اطلاعات تماس
  • 021660*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970605313449043

کسب گواهی انطباق با استانداردهای اتحادیه اروپا CE توسط پوشش‌های نانو ساختار

دریافت گواهی‌نامه انطباق با استانداردهای اتحادیه اروپا CE

کد: 13970605313449043

https://goo.gl/K2wA1A

، تهران , (اخبار رسمی): در راستای هدف گذاری شرکت پوشش‌های نانو ساختار که به دست آوردن سهمی از بازار جهانی در حوزه سیستم‌های لایه‌نشانی تحت خلأ است درخواست گواهینامه CE که به همت ارزیابی ستاد نانو برگزار شد، شرکت دانش‌بنیان پوشش‌های نانو ساختار مفتخر به دریافت گواهی‌نامه انطباق با استانداردهای اتحادیه اروپا CE شد.

کسب گواهی انطباق با استانداردهای اتحادیه اروپا CE توسط پوشش های نانو ساختار
گواهی نامه انطباق با استانداردهای اتحادیه اروپا CE

شرکت دانش بنیان پوشش‌های نانو ساختار با بیـش از 20 سال تجـربه در زمـینه طـراحــی و سـاخت انــواع سیستم‌های لایه نشانی در خلأ و اسپاترینگ به یکی از شرکت‌های فعال در این حوزه تبدیل شده است

به نقل از روابط عمومی شرکت دانش‌بنیان پوشش‌های نانو ساختار این مجموعه در راستای هدفگذاری شرکت پوشش‌های نانو ساختار که بدست آوردن سهمی از بازار جهانی در حوزه سیستم های لایه‌نشانی تحت خلأ می‌باشد درخواست گواهینامه CE، مفتخر به دریافت گواهی نامه انطباق با استانداردهای اتحادیه اروپا CE شد.

در این رویداد که به همت ارزیابی ستاد نانو در روز 30 فروردین ماه سال جاری در مکان برگزاری رویداد برگزار شد. شرکت دانش‌بنیان پوشش‌های نانو ساختار از میان شرکت‌کنندگان، پس از بررسی و ارزیابی کارشناسان و با رعایت استاندارد شاخص‌هایی همچون تولید محصولات با کیفیت، شایسته دریافت گواهی‌نامه انطباق با استانداردهای اتحادیه اروپا CE شد.

شرکت دانش‌بنیان پوشش‌های نانو ساختار با بیـش از 20 سال تجـربه در زمـینه طـراحــی و سـاخت انــواع سیستم‌های لایه‌نشانی در خلأ، سیسم اسپاترینگ تک کاتده, دستگاه پوشش دهی کربنی, اسپاترینگ ,لایه نشانی, میکرو آنالیز, تبخیر حرارتی, لایه‌نشانی با لیزر پالسی، لایه‌نشانی به روش pvd، لایه‌نشانی به روش کند و پاش، لایه‌نشانی به روش اسپری، لایه‌نشانی pld، لایه‌نشانی تبخیر حرارتی، لایه‌نشانی به روش اسپاترینگ، لایه‌نشانی کربن تحت خلاء و سیستم لایه‌نشانی رومیزی تحت خلاء در ایران است. این شرکت فعالیت خود را از سال 85 آغاز کرده و به یکی از شرکت‌های فعال در این حوزه تبدیل شده است.

 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت پوشش های نانو ساختار

شرکت پوشش های نانو ساختار بزرگترین تولید کننده تجهیزات لایه نشانی تحت خلا در خاور میانه به شمار می رود و محصولات این شرکت بویژه سیستم اسپاترینگ تک کاتده و دستگاه پوشش دهی کربنی که برای آماده سازی نمونه های میکروسکوپ الکترونی و میکروآنالیز کاربرد دارند با اقبال جهانی مواجه شده اند و به سراسر جهان از جمله کشورهای استرالیا و نیوزلند، هلند، انگلستان، روسیه، پرتغال، ایتالیا، چین و استونی صادر می شوند.

اطلاعات تماس
  • 021660*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

تبلیغات و روابط عمومی