اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970521311025146

روابط عمومی چیلیوری، سفارش آنلاین غذا از برگزاری یک جشنواره بزرگ خبر داد:

۱۰۰ در ۳۰، یک ماه ناهار رایگان مهمان چیلیوری

کد: 13970521311025146

https://goo.gl/aeZQTr

، تهران , (اخبار رسمی): چیلیوری، سایت و اپلیکیشن سفارش آنلاین غذا، در آخرین ماه تابستان کمپین بزرگی با نام ۱۰۰ در ۳۰ برگزار میکند. ۳۰ روز ناهار رایگان برای ۱۰۰ نفر، هدیه ویژه چیلیوری برای افرادی است که در این کمپین شرکت کنند.

۱۰۰ در ۳۰، یک ماه ناهار رایگان مهمان چیلیوری
۱۰۰ در ۳۰، یک ماه ناهار رایگان مهمان چیلیوری

100 در 30 نام جشنواره ای با 3000 ناهار رایگان به عنوان هدیه تابستانی چیلیوری به افرادی است که تا 15 مهر ماه حداقل یک بار غذای خود را به صورت آنلاین از چیلیوری سفارش داده باشند

چیلیوری، سایت و اپلیکیشن سفارش آنلاین غذا، در آخرین روزهای ماه تابستان، اقدام به برگزاری جشنواره بزرگی با نام ۱۰۰ در ۳۰ کرده است. در این کمپین ۳۰۰۰ ناهار رایگان به ۱۰۰ نفر از افرادی که تا ۱۵ مهر ماه حداقل یک بار غذای خود را به صورت آنلاین از چیلیوری سفارش داده باشند تعلق می‌گیرد.

علاوه بر این، در کمپین ۱۰۰ در ۳۰ ناهار رایگان، کاربران بنا به میزان ارزش سفارشات ثبت شده خود در طول مدت برپایی این کمپین و همچنین با دعوت از دوستان خود برای شرکت در این کمپین، می‌توانند شانس خود را در قرعه‌کشی افزایش دهند. قابل توجه است نصب آخرین نسخه از اپلیکیشن چیلیوری و ثبت سفارش از آن، شانس برنده‌شدن یک ماه ناهار رایگان را تا سه برابر افزایش می‌دهد.

سایت و اپلیکیشن سفارش آنلاین غذا چیلیوری، به کاربران خود امکان سفارش غذا از  ۳۰۰۰+ رستوران در ۱۴ شهر ایران را فراهم کرده‌‌است. کمپین ۱۰۰ در ۳۰ چیلیوری، به منظور قدردانی از حمایت‌های کاربران این سرویس راه‌اندازی شده‌است.

علاقه‌مندان می‌توانند هم‌اکنون با کلیک روی کلمه ۱۰۰ در ۳۰  به صفحه کمپین رفته و با ثبت اولین سفارش و یا دعوت کردن از دوستان خود، شانس خود را برای برنده شدن یک ماه ناهار رایگان چیلیوری امتحان کنید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

چیلیوری

چیلیوری به وجود آمده که سفارش غذا را سریعتر و راحتتر کند. ما مجموعه‌ای از بهترین و مناسب‌ترین رستوران‌های ایران را کنار هم جمع کرده‌ایم و منوی به‌روز و متنوعشان را به همراه تصویر غذاها همچنین نظرات کاربران درباره رستوران ها به شما نشان میدهیم.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

صنعت و تولید | تجارت و بازار