اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13960711262795652

۵ نگرش فروشندگان میلیونر

کد: 13960711262795652

https://goo.gl/p5EBn8

، رشت , (اخبار رسمی): با توجه به اولویت‌‌های فروشنده‌‌های ثروتمند می‌‌توانید بر رقبای خود تسلط یابید. اگر شما فروشنده خوبی هستید که برای دریافت پورسانت کار می‌‌کنید، احتمالاً می‌توانید در بازار دوام بیاورید. اما اگر یکی از بهترین‌‌ها هستید، مطمئنا ثروتمند می‌‌شوید.

۵ نگرش فروشندگان میلیونر
۵ نگرش فروشندگان میلیونر

ثروتمندترین فروشندگان در صنایع مختلف، چند عادت کلیدی و مشترک دارند.‌این ۵ کار عجیب و فوق العاده‌‌ای را که ثروتمندترین فروشنده‌‌ها انجام می‌دهند را یاد بگیرید، تا بتوانید بر رقبای خود مسلط شوید:

۱- برای آنها کیفیت مهمتر از کمیت است

بسیاری فکر می‌کنند که فقط فروشندگان ثروتمند می‌دانند چطور فروش بیشتری داشته باشند، اما‌ این تمام واقعیت نیست. بهترین فروشندگان در تمام صنایع تمرکز خود را بر روی کیفیت می‌گذارند – و نه کمیت. به عبارت دیگر، آنها روشهای کوچک و متوسط بسیار زیادی ندارند. در عوض محصولاتشان را  به شرکت‌‌های عظیم می‌فروشند.

فرایند فروش و میزان کار فروش‌های عظیم و فروش‌‌های کوچک تقریبا یکسان است، اما پرداخت در فروش‌‌های عظیم بسیار بزرگتر است. اگر شما می‌ خواهید یک فروشنده ثروتمند باشید، کمتر به تعداد فروش‌‌های خود فکر کنید و بیشتر به‌این فکر باشید که محصولات را به چه کسانی می‌‌فروشید.

۲- آنها فقط به بهترین‌‌ها می‌‌فروشند

ویژگی‌ مشترک دیگر تمام فروشنده‌‌های ثروتمند‌ این است که آنها فقط بر مدیران ارشد و دیگر پست‌ها و مقامات سطح بالا کار می‌‌کنند. آنها به خوبی می‌‌دانند که مقامات سطح پایین قدرت تصمیم‌گیری ندارند – یا بودجه کافی برای تأمین هزینه خریدها را ندارند –  به همین دلیل آنها وقت خودشان را با جلسات بی‌فایده هدر نمی‌‌دهند.

به‌این ترتیب، فروشندگان موفق به طور متوسط صدها دلار در هر ساعت می‌فروشند. فروشندگانی که بر روی مدیران سطح متوسطی که قدرت تصمیم گیری ندارند، وقت صرف می‌کنند، فقط پول از دست می‌‌دهند. برای پیشرفت در صنعت خود و رسیدن به بالاترین سطح ممکن نباید وقت خود را با کسانی که قدرت تصمیم گیری ندارند هدر دهید.

بطور معمول، فکر کردن در مورد هر یک از "۷ عادت کلیدی فروشندگان برای فروش بیشتر"، کلید افزایش فروش، درآمد و سودآوری کسب  کار شماست.

۳- بر کارهای غیر پول ساز تمرکز کمتری دارند

شما هر روز دو نوع کار را انجام می‌ دهید: کارهایی که پولساز هستند و کارهایی که پولساز نیستند. پر کردن سفارش‌‌ها، تکمیل کارهای اداری و کاغذبازی‌‌ها، و اداره‌ی خدمات مشتریان شما را ثروتمندتر نمی‌کند. بررسی، تنظیم جلسات فروش، و رسیدگی به جلسات مشتریان کلیدی  شما را به پول می‌‌‌رساند.

فروشندگان موفق بر روی کارهایی متمرکز می‌‌شوند که پول بیشتری برای آنها به ارمغان می‌‌آورد، آن‌ها چیزهای غیرمهم را کنار می‌‌گذارند. اگر چه کنار گذاشتن آن کارها ممکن است برای شما هزینه‌‌هایی در پی داشته باشند، اما در بلند مدت با متمرکز کردن وقت و انرژی خود بر کارهایی که پول بیشتر در بردارند، خواهید دید که پول بیشتری به دست می‌‌آورید.

۴- تفاوت بین نتایج و کارهایی که باید انجام شوند را درک می‌کنند

امسال به کدام اهدافتان می‌‌رسید؟ امروز برای انجام چه کارهایی برنامه ریزی کرده ‌اید؟‌ اینها کارهایی هستند که باید انجام شوند. حال نگاهی دقیق‌تر به لیست کارهایی که باید انجام گیرند، بیاندازید.

فروشندگان ثروتمند‌ این موضوع را می‌‌دانند، و همیشه نتایج برای آنها مهمتر از کارهایی است که باید انجام گیرد. بجای‌ اینکهبگذارند چیزهای کوچک آنها را از اهدافشان منحرف کنند، تلاش می‌کنند اولویت خود را بر مسائل مهم‌تر قرار دهند. این استراتژی را تمرین کنید تا به زودی خودتان فروش‌های بهتری داشته باشد.

۵- آنها هر فروش را به اهرمی‌ برای فروش‌‌های بیشتر تبدیل می‌ کنند

فروشندگان ثروتمند وقتی که یک فروش بزرگ انجام می‌‌دهند خودشان را تشویق نمی‌کنند. در عوض آنها از هر فرصتی استفاده می‌‌کنند تا یک فروش را نقطه شروع فروشی دیگر قرار دهند. به عبارت دیگر، فروشندگان موفق به شدت به وجود روابط وابسته هستند تا از طریق روابط موجود خود به خریداری دیگر معرفی شوند.

بسیاری از خریداران به طور شخصی یا به طور حرفه‌ای به یکدیگر مرتبط هستند، مخصوصا در درون یک صنعت. وقتی فروشی را به انجام رساندید فرصت را از دست ندهید و از مشتری تقاضا کنید شما را به خریداری دیگری که محصولات و خدمات شما برای او نیز مفید است معرفی کند.‌ اینکلید ملاقات با خریداران ارزشمند و فروش‌‌های بزرگ است.

منبع: مدیران نواندیش

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

مدیرنو

ما باور داریم قدم در راهی نهاده‌ایم که با ارائه‌ی آموزش‌های اصولی و کاربردی، مقالات تخصصی، مشاوره‌ی حرفه‌ای و سایر فعالیت‌های خود و همچنین با مساعدت و همکاری اساتید و مدیران مجرب کشور، می‌توانیم گامی موثر در جهت بهبود و پیشرفت بنگاه‌های اقتصادی و به طبع آن رشد کشور برداریم.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

تجارت و بازار | علم و آموزش