اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13980528396805652

هشتمین همایش دو روزه مدیریت فروش و هوش اقتصادی

کد: 13980528396805652

http://bit.ly/31REQbR

، رشت , (اخبار رسمی): مدیران نواندیش، هشتمین همایش مدیریتی خود را با عنوان «مدیریت فروش و هوش اقتصادی» در تاریخ 7 و 8 شهریور 98 برگزار خواهد کرد. این رویداد بزرگ با حضور 300 مدیر کسب‌وکار با سخنرانی سه تن از اساتید برتر کشور، دکتر رضا ابیاک، استاد علی معبودی و دکتر مهدی کنعانی در شهر رشت برگزار خواهد شد.

8مین همایش دو روزه مدیریت فروش و هوش اقتصادی
برگزاری همایش ملی در رشت - همایش دو روزه مدیریت فروش و هوش اقتصادی

همایش‌های مدیریتی فرصتی فوق‌العاده ارزشمند برای کشف راهکارهای جدید در جهت رشد کسب‌وکار، شبکه‌سازی با سایر مدیران موفق و آشنایی با متدهای روز دنیا محسوب می‌شوند

همایش‌ها ارتباط مستقیمی با رشد و پیشرفت افراد جامعه داشته و برگزاری همایش‌های آموزشی نشان‌دهنده آن است که افراد به دنبال یادگیری و استفاده از دانش روز در کسب‌وکار خود هستند. برگزارکنندگان همایش‌ها با هدف فراهم ساختن محیطی پویا برای انتشار دستاوردهای نو، تبادل دیدگاه بین افراد و انتقال تجارب اساتید برتر اقدام به برگزاری همایش می‌کنند.

در دنیای پر مشغله امروز اغلب مدیران و صاحبان کسب و کار اهمیت ملاقات با سایر افراد موفق و کسب تجربه‌های جدید را فراموش کرده‌اند.

همایش‌های مدیریتی، فرصتی فوق‌العاده ارزشمند برای کشف راهکارهای جدید در جهت رشد کسب و کار، شبکه‌سازی با سایر مدیران موفق و آشنایی با متدهای روز دنیا محسوب می‌شوند.

در همین راستا مدیران نواندیش هشتمین همایش مدیریتی خود را با عنوان «مدیریت فروش و هوش اقتصادی» در تاریخ 7 و 8 شهریور 98 برگزار می‌کند.

این رویداد بزرگ با حضور 300 مدیر کسب و کار با سخنرانی سه تن از اساتید برتر کشور، دکتر رضا ابیاک، استاد علی معبودی و دکتر مهدی کنعانی در استان گیلان، شهر رشت برگزار خواهد شد. علاقه‌مندان می‌توانند برای دریافت اطلاعات بیشتر به سایت modirno.org مراجعه نمایند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

مدیرنو

ما باور داریم قدم در راهی نهاده‌ایم که با ارائه‌ی آموزش‌های اصولی و کاربردی، مقالات تخصصی، مشاوره‌ی حرفه‌ای و سایر فعالیت‌های خود و همچنین با مساعدت و همکاری اساتید و مدیران مجرب کشور، می‌توانیم گامی موثر در جهت بهبود و پیشرفت بنگاه‌های اقتصادی و به طبع آن رشد کشور برداریم.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

جشنواره، نمایشگاه و همایش