اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970606313525652

چرا به مشاور کسب‌وکار نیاز داریم؟

کد: 13970606313525652

https://goo.gl/RD5mG2

، رشت , (اخبار رسمی): چرا به مشاور کسب و کار نیاز داریم؟ مشاوران صاحب دارایی ارزشمندی هستند که بسیاری از مدیران تازه کار آن را ندارند و آن تجربه است!

چرا به مشاور کسب و کار نیاز داریم؟
چرا به مشاور کسب‌وکار نیاز داریم؟

براساس آمارها سالانه ۵۸۷۰۰۰ کسب‌وکار جدید در آمریکا ایجاد می‌شوند و تنها نیمی از آنها بعد از ۵ سال به کار خود ادامه می‌دهند و فقط یک سوم از آنها بعد از ۱۰ سال زنده می‌مانند. اما راه‌هایی برای افزایش شانس بقا وجود دارد. کار کردن با یک مشاور و متخصص در حوزه کسب‌وکار به موفقیت مدیران کمک شایانی خواهد کرد.

در این مقاله به ۵ دلیل اصلی استفاده از مشاور کسب‌و‌کار پرداخته خواهد شد:

۱- به کمک مشاوران، آمارهای رایج را می‌توان تغییر داد

میزان بقای کسب‌و‌کارهای جدید به شدت کارآفرینان را می‌ترساند، اما با داشتن یک مشاور در کنار خود این آمار و ارقام می‌تواند تغییر کند. براساس آمار ups store 70 درصد از کسب‌و‌کارهای دارای مشاور بیش از ۵ سال زنده می‌مانند.

صاحبان کسب‌وکارهای کوچک اغلب اوقات  تجربه کافی  را در اختیار نداشته و کسب تجربه برای داشتن شرکتی موفق، نیازمند زمان و پول زیادی است. مشاور این امکان را می‌دهد که از تجربه او برای رشد کسب‌وکارتان استفاده کنید.

طبق نظرسنجی مجله کسب و کار هاروارد روی ۴۵ مدیر اجرایی که با مشاور ارتباط داشتند نتایج زیر به دست آمد:

۸۴% از آنها گفتند که از اشتباهات هزینه‌بر، اجتناب شده و به سرعت در کارهای‌شان  مهارت یافته‌اند.

۶۹% با کمک مشاوران توانستند تصمیم‌های بهتری بگیرند.

%۷۱ درصد از آنها عملکرد شرکت‌شان بهبود یافت.

۲- دریافت حمایت و انگیزه از مشاور بسیار ارزشمند است

این مورد شاید مهم‌ترین دلیل وجود مشاور باشد، راه‌اندازی یک کسب و کار کوچک یا متوسط به این معنی است که شما رئیسی ندارید که انگیزه دهد و همه می‌دانیم این مورد چقدر در موفقیت مهم و حیاتی است! یک مشاور همیشه می‌تواند این خلا را پر کرده، انگیزه دهد و شخص را تشویق کند. مشاور همراه روزهای سخت است و با تکیه بر او راحت‌تر می‌توان موانع و سختی‌ها را پشت سر گذاشت.

۳- مشاوران کسب‌وکارهای کوچک و متوسط فعال بودن را از  کارآفرین‌ها می‌خواهند

مشاور می‌تواند وظایف مهم را تعریف کرده و اهداف کسب‌وکار را مشخص کند و از همه مهم‌تر این که به شرکت کمک کند تا نسبت به انجام وظایف فعال باشد تا به اهداف دست یابد. فعال بودن نه تنها شرکت را به سمت موفقیت سوق می دهد بلکه اعتماد به نفس شما را نیز بالا می برد.

«مشاوره یک جاده دو طرفه است. داشتن جلسات منظم با مشاور تنها راهی است که به کسب‌وکار کمک می‌کند.»

۴- کار کردن با یک مشاور شبکه کاری را گسترش می‌دهد

وقتی با مشاور همکاری می‌کنید، دسترسی بیشتری به مشتریان بالقوه و نیروی کار  دارید. یک مشاور شبکه‌ای از افراد ارزشمند را در اختیار دارد که هم می تواند از آنها استفاده کند. اگر مشکل خاصی در کسب و کار دارید مشاور تنها کسی است که می‌تواند با توجه به دانش و تخصصی کمک کرده و اگر نیازمند استخدام پرسنل جدیدی هستید او می‌تواند فرد مناسب را پیدا کند.

ارتباط با مشاوری مناسب گامی کلیدی در برنامه کسب‌وکارتان بوده و او است که می‌تواند در شرایط سخت در تصمیم‌گیری کمک کند.

علاقه‌مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص مشاوره می‌توانند به وب سایت مدیران نواندیش مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

مدیرنو

ما باور داریم قدم در راهی نهاده‌ایم که با ارائه‌ی آموزش‌های اصولی و کاربردی، مقالات تخصصی، مشاوره‌ی حرفه‌ای و سایر فعالیت‌های خود و همچنین با مساعدت و همکاری اساتید و مدیران مجرب کشور، می‌توانیم گامی موثر در جهت بهبود و پیشرفت بنگاه‌های اقتصادی و به طبع آن رشد کشور برداریم.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]