اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970523311469408

گفت‌وگو با رضا پورملکی، مدیرفروش ابرایران

ابرایران، ارائه دهنده سیستم‌های مدیریت کسب و کار یکپارچه

کد: 13970523311469408

https://goo.gl/QhU5hz

، تهران , (اخبار رسمی): با توجه به پیشرفت روزافزون تکنولوژی، فرایندهای مدیریتی نیز دچار تحول شدند. یکی از ابزارهای مدیریتی که دستخوش تغییرات زیادی قرار گرفته‌،سیستم‌های مدیریت کسب و کار است. ابرایران سیستمی مبتنی بر رایانش ابری است که به صورت بسته منعطف نرم افزاری در اختیار کسب‌وکارها قرار میگیرد.

ابرایران، ارائه دهنده سیستم‌های مدیریت کسب و کار یکپارچه
ابرایران، ارائه دهنده سیستم‌های مدیریت کسب و کار یکپارچه

رضا پورملکی، مدیر فروش و عضوی از هیئت مدیره شرکت ابرایران در پاسخ به سؤالی که در رابطه با وظایف مجموعه‌ی ابرایران مطرح شد، پاسخ داد: « ابرایران از سال ۱۳۸۸ فعالیت خود را در این زمیه آغاز کرده‌است. این مجموعه با هدف ارتقاء سطح کیفیت خدمات و تکیه بر مفاهیم ERP و نگاه ۳۶۰ درجه به فرآیندهای کسب‌وکار قصد دارد تا بیش از پیش فرایندهای کسب‌وکار را تسهیل کند.»

پورملکی در پاسخ به سؤالی در مورد الکامپ 97 افزود: « الکامپ از دید من خوب بود و استقبال مردمی نیز بسیار بالا بود که موجب خوشحالی تمامی کسب‌وکارها شد.» 

وی در پاسخ به سؤالی در مورد دستاورد‌های الکامپ ۹۷ برای ابرایران افزود:« الکامپ ۹۷ توانست در برقراری ارتباطات فعال با افراد و سایر کسب‌وکارها کمک بزرگی به ابرایران بکند.»

مدیرفروش ابرایران در مورد مهمترین برنامه‌های ابرایران در آینده گفت: «ابرایران به منظور تسهیل هرچه بیشتری فرایندهای مدیریتی قصد دارد تا BPMS و هوش تجاری BI را در کنار ERP قرار دهد تا تحولی در فرایند مدیریت ، تجزیه و تحلیل کسب و کار ایجاد کند.»

علاقه‌مندان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت ابرایران به آدرس abriransystem.ir و صفحه‌ی رسمی این شرکت در اینستاگرام مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

ابرایران

ابرایرون تولید کننده و ارائه دهنده راهکارهای نرم افزاری یکپارچه مبتنی بر رایانش ابری کار خود را با ثبت شرکت علم پیشرو مهراد در سال 1388 و طراحی نرم افزار های سفارشی آغاز کرد. در طول این سالها، با استفاده از تجربیات دیگر همکاران در زمینه نرم افزار و همچنین بهره گیری از تجربیات و کمکهای مشاوران مالی و صنعتی،رعایت استانداردهای روز و مشتری مداری وبا توجه به تخصص پرسنل مجرب این مجموعه کارنامه ی موفقی از شرکت بر جای گذارده است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]