کد: 13970523311399404

چرا باید از وردپرس استفاده شود؟

کد: 13970523311399404

https://goo.gl/1X6pTP

، کرج , (اخبار رسمی): بسیاری از شرکت‌ها یا افراد می‌خواهند برای خود یک وب‌سایت ایجاد کنند. یک وب‌سایت در برقراری ارتباط با عموم و تبلیغ برند می‌تواند به کسب‌وکار کمک ­کند. با وجود بسیاری از وب‌سایت‌‌ها، بسیار مهم است که وب‌سایت به چه شکلی باشد و چه تاثیری بر کاربرها بر جای بگذارد.

چرا وردپرس!؟
چرا باید از وردپرس استفاده شود؟

با توجه به ویژگی‌های قوی آن، بسیاری از برندها از WordPress برای وب‌سایت های خود استفاده می‌کنند. از جمله مجله تایم، گوگل، فیس بوک، سونی، دیزنی، LinkedIn، نیویورک تایمز، CNN، eBay

چرا باید از وردپرس استفاده کنیم؟ آیا سایت قدیمی کافی نیست؟

اگر یک کسب و کار وجود دارد، باید یک وب‌سایت نیز برای آن وجود داشته باشد تا بتواند در بازار رقابتی و در حال رشد تجارت خود، مقاومت کند.

مردم اغلب در طبقه‌بندی خود به اشتباه، وردپرس را فقط یک پلت‌فرم وبلاگ نویسی می‌دانند. اگر چه این مورد در گذشته درست بود، اما وردپرس از سال‌‌ها قبل به یک سیستم مدیریت محتوای متنوع (CMS) تبدیل شده است. در حالی که هنوز می‌توان از وردپرس برای ایجاد یک وبلاگ ساده نیز استفاده کرد، ولی در حال حاضر نیز وردپرس امکان ایجاد انواع سایت‌ها را نیز فراهم می‌کند.

بهترین بخش در مورد وردپرس این است که برای استفاده، بسیار آسان و به اندازه کافی انعطاف‌پذیر است. بر اساس نظرسنجی اخیر، وردپرس ۲۲٫۵ درصد از تمام وب‌سایت‌های اینترنتی فعال‌تر است. ۷۵میلیون سایت با وردپرس ساخته شده است. وردپرس تقریبا ۲۳درصد از کل وب سایت‌ها را در برمی‌‌گیرد.

با توجه به ویژگی‌های قوی آن، بسیاری از برندها از WordPress برای وب سایت‌های خود استفاده می‌کنند. از جمله مجله تایم، گوگل، فیس بوک، سونی، دیزنی، LinkedIn، نیویورک تایمز، CNN، eBay.

ویژگی‌های وردپرس:

وردپرس یک نرم افزار رایگان است، این به این معنی است که می‌توان آن را دانلود، نصب و استفاده کرد و آن را به دلخواه خود تغییر داد. لذا می‌توان از وردپرس برای ایجاد هر نوع وب سایتی استفاده کرد.

وردپرس با نصب ساده در ۵ دقیقه آماده بارگذاری بر روی اینترنت است  و بقیه ماجرا تنها به خلاقیت و انتظار افراد از آن بستگی دارد.

پلاگین‌‌ها ستون فقرات این پلتفرم هستند. با استفاده از افزونه‌ها، کاربران می‌توانند سایت را سفارشی کرده و ویژگی‌های دلخواه خود را به آن اضافه کنند. همه‌ی چیزی که باید برای افزودن ویژگی جدید به سایت انجام شود، نصب پلاگین است و خبر خوب این است که  تعداد زیادی افزونه برای انواع انتظارات در دسترس است و اکثر این افزونه‌ها نیز رایگان یا ارزان هستند. اما در بین هزاران افزونه دانستن آنکه کدام افزونه نیاز کارفرما را برطرف می‌کند و مناسب‌تر و به صرفه‌تر است به کمی تخصص و تجربه نیاز دارد. همچنین با استفاده از کدنویسی می‌توان افزونه‌هایی را از ابتدا برای اهداف جدید ایجاد کرد، که این مورد نیاز به دانستن کدنویسی و آشنایی با پلتفرم وردپرس دارد.

به طور تقریبی ۲۶۰۰  قالب وردپرس و ۳۱،۰۰۰  پلاگین به صورت رایگان برای وردپرس در دسترس است. وردپرس با استفاده از تم‌ها و پلاگین‌ها قابل گسترش است. تم‌های وردپرس به راحتی قابل سفارشی‌سازی هستند، زیرا بسیاری از آن‌­ها با استفاده از گزینه‌های پنل مدیریت، امکان تغییر رنگ‌ها ، آپلود لوگو ، ایجاد پس زمینه دلخواه و سایر تغییرات را برای وب سایت با توجه به سلیقه کارفرما ایجاد می‌کنند‌، بدون آنکه کدی برای هر کدام از آنها نوشته شود.

همچنین وردپرس این اجازه را می‌دهد تا پلاگین‌ها و تم‌ها را از داخل داشبورد مدیریت وردپرس به روز کرده و به محض انتشار یک نسخه جدید می‌توان از این مطلب مطلع شد. در نتیجه برای اجرای وردپرس، تنها  ابزار مورد نیاز  یک دامنه و هاست است.

موتورهای جستجو وردپرس را دوست دارند!

وردپرس با استفاده از کد استاندارد با کیفیت بالا نوشته شده است که باعث می‌شود سایت‌های وردپرسی برای موتورهای جستجو بسیار جذاب باشد. لذا در سرچ‌ها، اولین سایت‌ها از نوع وردپرسی هستند. گوگل سایت‌های وردپرس را دوست دارد، از آنجا که سایت‌های وردپرسی به طور مرتب به روزرسانی می‌شوند و محتوای آن ها به خوبی ساختار یافته است، می‌توان رتبه سایت وردپرس را بسیار سریع‌تر نسبت به یک وب سایت استاتیک، بالا برد و در جستجوها اول بود!

به عنوان یک مدیر سایت وردپرسی می‌توان چندین کاربر را برای وب سایت خود تعریف کرد و سطوح دسترسی و قابلیت های هر کاربر را نیز تعیین کرد.

وردپرس با در نظر گرفتن امنیت، توسعه یافته است. بنابراین به نظر می رسد برای اجرای هر نوع وبسایتی کاملا امن و مطمئن باشد.

وردپرس می‌تواند انواع رسانه‌های مختلف را مدیریت کند. وردپرس فقط به نوشتن متن محدود نیست. این نرم‌افزار با پشتیبانی داخلی، برای پردازش تصاویر، رسانه‌های صوتی و تصویری ارائه شده است.

وردپرس از وب سایت‌های فعال (oEmbed) پشتیبانی می‌کند که این بدین معنی است که می‌توان ویدیوهای یوتیوب، عکس‌های اینستاگرام، توییت‌ها و Soundcloud را فقط با قرار‌دادن URL در پست‌ها جاسازی کرد.

حتی می‌توان بازدیدکنندگان را مجاز به جاسازی ویدیوها در نظرات کرد. در وردپرس می‌توان همه چیز را با رسانه‌های اجتماعی به اشتراک گذاشت. این بدان معنی است که دسترسی به ترافیک این سایت‌ها برای گسترش کسب و کارها، راحت‌تر می‌شود.

WooCommerce، پلاگین رایگان تجارت الکترونیک برای وردپرس، ایجاد فروشگاه‌های بسیار جذاب و ویژگی‌های مختلف را برای تجارت الکترونیک فراهم می‌کند. ووکامرس، با وردپرس ادغام شده و به عنوان یک راه حل تجارت الکترونیک‌، کنترل کامل را برای صاحبان فروشگاه‌ها و توسعه‌دهندگان فراهم می‌کند تا بتوانند کالاهای خود را آنلاین به فروش برسانند.

سایت‌های وردپرس بسیار مقیاس‌پذیر هستند. لذا می‌توان صدها هزار صفحه یا پست های وبلاگ را در سایت ایجاد کرد .

از وردپرس می‌توان برای مقاصد زیر استفاده کرد:

بازی‌های آنلاین
وبلاگ
سیستم مدیریت محتوا (CMS)
آلبوم عکس
نمایش نمونه کارها
فروشگاه آنلاین
سایت مجموعه فیلم

و…..

معایب وردپرس:

اصلاح وردپرس نیاز به دانش PHP دارد. عملیات­ی مانند حذف یک فیلد یا تاریخ، نیاز به درک زبان PHP دارد.

اصلاح گرافیک سایت نیاز به دانش CSS و HTML دارد.

برای رقابت با جوملا یا دروپال، وردپرس نیاز به مقدار زیادی افزونه‌های نصب شده دارد. متاسفانه این پلاگین‌ها کارایی اسکریپت‌ها را تحت تاثیر قرار می‌دهد. یکی دیگر از مشکلات وردپرس،  زمانی رخ می‌دهد که نیاز به انتخاب یک افزونه برای یک قابلیت خاص وجود دارد. در میان هزاران پلاگین، ممکن است چندین پلاگین بتوانند قابلیت مورد نظر  را ایجاد کنند. لذا گاهی اوقات انتخاب مناسب می‌تواند زمان زیادی را صرف کند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

گروه برنامه نویسی نوین دولوپرز

مجموعه نوین دولوپرز از سال ۹۵ فعالیت خود را در زمینه طراحی اپلیکیشن های موبایل و سایت آغاز کرد و با توجه به نیاز جامعه و بالا بردن سطح دانش عزیزانی که در زمینه طراحی اپلیکشین موبایل و طراحی سایت مشتاق به یادگیری هستند , اقدام به ساخت آموزش هایی مفید و کاربردی کرده که از جمله خدمات مجموعه نوین دولوپرز می باشد.

منتشر شده در سرویس:

علم و آموزش