اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 14000324517839408

ابرآیرون استخدام می‌کند

کد: 14000324517839408

https://bit.ly/3qK79GF

، تهران , (اخبار رسمی): شرکت ابرآیرون برای تکمیل نیروی انسانی خود از میان واجدین شرایط برای سمت توسعه دهنده نرم افزار استخدام می‌کند.

ابرآیرون استخدام می‌کند
ابرآیرون استخدام می‌کند

شرکت ابرآیرون با هدف تکمیل کادر فنی، از کلیه متخصصین و واجدین شرایط که علاقه‌مند به فعالیت در محیطی حرفه‌ای و صمیمی هستند دعوت می‌کند

شرکت ابرآیرون با هدف تکمیل کادر فنی، از کلیه متخصصین و واجدین شرایط که علاقه‌مند به فعالیت در محیطی حرفه‌ای و صمیمی هستند دعوت می‌کند با پرکردن فرم استخدام با کلیک در اینجا ، نسبت به درخواست استخدام خود اقدام کنند.

مهارت‌های مورد نیاز برای توسعه دهنده نرم افزار :

1- php

2- laravel

افراد واجد شرایط می‌توانند فرم همکاری را در سایت شرکت https://abriron.com/ تکمیل و یا به رزومه خود را به ایمیل [email protected] ارسال کنند تا پس از بررسی صلاحیت‌های فردی و تطابق آن با اهداف و برنامه‌های کاری شرکت، برای مصاحبه و دعوت به همکاری با آن‌ها تماس گرفته شود.

شرکت ابرآیرون  ارائه دهنده نرم افزار های مدیریت کسب و کار در ایران است. این شرکت فعالیت خود را از سال 1388 آغاز کرده و با داشتن سال ها تجربه یکی از شرکت‌های فعال در صنعت آی تی است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

ابرایران

ابرایرون تولید کننده و ارائه دهنده راهکارهای نرم افزاری یکپارچه مبتنی بر رایانش ابری کار خود را با ثبت شرکت علم پیشرو مهراد در سال 1388 و طراحی نرم افزار های سفارشی آغاز کرد. در طول این سالها، با استفاده از تجربیات دیگر همکاران در زمینه نرم افزار و همچنین بهره گیری از تجربیات و کمکهای مشاوران مالی و صنعتی،رعایت استانداردهای روز و مشتری مداری وبا توجه به تخصص پرسنل مجرب این مجموعه کارنامه ی موفقی از شرکت بر جای گذارده است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

کار و استخدام