اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970514309727968

همراهی برای فعالان حرفه‌ای صنعت موسیقی و صدابرداری

رونمایی از سایت گارانتی آروند فراز مهرگان با هدف تعمیر تجهیزات استودیویی

کد: 13970514309727968

https://goo.gl/ofSZfe

، تهران , (اخبار رسمی): با هدف فروش، گارانتی، خدمات پس از فروش و تعمیر تجهیزات استودیویی نظیر تعمیر اسپیکر و اسپیکر مانیتورینگ، تعمیر میکسر و پاور میکسر، تعمیر آمپلی‌فایر و میکروفون یا تعمیر رکوردر و پردازنده و... با قیمتی مقرون به صرفه، از سایت آروند فراز مهرگان به آدرس Arvandfm.com در اوایل مرداد 1397 رونمایی شد.

رونمایی از سایت گارانتی آروند فراز مهرگان با هدف تعمیر تجهیزات استودیویی
رونمایی از سایت گارانتی آروند فراز مهرگان با هدف تعمیر تجهیزات استودیویی

هدف آروند افزایش آگاهی کاربران در استفاده از تجهیزات استودیویی است که باعث عملکرد بهینه این دستگاه‌ها می‌شود. همچنین وظیفه گارانتی آروند ارائه خدمات پس از فروش این دستگاه‎ها با قیمتی اقتصادی است

به گزارش روابط عمومی گارانتی آروند فراز مهرگان، سایت Arvandfm.com که یک سایت ارائه دهنده خدمات گارانتی، تعمیر و نشر مطالب آموزشی در حوزه دستگاه‌های حرفه‌ای صنعت موسیقی و صدابرداری است، به منظور افزایش آگاهی کاربران در استفاده از تجهیزات استودیویی راه‌اندازی شده و با ارائه سرویس‌ها و خدمات جدیدی در این حوزه قصد دارد خدمات پس از فروش، گارانتی و تعمیر تجهیزات استودیویی و فروش انواع دستگاه‌های حرفه‌ای صدابرداری نظیر اسپیکر و اسپیکر مانیتورینگ، میکسر و پاور میکسر، آمپلی فایر و میکروفون یا رکوردر و پردازنده و... با قیمتی مقرون به صرفه را تسهیل کند.

بهزاد فرجی، مدیر عامل گارانتی و خدمات پس از فروش آروند فراز مهرگان در زمینه ضرورت‌ها و دلایل راه‌اندازی این ‌سایت گفت: «خطاهای انسانی عامل اصلی ایرادات و نقص فنی تجهیزات استودیویی است. مهم‌ترین هدف ما از راه‌اندازی این سایت، افزایش آگاهی کاربران حرفه‌ای در استفاده از این تجهیزات بوده که باعث بالا رفتن راندمان و عملکرد این دستگاه‌ها می‌شود. همچنین وظیفه ما در گارانتی آروند ارائه خدمات پس از فروش این دستگاه‎ها با قیمتی اقتصادی برای افزایش عمر مفید آن‌ها خواهد بود.»

وی در زمینه امکانات و خدمات این سایت و تمایز آن افزود: «تمرکز ما بر ارائه راهکارها و آموزش‌های ویژه درباره دستگاه‌های صوتی حرفه‌ای، نقد، بررسی و فروش منصفانه تجهیزات صدابرداری و استودیویی است، تا ضمن فراهم آوردن بستری برای خرید هوشمندانه، محصولاتی با قیمت مناسب در اختیار کاربران قرار بگیرد.»

گفتنی است آروند فراز مهرگان، به مناسبت این رونمایی، اقدام ارائه تخفیفات قابل توجه و فروش ارزان قیمت بسیاری از محصولات خود کرده است. علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه فعالیت‌ها و خدمات این مجموعه می‌توانند به سایت ان شرکت به آدرس Arvandfm.com  مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

آروند فراز مهرگان

آروند فراز مهرگان مرکز تامین، گارانتی و تعمیر تخصصی سیستم‌های صوتی حرفه‌ای، تجهیزات استودیویی و سیستم‌های صوتی خانگی نظیر میکسر و پاورمیکسر، آمپلی فایر و میکروفون، باند پسیو و اکتیو، اسپیکر و اسپیکر مانیتورینگ، اسپیکر بلوتوثی و ساندبار، و.. بوده که با بیش از 10 سال سابقه و تجربه در این حوزه فعالیت می‌کند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]