه را دارند. چرا که هیچ راهنمایی بهتر از تجربه سایر کاربران نخواهد بود.

1. اسپیکر Pulse 2

در شرایطی که شکل ظاهر اغلب اسپیکرها مشابه یکدیگر است، طراحی خاص اسپیکر پالس 2 جی بی ال، برای کاربران تازگی دارد. ظاهر زیبای Pulse 2 با رقص نور چشم‌نواز باعث زیبایی هرچه بیشتر آن شده‌است. البته افراد می‌توانند نور بدنه اسپیکر را از طریق اپلیکیشن ویژه آن ( قابل استفاده برای اندروید و iOS ) مناسب با فضای محیط خود تغییر دهند. رقص نور آتش، باران و... رنگ‌های زیبایی به بدنه اسپیکر می‌بخشند. رقص نور بدنه اسپیکر با ریتم موزیک هماهنگ است. همچنین با استفاده از کلیدهای تعبیه‌شده روی پالس 2 کاربران می‌توانند تنظیمات اسپیکر نظیر حجم صدا یا مدیریت لیست پخش را به راحتی تغییر دهند.

حجم صدای خروجی اسپیکر پالس 2 در برابر ابعاد کوچک آن، باعث تعجب افراد خواهد شد. علاوه بر این کاربران می‌توانند دو عدد از بلندگوهای بی‌سیم JBL پالس 2 به صورت بی‌سیم به هم وصل کنند تا صدای موزیک به صورت یکپارچه همه محیط را دربر بگیرد. Pulse 2 در برابر پاشش آب مقاوم است، اما ضد آب نیست و نمی‌توان آن را در عمق آب قرار داد. همچنین جی بی ال روی پورت USB و درگاه ورود صوتی اسپیکر را با پوشش مقاومی پوشانده تا از رطوبت در امان بماند. در صورت آسیب دیدن این اسپیکر، به دلیل وجود قطعات جانبی تعمیر اسپیکر JBL امکان‌پذیر خواهد بود.

نقطه ضعف: به دلیل بدنه حساس اسپیکر پالس 2، امکان حمل آن برای استفاده در سفر، جاده و... نیست.

2. اسپیکر Flip 4

این اسپیکر نسخه‌ی بهبود یافته مدل Flip 3 است که در سال 2016 به بازار عرضه شد. رویه‌ی مشبک محافظ روی بدنه فلیپ 4 جی بی ال، نسبت به نمونه قبلی از الیاف مرغوب‌تری ساخته شده‌است. همچنین ابعاد آن کمی بزرگتر بوده که دلیلش را در وجود درایورهایی با ابعاد بزرگ‌تر می‌توان یافت. این بلندگوی بی‌سیم قابل حمل، به یک باتری با ظرفیت مجهز شده که در هر بار شارژ کامل تا 12 ساعت پخش مداوم را پشتیبانی می‌کند. این در حالی است که باتری اسپیکر Flip 3 ظرفیتی برابر با 10 ساعت فعالیت دارد.

از دیگر تفاوت‌های جالب توجهی که باعث پرفروش‌تر بودن Flip 4 شده می‌توان به قابلیت ضد آب بودن آن اشاره کرد. چرا که Flip 3 در برابر پاشش آب مقاوم بود، اما امکان استفاده از آن در عمق آب وجود نداشت. Flip 4 کاملاً ضد آب است و حتی می‌توان آن را زیر شیر آب گرفت تا تمیز شود. Flip 4 هم نظیر رفیق قدیمی خود به صورت عمودی و افقی قابل استفاده است و با یک بند محکم به کیف وصل می‌شود. به دلیل دسترسی به نقشه و قطعات این اسپیکر، تعمیر اسپیکر بلوتوثی Flip 4 ممکن خواهد بود خدمات پس از فروش خوبی برای کاربران آن وجود دارد.

نقطه ضعف: گرچه این اسپیکر نسبت به نمونه قبلی تغییرات فوق‌العاده‌ای دارد، اما همچنان باس ضعیفی دارد.

3. اسپیکر Charge 3

این اسپیکر نیز به نوعی نسخه تقویت شده اسپیکر Charge 2+ است. یکی از تفاوت‌های این دو بلندگو درمیزان مقاومت آن‌ها نسبت به رطوبت است. اسپیکر بلوتوثی شارژ 2 پلاس جی بی ال در برابر پاشش آب مقاوم بود، اما بلندگوی وایرلس Charge 3 نسبت به آب و رطوبت کاملاً مقاوم است و در گروه محصولات ضد آّب قرار می‌گیرد بنابراین می‌توان آن را کاملاً در آب فروبرده و شست. این بلندگو نسبت به نمونه پیشین خود حدود 20 درصد بزرگ‌تر و سنگین‌تر است. همچنین باتری که جی بی ال برای این اسپیکر در نظر گرفته، قادر است از 20 ساعت پخش مداوم پشتیبانی کند.

نقطه ضعف: وقتی صدای اسپیکر Charge 3 بلند شود، در سطح بالا کیفیت آن از Charge 2 Plus کمتر است.

علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر درباره‌ی اسپیکرهای شارژی پر‌فروش جی بی ال و دریافت خدمات تعمیر اسپیکر جی بی ال، می‌توانند به سایت آروند با آدرس Arvandfm.com مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

آروند فراز مهرگان

آروند فراز مهرگان مرکز تامین، گارانتی و تعمیر تخصصی سیستم‌های صوتی حرفه‌ای، تجهیزات استودیویی و سیستم‌های صوتی خانگی نظیر میکسر و پاورمیکسر، آمپلی فایر و میکروفون، باند پسیو و اکتیو، اسپیکر و اسپیکر مانیتورینگ، اسپیکر بلوتوثی و ساندبار، و.. بوده که با بیش از 10 سال سابقه و تجربه در این حوزه فعالیت می‌کند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

تجارت و بازار | موسیقی