اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970608313979304

خرید بلیط اتوبوس ارزان به صورت آنلاین و اینترنتی

کد: 13970608313979304

https://goo.gl/Qcri5v

، مشهد , (اخبار رسمی): با استفاده از کاروانو می‌توان رزرو و خرید اینترنتی بلیط اتوبوس بلیط همسفر، VIP (وی ای پی)، ایران پیما، رویال سفر و سیر و سفر را با قیمت مناسب به دست آورد.

خرید بلیط اتوبوس
خرید بلیط اتوبوس

خرید بلیط اتوبوس در گذشته به راحتی امروز نبود و دشواری‌های خود را داشت. آژانس های مسافرتی و ترمینال‌های مسافربری مراکزی بودند که برای خرید بلیط باید به آنها مراجعه می‌شد، اکنون خرید بلیط آسان شده است

رزرو و خرید بلیط اتوبوس اینترنتی

خرید بلیط اتوبوس در گذشته به راحتی امروز نبود و دشواری‌های خودش را داشت. آژانس‌های مسافرتی و ترمینال‌های مسافربری مراکزی بودند که برای خرید بلیط اتوبوس باید به آنها مراجعه می‌شد. ازدحام مردم و صف‌های طویل مسافران، داد و فریاد دلال‌ها و مزاحمت‌های‌شان خرید بلیط اتوبوس را به سخت‌ترین قسمت سفر تبدیل کرده بود و از آنجا که شفافیتی وجود نداشت، گاهاً بلیط‌ها به قیمتی بالاتر از قیمت واقعی فروخته می‌شد.

اما با ظهور اینترنت این شرایط به کلی دگرگون شد و امروزه خرید بلیط اتوبوس دیگر هیچ زحمتی ندارد. برای مثال با مراجعه به وبسایت «کاروانو» بدون هیچگونه نگرانی و استرس، تنها با چند کلیک ساده و در چند دقیقه می‌توان ارزان‌ترین بلیط اتوبوس اینترنتی را تهیه کرد.

البته سفر با اتوبوس مشکلات خودش را دارد. علاوه‌ بر این افرادی که زیاد علاقه‌ای در مورد سفر با اتوبوس ندارند می‌توانند به بخش خرید بلیط هواپیما مراجعه کنند.

انواع بلیط اتوبوس‌: سیر و سفر، رویال سفر، ایران پیما، همسفر، وی آی پی VIP

بلیط‌های اتوبوس بسته به نوع اتوبوس و مقصد سفر، قیمت‌های متفاوتی دارند. اتوبوس ها در ایران یا ولوو هستند، یا اسکانیا و یا مان. هر کدام از این اتوبوس‌ها صندلی‌های متفاوتی دارند. صندلی‌های وی آی پی، صندلی‌ها تخت شو، تک صندلی و صندلی‌های معمولی. شرکت‌های مسافربری مختلفی هم هستند که احتمالاً نام خیلی از آنها به چشم شما آشنا باشد: سیر و سفر، رویال سفر، ایران پیما، همسفر،وی آی پی  VIP و ... .

قیمت بلیط اتوبوس‌های وی آی پی VIP نسبت به سایر بلیط‌های اتوبوس بیشتر است که البته در برخی موارد بلیط‌های VIP را می‌ةوان با تخفیف خوبی خریداری کرد. 

سفر با اتوبوس‌: ترمینال‌های اتوبوس‌های مسافربری

اتوبوس سال‌های درازی است که به عنوان یک روش حمل و نقل بین شهری، مورد استفاده قرار می‌گیرد و با وجود روش‌های حمل و نقل دیگر مثل هواپیما و قطار، جایگاه خود را به خوبی حفظ کرده است. به خصوص در مسافرت های درون استانی و استان‌های همجوار، اتوبوس یکی از بهترین گزینه‌ها است. مردم خاطرات فراوانی با سفرهای اتوبوسی دارند و بخشی از روزهای شیرین زندگی و نوستالژی‌های افراد با آن گره خورده است. کمتر کسی است که با سفرهای اتوبوسی به شهرهایی چون مشهد، اصفهان، شیراز، تبریز و تهران و یا شهرهای شمالی مثل ساری، رشت، بابلسر، بندر انزلی و ... خاطره‌ای نداشته باشد. با سفرهای اتوبوسی می‌توان از مسیر سفر لذت برد و با چشم اندازهای جالب آن خاطره ساخت.

هر شهر کوچک و بزرگی حداقل یک ترمینال و کلان شهر‌ها معمولا 2 یا تعداد بیشتری ترمینال دارند. ترمینال‌ها بسته به میزان ورودی و خروجی اتوبوس‌ها با عنوان کوچک و بزرگ دسته‌بندی می‌شوند و اهمیتی متفاوت دارند. ترمینال های های جنوب (خزانه)، آرژانتین (بیهقی)، غرب (آزادی) و شرق در تهران، ترمینال کاوه اصفهان، ترمینال کاراندیش شیراز، ترمینال تبریز و  ترمینال امام رضا(ع) در مشهد جزو مهمترین ترمینال‌های کشور هستند.

آسان‌ترین روش خرید بلیط اتوبوس اینترنتی در وب‌سایت «کاروانو»

در وب‌سایت «کاروانو» اطلاعات مربوط به خرید بلیط اتوبوس بیش از  70 مبدأ مختلف و 1000 مسیر گوناگون همیشه در دسترس افراد است. با انتخاب تاریخ و همچنین مبدا و مقصد سفر می‌توان تمام گزینه‌های ممکن را با هم مقایسه کرد و بهترین و ارزانترین بلیط اتوبوس را خرید نمود. بلیط اتوبوس مربوط به بیش از 700 شرکت مسافربری مختلف با مبدأ و مقصد مختلف در سراسر ایران در وبسایت «کاروانو» به همراه ساعت و تاریخ حرکت آنها در دسترس تمامی متقاضیان است تا با چند کلیک ساده، بهترین و مناسب‌ترین آنها را انتخاب کنند. با استفاده از کاروانو دیگر نیازی به چاپ بلیط نیست. مسافرانی که به صورت اینترنتی بلیط تهیه می‌کنند، با ارائه‌ی پیامک حاوی کد رهگیری و کارت شناسایی می‌توانند بدون بلیط سفر کنند.

مشاهده تصاویر اتوبوس‌ها و امکان رزرو صندلی دلخواه از قابلیت‌های دیگر این سایت است. در هر روز تخفیف‌هایی متنوع و یا طرح‌های تشویقی خاصی هم برای هر بلیط اتوبوس وجود دارد، مانند ناهار یا شام رایگان و یا اینترنت وای فای، که با خرید از وبسایت «کاروانو» می‌توان از آنها بهره‌مند شد.

برای خرید بلیط اتوبوس در وبسایت «کاروانو» نیازی به عضویت در سایت نیست. وبسایت «کاروانو» در تلاش است تا با ارائه کامل خدمات خرید بلیط اتوبوس، متقاضیان را در کوتاه‌ترین زمان ممکن و با خاطری مطمئن، در خرید بلیط اتوبوس خود کمک کند و یک سفر راحت و بی‌دردسر با آن‌ها هدیه کند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

کاروانو

سایت رزرو بلیط هواپیما و رزرو هتل به صورت آنلاین ما در کاروانو یک هدف بزرگ را دنبال می کنیم، فراهم کردن آسان ترین روش های رزرو خدمات گردشگری همراه با نوآوری با بهترین کیفیت و پشتیبانی. توانسته ایم در مدتی کوتاه مسیری طولانی را پشت سر بگذاریم و اکنون خرسندیم که تا حد زیادی به هدف خود نائل شده ایم.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]