اطلاعات تماس
  • 021660*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970714320299043

اعطاء اولین گواهینامه کیفیت به شرکت پوشش‌های نانو ساختار

کد: 13970714320299043

https://goo.gl/7EojPS

، تهران , (اخبار رسمی): با حضور سورنا ستاری؛ معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری و نیره پیروزبخت؛ رئیس سازمان ملی  استاندارد، دستگاه اسپاترینگ رومیزی تک کاتده (DSR1) و دستگاه اسپاترینگ رومیزی سه کاتده (DST3) شرکت پوشش‌های نانوساختار، گواهینامه کیفیت تأیید نوع و تطابق تولید (COP) و گواهینامه تطابق کالا (COC) دریافت کرد.

اعطاء اولین گواهینامه  کیفیت به شرکت پوشش های نانو ساختار
دریافت اولین گواهینامه کیفیتِ تأیید نوع و تطابق تولید (COP) و گواهینامه تطابق کالا (COC)

احمد مهدوی؛ مدیرعامل شرکت پوشش‌های نانوساختار درباره اهمیت این گواهینامه‌ها در حوزه فناوری های نوین می‌گوید: در حوزه فناوری‌های نوین، برای صادرات محصولات داشتن گواهینامه‌های معتبر اهمیت زیادی دارد

شرکت پوشش های نانوساختار موفق به دریافت اولین گواهینامه کیفیتِ تأیید نوع و تطابق تولید (COP) و گواهینامه تطابق کالا (COC) از سازمان ملی استاندارد شد. با حضور سورنا ستاری؛ معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری و نیره پیروزبخت؛ رئیس سازمان ملی  استاندارد، دستگاه اسپاترینگ رومیزی تک کاتده (DSR1) و دستگاه اسپاترینگ رومیزی سه کاتده (DST3) شرکت پوشش های نانوساختار، گواهینامه کیفیت تأیید نوع و تطابق تولید (COP) و گواهینامه تطابق کالا (COC) دریافت کرد.

گواهینامه‌های COP و COC از سوی مرجع بازرسی کننده کالا به محصولات واجد شرایط داده می‌شود تا امکان صادرات آ نها فراهم شود. فرآیند اعطاء این گواهینامه‌ها ماحصل همکاری معاونت علمی و فناوری و سازمان ملی استاندارد برای تسهیل صادرات محصولات شرکت‌های دانش بنیان است.

احمد مهدوی؛ مدیرعامل شرکت پوشش های نانوساختار درباره اهمیت این گواهینامه‌ها برای توسعه کسب وکار شرکت‌های فعال در حوزه فناوری‌های نوین می‌گوید: در حوزه فناوری‌های نوین، برای صادرات محصولات داشتن گواهینامه‌های معتبر اهمیت زیادی دارد و بدون این گواهینامه‌ها شرایط برای فروش و صادرات بسیار دشوار می‌شود. در شرایط فعلی گرفتن گواهینامه‌های بین‌المللی مستلزم هزینه بالا و صرف زمان طولانی است. از این رو ضرورت وجود ساز وکاری برای اعطاء گواهینامه‌های کیفیت در داخل کشور که اعتبار  بین‌المللی داشته باشند، به شدت احساس می‌شد. این گواهینامه‌ها در داخل کشور صادر شده و در عین حال اعتبار بین‌المللی دارند؛ بنابراین اخذ چنین گواهینامه‌هایی مسیر صادرات محصولات تولید داخل را در بازارهای جهانی هموار می‌کند. علاوه بر این شرکت، دو شرکت غیرنانویی نیز موفق به دریافت این گواهینامه‌ها شدند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت پوشش های نانو ساختار

شرکت پوشش های نانو ساختار بزرگترین تولید کننده تجهیزات لایه نشانی تحت خلا در خاور میانه به شمار می رود و محصولات این شرکت بویژه سیستم اسپاترینگ تک کاتده و دستگاه پوشش دهی کربنی که برای آماده سازی نمونه های میکروسکوپ الکترونی و میکروآنالیز کاربرد دارند با اقبال جهانی مواجه شده اند و به سراسر جهان از جمله کشورهای استرالیا و نیوزلند، هلند، انگلستان، روسیه، پرتغال، ایتالیا، چین و استونی صادر می شوند.

اطلاعات تماس
  • 021660*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

صنعت و تولید