کد: 13970523311368527

کاربردهای تاور کرین پتن فرانسه و ساخت انواع سازه‌های بلند

تاور کرین پتن در ساخت بلندترین ساختمان ویتنام

کد: 13970523311368527

https://goo.gl/1R4gDu

، کرج , (اخبار رسمی): تاور کرین پتن فرانسه جهت ساخت یکی از بلندترین ساختمان‌های آسیا به کار گرفته شده‌است. این ساختمان که در شهر هوشی مین ویتنام واقع شده، قرار است ارتفاعی معادل 461.5 متر داشته باشد. پیمانکار این پروژه برای ساخت این ساختمان بلندمرتبه چهار جرثقیل برجی Potain را در این پروژه مستقر کرده‌است.

تاور کرین پتن در ساخت بلندترین ساختمان ویتنام
استفاده از تاور کرین پتن در ساخت یکی از بلندترین ساختمانهای آسیا

بااستفاده از جرثقیل‌های با ظرفیت بالا، مانند تاورکرین پتن، توسعه‌دهندگان می‌توانند طبقه‌های بیشتری را درطول زمان ساخت بسازند و این بدان معنا است که هزینه کمتری بابت اجاره تاور کرین پرداخت خواهند کرد

این ساختمان در پارک مرکزی Vinhomes، در منطقه‌ی مسکونی پیشرفته در هوشی مین سیتی واقع شده و نزدیک به رودخانه سایگون است. این ساختمان دارای واحدهای خدماتی، هتل و فروشگاه‌های خرده فروشی است که دارای مجموع مساحت 141.200 متر مربع، از جمله سه زیرزمین است. جرثقیل Potain مستقر شده برای احداث این ساختمان، از ناوگان Coteccons، عرضه شده و توسط شرکت Potain ارائه شده‌است.

هو ون تائو (Ho Van Thao)، مدیر پروژه Coteccons، شرکت که دارای جرثقیل است، از بهره‌وری بالای این دو تاورکرین پتن اظهار خوشنودی کرد و گفت: «ما از سرعت و کارایی جرثقیل‌های برجی Potain تحت تاثیر قرار گرفته‌ایم. عملیات فوق‌العاده‌ی آنها به ما کمک کرد تا روزانه به میزان سه طبقه پیشرفت داشته‌باشیم و به این ترتیب به ما کمک کرد که پروژه را قبل از برنامه به پایان برسانیم.»

ویژگی‌های تاورکرین Potain MR 418

درحال حاضر در جهان از این نوع تاورکرین پتن جهت ساخت چندین ساختمان فوق‌العاده دیگر استفاده می‌شود که می‌توان به یک سری از مجتمع‌های مسکونی در شهر نیویورک و بزرگترین و جدیدترین مجتمع پالم جمیرا در دبی، امارات متحده عربی، سومان داس و... اشاره کرد. مدیر فروش شرکت Manitowoc در ویتنام در مورد این تاور کرین معتقد است که جرثقیل پتن MR 418 می‌تواند بخش ساخت و ساز بلندپایه در آسیا را تغییر دهد.

سومان گفت: «با پیشرفت‌های اخیر، تمرکز همیشه بر این است که شما بتوانید پروژه‌ی خود را به سرعت انجام دهید. با استفاده از جرثقیل‌هایی با ظرفیت بالا، مانند Potain MR 418، توسعه‌دهندگان می‌توانند طبقه‌های بیشتری را در طول زمان ساخت بسازند و این بدان معنا است که هزینه‌ی کمتری بابت اجاره تاور کرین پرداخت خواهند کرد. من فکر می‌کنم بسیاری از مردم به سرعت و کارایی این جرثقیل‌ها اشاره خواهند کرد و تعجب می‌کنند که چگونه این فناوری این‌گونه توسعه یافته‌است.»

تاورکرین Potain MR 418 طراحی شده برای ساخت‌ و سازهای بلند

در این پروژه جرثقیل برجی MR 418 بارهای تا 24 تن را بارگیری می‌کرد که بازوی عامل (جیب) آن به میزان 50 متر از حداکثر 60 متر نصب شده بود. تاورکرین MR 418 اولین بار در سری جدیدی از پرچین‌های جرثقیل لودر پوتن بکار گرفته شده بود و بطور خاص با ساخت‌وسازهای بلند طراحی شده‌است.

مکانیسم لرزش و جابجایی جرثقیل به صورت منحصر به فرد در داخل ضد جت نصب می‌شود که میزان فضای اشغال شده در محل را کاهش می‌دهد و مونتاژ آنها را ساده می‌کند. لودر 150 ولت VVF با 110 کیلو ولت، باعث می‌شود سرعت لرزش فوق‌العاده جرثقیل، از 1 دقیقه و 15 ثانیه به سمت عمودی حرکت کند.

هو ون تائو گفت: « جرثقیل برجی Potain MR 418 کیفیت بالا، ثبات و ایمنی ارائه می‌دهد. اگر ما پروژه‌های برج‌سازی دیگری را در شهر هوشی مین یا هانوی برنده شویم، از این تاورهای فوق‌العاده، مجدداً استفاده خواهیم کرد. کامیون MR 418 در واقع دو جرثقیل MCT 205 است که در کارخانه Potain در Zhangjiagang چین ساخته شده‌است. در این پروژه جرثقیل MCT 205 بارهای تا 10 تن را بارگیری کرد."

خرید و فروش تاور کرین پتن از نمایندگی اصلی

شرکت تاورکرین سپهرکرین معتبرترین مرکز تاور کرین پتن فرانسه بوده که بدلیل واردات مستقیم و بدون واسطه، به فروش تاورکرین با ارزان‌ترین قیمت و خدمات پس از فروش می‌پردازد. همچنین این مرکز خدمات دیگری شامل: اجاره تاور کرین ، مونتاژ و دمونتاژ جرثقیل برجی‌، تامین قطعات تاورکرین، افزایش ارتفاع با سکشن‌های ارتفاعی، حمل و نصب تاورکرین با گارانتی و... را نیز در اختیار مشتریان خود قرار می‌دهد. علاقه‌مندان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر و اطلاع از قیمت‌های تاورکرین پتن فرانسه با شرکت تاورکرین سپهر کرین به آدرس اینترنتی www.sepehrcrane.ir مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

تاورکرین سپهرکرین

شرکت تاور کرین سپهر کرین سالها پیش با هدف واردات تاور کرین پتن فرانسه به داخل کشور شروع بکار کرد. این مرکز مهمترین هدف خود را حذف واسطه‌ها در خرید و فروش تاور کرین میدانست. زیرا در این صورت قیمت تمام شده برای مشتریان اجاره کننده جرثقیل برجی بسیار کاهش می‌یافت.