اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970601312867183

ارستر و سرج ارستر، صاعقه گیر در مقابل رعد و برق

کد: 13970601312867183

https://goo.gl/3X8FCr

، تهران , (اخبار رسمی): سرج ارستر (surge arrester) یا ارستر از وسایل ایمنی و محافظتی است که برای هدایت موج‌های ولتاژ ضرب‌ه‏ای به زمین و جلوگیری از ورود آنها به ایستگاه‌های انتقال و توزیع نیرو استفاده می‌شود . کاربرد ارستر را می‌توان در جلوگیری از صدمه به دستگاه در برابر صاعقه نیز در نظر داشت.

ارستر و سرج ارستر ، صاعقه گیر در مقابل رعد و برق
ارستر - کاربرد ارستر - سرج ارستر

سرج ارستر یک وسیله‌ی الکتریکی است که برای محافظت از وسایل الکتریکی در مقابل جریان و ولتاژ غیر عادی استفاده می‌شود

سرج ارستر (surge arrester) یا ارستر از وسایل ایمنی و محافظتی است که برای هدایت موج‌های ولتاژ ضرب‌ه‏ای به زمین و جلوگیری از ورود آنها به ایستگاه‌های انتقال و توزیع نیرو استفاده می‌شود و معمولاً در انتهای خط انتقال و در ورودی ترانس‌ها نصب می‏‌شود. کاربرد ارستر را می‌توان در جلوگیری از صدمه به دستگاه در برابر صاعقه نیز در نظر داشت.

ولتاژ شکست الکتریکی یک ارستر باید کمتر از ولتاژ شکست الکتریکی ایزولاسیون لایه تجهیزات نصب شده در پست باشد. این قطعه از بهترین و با کیفیت‌ترین وسیله‌ها است. سرج ارستر یک وسیله‌ی الکتریکی است که برای محافظت از وسایل الکتریکی در مقابل جریان و ولتاژ غیر عادی استفاده می‌شود.

دسته‌بندی ارستر:

ارسترهای کلاس B  یا کلاس І

ارسترهای کلاس c  یا کلاس ІІ

ارسترهای کلاس B+C  یا کلاس ІІ + І

ارسترهای کلاس D

ارسترهای دیتا و مخابراتی

ارستر فتوولتاییک

علاقه‌مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر و مشاهده محصولات ارستر می‌توانند به سایت شرکت پیمان الکتریک، ارائه دهنده ارستر با برندهای متفاوت در ایران مراجعه کنند.

شایان ذکر است که علاقه‌مندان برای خرید سرج ارستر و برقگیر مورد نظر خود می‌توانند با کارشناسان پیمان الکتریک به شماره‌ 33993009-021 تماس حاصل کرده و سرج ارستر و برقگیر مورد نیاز خود را با بهترین کیفیت و قیمت مناسب تهیه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

بازرگانی پیمان الکتریک

واردات و پخش تجهیزات برق صنعتی

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]