اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970604313407639

داربستان اولین و تنها مرجع داربست ایران

کد: 13970604313407639

https://goo.gl/KDiRnA

، تهران , (اخبار رسمی): یکی از مهمترین بخش‌های صنعت ساخت‌وساز داربست است مشکلات این حوزه بسیار است. از قیمت و نحوه خدمات داربست گرفته تا لوله و لوازم داربست، داربستان به عنوان تنها مرجع داربست ایران سعی دارد تا بتواند مشکلات این حوزه را به حداقل ممکن برساند.

داربستان اولین و تنها مرجع داربست ایران
مرجع داربست ایران

در این مقاله برخی از خدمات داربستان معرفی می‌شود.

خدمات نصب و اجاره داربست در سراسر کشور

داربستان توانسته است با جذب بیش از 300 شرکت داربستی در سراسر کشور نیاز مشتریان را برآورده سازد مشتریان از طریق اپلیکیشن و وبسایت داربستان می‌توانند درخواست خدمات داربست دهند. در داربستان مشتریان می‌توانند هر اطلاعاتی از قیمت گرفته تا جنس و نحوه اجرای داربست را به دست آورند.

خدمات به شرکت‌های ارائه دهنده داربست

شرکت‌های خدمات‌دهنده داربست در داربستان روز به روز در حال افزایش هستند. این بستر تخصصی داربست سبب شده تا تولیدکنندگان برتر لوازم داربستی بتوانند محصولات خود را به این شرکت‌ها معرفی کنند.

خدمات به استادکاران و کارگران حوزه داربست

یکی از مشکلات کارگران و استادکاران این حوزه که به صورت روزمزد فعالیت می‌کنند نبود مرجعی مناسب است که بتواند پس از پایان پروژه آنها را به شرکت‌های دیگر به عنوان آماده به کار معرفی کند داربستان در طی این مدت کوتاه توانسته نام آشنایی برای کارگران و استادکاران حوزه داربست باشد. البته در راستای حفظ ایمنی و جان کارگران نیز فعالیت‌هایی صورت گرفته که می‌توان به ارائه مطالب به روز و مفید در این حوزه و حمایت از برگزاری دوره‌های آموزشی برای آنها می‌توان اشاره کرد.

معرفی راهکارهای استاندارد و جدید

حوزه داربست در ایران بسیار سنتی است و هنوز تغییر خاصی در آن شکل نگرفته هر سال به تعداد مرگ و میر ناشی از جنس نامرغوب این داربست‌ها افزوده می‌شود (البته این یکی از دلایل آن محسوب می‌شود) به همین دلیل داربستان از شرکت‌های تولیدکننده داربست‌های نوین حمایت می‌کند و در تلاش است تا تحولی نو در این حوزه صورت بگیرد.

داربستان در اعیاد و ماه محرم خدمات ویژه‌ای را برای کاربران خود در نظر گرفته است علاقه‌مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به سایت این شرکت مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

داربستان

داربستان مرجع تخصصی خدمات در حوزه صنعت ساختمان و داربست

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

مسکن و ساختمان