کد: 13970518310619404

هر آنچه در مورد سیستم عامل FUCHSIA باید بدانید!

کد: 13970518310619404

https://goo.gl/b8mjse

، کرج , (اخبار رسمی): Fuchsia یک سیستم عامل متن باز است که توسط شرکت گوگل در حال توسعه است که برای اولین بار در سال ۲۰۱۶ در GitHub بدون اطلاع رسمی معرفی شد، سیستم عامل‌های پیشین گوگل مانند Chrome OS و Android  بر پایه هسته‌های لینوکس است، Fuchsia مبتنی بر یک میکرو هسته‌ای جدید به نام Zircon است.

هر آنچه در مورد سیستم عامل FUCHSIA می‌دانیم!
جایگاه کنونی FUCHSIA

سیستم عامل Fuchsia قرار است مشکلات متعددی که در سیستم عامل Android وجود داشت را از بین ببرد و بسته‌های امنیتی متعددی را برای آن ارائه کند

Fuchsia یک سیستم عامل متن باز است که توسط شرکت گوگل در حال توسعه است. این پروژه برای اولین بار در سال ۲۰۱۶ در GitHub بدون اطلاع رسمی معرفی شد و به نمایش عموم در آمد.

در مقایسه با سیستم عامل‌های پیشین گوگل مانند Chrome OS و Android که بر پایه هسته‌های لینوکس است، Fuchsia مبتنی بر یک میکرو هسته‌ای جدید به نام Zircon است.

شرکت گوگل با توسعه این سیستم عامل اهدافی از جمله: سرگرمی، خودروها، لوازم خانگی، رایانه‌های شخصی و گوشی‌های هوشمند را در نظر دارد.

رایط کاربری Fuchsia با Flutter نوشته شده‌است، Flutter یک کیت توسعه نرم‌افزاری برای بالا بردن سطح توانایی‌های Android , Fuchsia , IOS است.

Flutter که از یک موتور گرافیکی مبتنی بر Vulkan بهره‌ می‌برد، جهت ارائه عملکرد ۱۲۰ فریم در ثانیه را هدف قرار می‌دهد. همچنین برای ایجاد سایه‌های گرافیکی جهت رابطه کاربری از این کیت استفاده می‌شود.

سیستم عامل Fuchsia قرار است مشکلات متعددی که در سیستم عامل Android وجود داشت را از بین ببرد و بسته‌های امنیتی متعددی را برای آن ارائه کند.

در حال حاضر اطلاعات کمی از این سیستم عامل به دست آمده‌است و باید برای شناخت بیشتر این سیستم عامل کمی صبر کرد.

جایگاه کنونی FUCHSIA !؟

به گزارش مجله بلومبرگ در حال حاضر شرکت گوگل برای توسعه Fuchsia یک تیم ۱۰۰ نفره را برای راه‌اندازی، به روزرسانی و توسعه این سیستم عامل در اختیار دارد و در نظر دارد تا ۵ سال آینده این سیستم عامل را جایگزینی برای Android قرار دهند.

در بخش دیگری از این گزارش آمده است که تیم پشتیبان از سیستم عامل Fuchsia، قصد دارد با استفاده از این سیستم عامل در طی سه سال آینده یک دستگاه هوشمند خانگی را تولید و عرضه کند و پس از آن با تکمیل و ارتقا، Fuchsia به عنوان جایگزین دو سیستم عامل اندروید و کروم برای عرضه بر روی لپ‌تاپ‌‌ها و گوشی‌های هوشمند آماده‌سازی شود. Bloomberg اعلام کرده‌است که مراحل این جایگزینی چیزی در حدود ۵ سال به طول خواهد انجامید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

گروه برنامه نویسی نوین دولوپرز

مجموعه نوین دولوپرز از سال ۹۵ فعالیت خود را در زمینه طراحی اپلیکیشن های موبایل و سایت آغاز کرد و با توجه به نیاز جامعه و بالا بردن سطح دانش عزیزانی که در زمینه طراحی اپلیکشین موبایل و طراحی سایت مشتاق به یادگیری هستند , اقدام به ساخت آموزش هایی مفید و کاربردی کرده که از جمله خدمات مجموعه نوین دولوپرز می باشد.