کد: 13970802323698527

جدیدترین تکنولوژی‌های جهانی به‌کار رفته در کامیون جرثقیل و جرثقیل برجی

کد: 13970802323698527

https://goo.gl/nwteZd

، کرج , (اخبار رسمی): جدیدترین کامیون جرثقیل Grove GMK4090 برای اولین بار در استرالیا و در کنفرانس بین‌المللی CICA 2018 معرفی خواهد شد. کنفرانس بین‌المللی CICA با شعار «دست اندرکاران: شکل دادن به آینده» به متخصصان و اساتید صنعت کمک می‌کند تا راه‌حل‌ها و استراتژی‌های آینده را با همکاری یکدیگر بیابند.

جدیدترین کامیون جرثقیل Grove GMK4090
خرید و فروش و اجاره انواع جدیدترین کامیون جرثقیل ، جرثقیل برجی و تاورکرین

خرید یا اجاره انواع جرثقیل برجی و کامیون جرثقیل از مراکز معتبر این امکان را می‌دهدکه علاوه بر بهره‌مندی از کیفیت بالا، خدماتی ویژه نظیر: حمل و نصب با گارانتی، بیمه نامه، خدمات پس از فروش و... بدهد

کنفرانس بین‌المللی CICA 2018 مکانی برای به اشتراک گذاری دانش، ایجاد ایده‌های جدید و سرعت بخشیدن به صنعتی حرفه‌ای در زمینه‌های گوناگون بخصوص تاور کرین است. این رویداد که توسط شورای صنایع دریایی استرالیا برگزار می‌شود، از 17 تا 19 اکتبر در مرکز کنوانسیون و نمایشگاه ملبورن برگزار می‌شود.

جدیدترین کامیون جرثقیل Grove GMK4090 ساخت شرکت Manitowoc، بهترین در کلاس خود بوده و اولین بار در رویداد CICA 2018 امسال رونمایی خواهد شد.

ویژگی‌های جدیدترین کامیون جرثقیل

کامیون جرثقیل چهار محور جدید یک جرثقیل سبک وزن و انعطاف‌پذیر با حداکثر ظرفیت 90 تن است. طراحی جمع‌و‌جور کار کردن با آن زا در سایت‌های کار محدود بسیار آسان کرده است. این جرثقیل با ارائه مانیتور جدید MAXbase، سیستم نامتقارن outrigger، انعطاف‌پذیری بیشتر و افزایش نمودار بار امکانات بسیار کاربردی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. کامیون جرثقیل GMK4090 دارای یک طراحی مدرن و جمع‌وجور است که تاکید بر قابلیت حرکت و مانور دارد.

Neil Hollingshead، مدیر فروش جرثقیل‌های متحرک Manitowoc Cranes Australia می‌گوید: «GMK4090 با توجه به مشخصات جاده‌ای جرثقیل و ویژگی‌های سفر، یک گزینه عالی برای الزامات وزن محوری است. این کامیون جرثقیل می‌تواند 9.1 تن بار را به محل کار منتقل کند. همچنین در هر محور مجاز به حمل 12 تن بار و تا 43 تن محدودیت برای میزان بار محوری دارد. GMK4090 می‌تواند بدون نیاز به کامیون پشتیبانی به میزان زیادی کار کند. ما منتظر هستیم تا CREA امسال را به مشتریان خود نشان دهیم. ما در رویداد CICA 2018 استرالیا در غرفه‌های 11، 12 و 13 حضور خواهیم داشت.»

کامیون جرثقیل GMK4090 می‌تواند در انواع ساخت و سازها و کمک به جرثقیل‌های برجی به کار رود.

خصوصیات منحصربفرد کامیون جرثقیل Grove GMK4090

- دارای بهترین جدول بارگیری
- ابعاد کوچک
- طرح رونق پنج بخش MEGAFORM
- مفهوم موتور تنها با موتور نهایی تیر 4
- کابین جدید حامل راحت
- سیستم کنترل جرثقیل CCS
- بهبود گشت و گسترش رونق
- تعلیق MEGATRAK
- TWIN-LOCK سیستم رونق رینگ

علاقه‌مندان جهت اجاره یا خرید انواع کامیون جرثقیل می‌توانند با تاورکرین سپهرکرین تماس بگیرید.

 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

تاورکرین سپهرکرین

شرکت تاور کرین سپهر کرین سالها پیش با هدف واردات تاور کرین پتن فرانسه به داخل کشور شروع بکار کرد. این مرکز مهمترین هدف خود را حذف واسطه‌ها در خرید و فروش تاور کرین میدانست. زیرا در این صورت قیمت تمام شده برای مشتریان اجاره کننده جرثقیل برجی بسیار کاهش می‌یافت.

منتشر شده در سرویس:

صنعت و تولید