اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970530312559073

کمپین دیجیتال، بازاریابی مدرن

کد: 13970530312559073

https://goo.gl/oaVMgn

، تهران , (اخبار رسمی): سودآورترین سبک بازاریابی کسب‌وکارهای مدرن است که با ارائه‌ی طیف وسیعی از رویکردهای اینترنتی و فناوری دیجیتال، به شما کمک می‌کند اهداف شرکت را محقق کنید.

کمپین دیجیتال، بازاریابی مدرن
کمپین دیجیتال، بازاریابی مدرن

 تفاوت اصلی کمپین‌های دیجیتالی و کمپین‌های سنتی در همین نوع رویکرد بازاریابی درونگرا است که منجر به استفاده از ابزارهای مختلف می‌شود

کمپین دیجیتال چیست و چرا بازاریابی دیجیتال ضروری است؟

بازاریابی دیجیتال مهمترین و عملی‌ترین روش بازاریابی در کسب‌و‌کارهای مدرن است که کار آنها بر بستر اینترنت و به صورت آنلاین انجام می‌شود. دیجیتال مارکتینگ طیف وسیعی از فعالیت‌ها و ابزارها را در اختیار کسب‌وکارها قرار می‌دهد که به کمک فعالیت‌های اینترنتی و استفاده از فناوری‌های دیجیتال به شرکت‌های بزرگ و کوچک کمک می‌کند تا اهداف کوتاه‌مدت و بلند‌مدت خود را تحقق بخشند و به سودآوری بیشتری برسند.

برای بازاریابی دیجیتال نمی‌توان تعریف مشخص و دقیقی در نظر گرفت چرا که گستره‌ی وسیعی از فعالیت‌ها و ابزارها را در بر می‌گیرد و بیشتر به عنوان یک مفهوم کلی تلقی می‌شود که به صورت جامع می‌توان گفت دیجیتال مارکتینگ یعنی استفاده از رویکردها و فعالیت‌ها با استفاده از ابزاری مدرن برای دستیابی و ارتباط با مصرف کنندگان بالقوه.

کمپین‌های دیجیتال در واقع اصول کلی بازاریابی سنتی را دارند و زیر مجموعه‌ی آن محسوب می‌شوند اما در رویکرد و استفاده از ابزارها بسیار متفاوت و با فاصله وسیع‌تر عمل می‌کنند و رویکرد آن‌ها به صورت بازاریابی درونگرا است. مهمترین زیر مجموعه‌ی دیجیتال مارکتینگ بازاریابی اینترنتی است که گاهی آن را با بازاریابی دیجیتالی اشتباه می‌گیرند اما ابزارهای راه‌اندازی کمپین دیجیتال تنها به استفاده از بهینه‌سازی موتورهای جستجو (سئو)، ایمیل مارکتینگ و تبلیغات بنری محدود نمی‌شود. در بازاریابی دیجیتال علاوه بر دامنه‌ای که تجارت اینترنتی پیش روی آن می‌گذارد از کانال‌های دیگری نظیر پیام کوتاه، سیستم‌های کد دستوری USSD، آگهی‌های دیجیتالی تلوزیونی و بیلبوردهای الکترونیکی نیز می‌توان استفاده کرد که می‌توان در هر یک از این کانال‌ها و یا در بستر اینترنت از رویکرد بازرایابی درونگرا استفاده کرد.

تفاوت اصلی کمپین‌های دیجیتالی و کمپین‌های سنتی در همین نوع رویکرد بازاریابی درونگرا است که منجر به استفاده از ابزارهای مختلف می‌شود. در بازاریابی درونگرا برخلاف روش‌های سنتی، این مشتری است که به دنبال خدمات می‌گردد و از این منظر مخاطبین بالقوه شناسایی و جذب می‌شوند و برای این کار روش‌های مختلفی وجود دارد.

علاقه‌مندان جهت آشنایی بیشتر با کمپین دیجیتال و روش‌های بازاریابی می‌توانند به وبیما، ارائه‌دهنده روش‌های هوشمند برندینگ دیجیتال و طراح کمپین‌های تبلیغاتی مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

وبیما

رویکرد آژانس دیجیتال مارکتینگ وبیما بازاریابی نتیجه گراست. فرقی ندارد کسب و کار شما از چه نوعی باشد سنتی یا مدرن، تازه تاسیس یا بزرگ و با تجربه؛ ایده‌ی ما رشد تجارت شماست. وبیما با مشاوره تخصصی و ارائه تمام آنچه در مسیر بازاریابی نیاز دارید، نظیر خدمات دیجیتال مارکتینگ و آموزش پرسنل شما، در راستای اهداف سازمانی شما گام برمی‌دارد. ما به تجربه و تخصص خود در زمینه مشاوره کسب‌وکار و بازاریابی دیجیتال می‌بالیم و همواره پشتیبان مشتریان خود بوده‌ایم.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

تبلیغات و روابط عمومی