اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970708319235146

#سانسور نکنیم، کمپین جدیدی علیه سانسور

مهراب قاسم خانی باز هم ضد سانسور شد، این بار هم‌صدا با چیلیوری

کد: 13970708319235146

https://goo.gl/RaFVWi

، تهران , (اخبار رسمی): مهراب قاسم خانی به تازگی با انتشار ویدیویی در توئیتر و اینستاگرام خود از سانسور نظرات کاربران در کسب‌وکارهای اینترنتی انتقاد کرده و از سرویس سفارش آنلاین غذای چیلیوری، برای آنکه همیشه با حفظ امانت و بدون سانسور نظرات مشتریان خود را منتشر می‌کند، قدردانی کرده است.

مهراب قاسم خانی باز هم ضد سانسور، این بار هم صدا با چیلیوری
مهراب قاسم خانی از کمپین چیلیوری با عنوان «سانسور نکنیم» حمایت کرده است.

چیلیوری در حال حاضر کمپینی را به منظور همراه کردن دیگر کسب‌وکارهای اینترنتی و همچنین جلب حمایت کاربران از روش خود در مبارزه با سانسور به راه انداخته است

سانسور کردن نظرات کاربران کسب‌وکارها، در سایت‌ها یا در رسانه‌های اجتماعی‌شان، صدای بسیاری از مخاطبان را در آورده است. علیرغم اینکه بسیاری از سایت‌ها یا اپلیکیشن‌های مرتبط با حوزه کسب و کار، امکانی را فراهم آورده‌اند تا کاربران بر روی محصولات و یا خدمات مورد ارائه آنها ابراز نظر کنند، اما بعضی از این کسب‌وکارها متعهد به نمایش نظرات مشتریان خود نیستند. 

حذف نظرات کاربران اگر چه ممکن است در کوتاه مدت از عوارضی که منجر به کاهش فروش می‌شود، جلوگیری کند، اما در بلند مدت قطعاً کاربران هوشمند اینترنت به آن پی خواهند برد و در نتیجه علاوه بر کاهش اعتماد مشتریان، وجهه برندهای سانسور کننده، دچار آسیب می‌شود.

بر خلاف این جریانی که ظاهراً مدتی است در میان برخی پیشتازان بازار کسب و کارهای اینترنتی باب شده است، چیلیوری به عنوان یک سرویس سفارش آنلاین غذا، از ابتدای آغاز به کار خود راه دیگری را برگزیده است. 

چیلیوری علاقه‌ای به سانسور نظرات کاربران خود ندارد. راه و روش چیلیوری از ابتدا این بوده است: «هیچگاه کاربران خود را سانسور نکنیم.»

این سرویس سفارش غذا، هشتگی را در شبکه‌های اجتماعی معرفی کرده تا کاربران تجربه خود از سانسور را با دیگران به اشتراک بگذارند. #سانسور_نکنیم، امروز نماد حرکت کسب‌وکارهای آنلاین به سوی یک فضای بدون سانسور است. چیلیوری از مخاطبان خود خواسته که اگر تجربه‌ای از سانسور شدن در فضای آنلاین دارند با این هشتگ، تجربه خود را در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک بگذارند.

به همین دلیل مهراب قاسم خانی، هنرمند و فیلمنامه‌نویس مشهور طنز که خود از چهره‌های سانسورگریز محسوب می‌شود، در این مسیر به چیلیوری پیوسته و با انتشار یک ویدیو در صفحه اینستاگرام و توئیتر خود، علاوه بر حمایت از چیلیوری، از سانسور در حوزه کسب و کارها انتقاد کرده است. در این ویدیو مهراب قاسم خانی از مخاطبان خود دعوت می‌کند تا در صورتی که قصد سفارش غذا دارند، با استفاده از سایت و اپلیکیشن چیلیوری، نظرات کاربران دیگر را در صفحه رستوران‌ها مشاهده کنند و غذای خود را آنلاین سفارش دهند. در نهایت نیز با انتشار نظرات واقعی و بدون سانسور خود، برای یک سفارش مناسب، به دیگر کاربران کمک کنند.

علاوه بر همه این‌ها، چیلیوری در حال حاضر کمپینی را به منظور همراه کردن دیگر کسب‌وکارهای اینترنتی و همچنین، جلب حمایت کاربران از روش خود در مبارزه با سانسور به راه انداخته است. در این کمپین، تا 20 مهرماه، کاربران درباره غذایی که قبلاً از چیلیوری سفارش داده یا جدیداً سفارش می‌دهند، نظرات خود را در وب‌سایت یا اپلیکیشن آن منتشر می‌کنند و به این ترتیب در یک قرعه کشی شرکت داده می‌شوند. 5 نفر از برندگان این قرعه کشی در یک مهمانی ویژه با میزبانی چیلیوری به رستوران گردان برج میلاد خواهند رفت تا یک شام به یادماندنی را در کنار گپ و گفت با مهراب قاسم خانی تجربه کنند.

علاقه‌مندان با شرکت در کمپین «سانسور نکنیم» می‌توانند نظر خود را درباره تجربه سفارش غذا از چیلیوری، در وب‌سایت یا اپلیکیشن آن به اشتراک بگذارند و برنده یک شام جذاب با حضور مهراب قاسم خانی در رستوران گردون برج میلاد باشند.

علاقه‌مندان برای شرکت در این کمپین می‌توانند روی لینک سانسور نکنیم کلیک کنند.

ویدیوی حمایت مهراب قاسم خانی از کمپین «سانسور نکنیم» چیلیوری

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

چیلیوری

چیلیوری به وجود آمده که سفارش غذا را سریعتر و راحتتر کند. ما مجموعه‌ای از بهترین و مناسب‌ترین رستوران‌های ایران را کنار هم جمع کرده‌ایم و منوی به‌روز و متنوعشان را به همراه تصویر غذاها همچنین نظرات کاربران درباره رستوران ها به شما نشان میدهیم.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]