اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970518310599304

چرا باید هتل نزدیک حرم بگیریم و چه مزایایی دارد؟

چگونه هتل‌های نزدیک به حرم در مشهد را پیدا کنیم؟

کد: 13970518310599304

https://goo.gl/rtGy1o

، مشهد , (اخبار رسمی): یکی از دغدغه‌های مسافرانی که قصد سفر به مشهد دارند، پیدا کردن و رزرو هتل در مشهد با قیمت و موقعیت جغرافیایی مناسب است. از آنجایی که این موضوع از اهمیت زیادی برخوردار است، اطلاعاتی درباره هتل‌های نزدیک به حرم امام رضا در این مقاله ارائه می‌شود، اینکه چرا باید هتل نزدیک حرم بگیریم و چه مزایایی دارد.

چگونه هتل های نزدیک به حرم در مشهد پیدا کنیم ؟!
نمایش هتلهای مشهد روی نقشه در سایت کاروانو

برای پیدا کردن هتل مناسب در نزدیکی حرم امام رضا کافی است که یک جست‌وجو ساده در سایت کاروانو انجام داد

چرا رزرو هتل نزدیک حرم امام رضا (ع) بهتر است ؟!

یکی از اولین سوالاتی که ذهن مسافران و زائران را درگیر خود می‌کند این است که آیا اصلا لازم است محل اقامت یا هتل و هتل آپارتمانی که برای سکونت در شهر مشهد انتخاب می‌کنند نزدیک به حرم امام رضا (ع) باشد، در صورتی که قیمت هتل در مشهد اگر نزدیک به حرم امام رضا باشد، بالاتر از هتل‌ها و هتل آپارتمان‌هایی است که در خیابان‌های دورتر از حرم قرار دارند.

در جواب این سوال باید گفت که اگر چه هتل‌های اطراف شهر ممکن است ارزان‌تر باشد اما برای رفت‌وآمد و تردد در شهر به منظور رفتن به مراکز خرید و از همه مهم‌تر حرم مطهر امام رضا (ع) مجبور خواهید بود تا از وسایل نقلیه مانند تاکسی‌ها ، اتوبوس‌ها و مترو برای عبور و مرور در شهر استفاده کنید که هزینه‌ای جداگانه به وجود می‌آورد که شاید این هزینه از هزینه‌ای که برای رزرو هتل با قیمت کمتر صرفه‌جویی کرده‌اید، بیشتر باشد. بنابراین به این نتیجه می‌رسیم که رزرو هتل نزدیک حرم در مشهد، طوری که بتوان به صورت پیاده و در عرض چند دقیقه تا حرم مطهر رفت، نه تنها هزینه اضافی برای مسافران و زائران نخواهد داشت بلکه ممکن است باعث صرفه‌جویی در کل هزینه‌ی سفر نیز بشود. در ضمن خیابان‌های اطراف حرم پر است از مغازه‌ها و فروشگاه‌های گوناگون که صفای دیگری به این خیابان‌ها بخشیده است.

هتل‌های نزدیک حرم مطهر در شهر مشهد

در ادامه تعدادی از هتل‌های نزدیک به حرم جهت رزرو هتل در مشهد معرفی می‌شود.

هتل بین‌المللی قصر طلایی مشهد: هتل قصر طلایی هتلی مجلل 5 ستاره است که نزدیک حرم مطهر واقع شده و چشم‌انداز وسیعی به شهر و بخصوص به صحن حرم دارد. بنای هتل بیست طبقه است و معماری منحصربفردی دارد و شامل 610 اتاق، سوئیت، آپارتمان با امکانات مختلف می‌شود.

فاصله هتل تا حرم مطهر پیاده 10 دقیقه و با ماشین پنج دقیقه است و کمتر از 20 دقیقه به فرودگاه شهید هاشمی‌نژاد و ایستگاه مرکزی راه آهن مشهد می‌رسید. مکان‌های توریستی مشهد از جمله بازار رضا، موزه آستان قدس رضوی، مسجد گوهرشاد و سایر مراکز خرید مورد علاقه زائران با فاصله کمی از هتل قابل دسترسی هستند.

هتل هرند مشهد: هتلی 2 ستاره و نزدیک به حرم مطهر امام رضا (ع) است. هتل هرند علاوه بر حرم مطهر دسترسی خوبی به دیگر مراکز گردشگری شهر دارد، به طور مثال بازار رضا در نزدیکی این هتل قرار دارد. نزدیک بودن به میدان بیت‌المقدس (فلکه آب) دسترسی به نقاط مختلف شهر را برای مهمانان این هتل آسان‌تر می‌کند. هتل هرند امکانات رفاهی خوبی نسبت به هتل‌های 2 ستاره برای مهمانان تدارک دیده است و مسافرانی که این هتل را رزرو کرده و در آن اقامت دارند می‌توانند صبحانه، ناهار و شام را در رستوران هتل صرف کنند. همچنین کافی‌شاپ هتل آماده پذیرایی از مهمانانش است. 

هتل آپارتمان آوا مشهد: هتل آوا در دسته هتل آپارتمان‌های دو ستاره قرار می‌گیرد و با موقعیت مکانی خوبی که نسبت به حرم دارد از هتل‌های پر رزرو مشهد است، این هتل در امام رضا 8 واقع شده و با امکاناتی همچون اینترنت رستوران کافی‌شاپ پذیرای مسافران است. این هتل با توجه به خدمات قابل ارائه و تمیز و شیک بودن اتاق‌های هتل، موقعیت مکانی نزدیک به حرم، نرخ مناسب و اقتصادی از هتل‌های موفق در مشهد قرار گرفته است.

هتل آپارتمان امیر مشهد: یکی دیگر از هتل آپارتمان‌هایی است که به دلیل نوساز و شیک بودن هتل در دسته هتل آپارتمان‌های دو ستاره قرار گرفته و در حال حاضر از لحاظ قیمت فوق‌العاده اقتصادی هتل، در درجه اول پایین‌ترین نرخ در بین هتل‌های مشهد قرار دارد.

هتل‌های نزدیک حرم در مشهد را چگونه بیابیم؟

برای پیدا کردن هتل مناسب در نزدیکی حرم امام رضا کافی است که یک جست‌وجو ساده در سایتکاروانو انجام داد. از طریق این سایت می‌توان لیست کلیه هتل‌های نزدیک به حرم در مشهد را مشاهده کرد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

کاروانو

سایت رزرو بلیط هواپیما و رزرو هتل به صورت آنلاین ما در کاروانو یک هدف بزرگ را دنبال می کنیم، فراهم کردن آسان ترین روش های رزرو خدمات گردشگری همراه با نوآوری با بهترین کیفیت و پشتیبانی. توانسته ایم در مدتی کوتاه مسیری طولانی را پشت سر بگذاریم و اکنون خرسندیم که تا حد زیادی به هدف خود نائل شده ایم.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

گردشگری و میراث فرهنگی